بازدید 4688

بردیف: نوبت تراکتور هم می‌رسد که ببرد

کد خبر: ۱۱۳۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ 19 August 2022

قربان بردیف پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، گفت: روز گذشته گفته بودم بازی سختی خواهیم داشت و همینطور هم شد. هنوز اشتباهات بزرگی در دفاع‌مان داریم و در دیدار اول‌مان در لیگ نیز این اتفاق افتاد و خیلی سخت می‌توانیم جبران کنیم. باز هم امیدوارانه به نیمه دومی که خوب بازی کردیم، نگاه خواهیم کرد. امیدوارم در آینده با هماهنگی بیشتر بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم. فکر می‌کنم چند بازیکن کم داریم که باید حتما بگیریم و امیدوارم این بازیکنان جذب شوند.

وی درباره نمایش تراکتور در دو دیدار اخیر و وضعیت خط دفاعی تیمش تصریح کرد: درباره اشتباهات متعدد خط دفاعی تیم‌‌مان صحبت کردم. در تمرینات کار کرده بودیم اما باز اشتباهات تکرار شد. باید بیشتر کار کنیم و قبول دارم که نیمه اول برابر ذوب‌آهن خوب بازی نکردیم. روز گذشته اشاره کردم برای هماهنگی بازیکنان خارجی‌مان نیاز به زمان است. گوستاوو بازیکن خوبی است اما امروز نتوانست بازی کند. آلوز در نیمه اول سنگین بود ولی در نیمه دوم بهتر شد. مطمئن هستم تیم خوبی خواهیم داشت و تنها نیاز به زمان داریم و در آینده بهتر بازی خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور تبریز در واکنش به نارضایتی هواداران از نتایج تأکید کرد: نمی‌توانند راضی باشند چون یک بازی را باخته‌ایم و امروز هم مساوی کردیم. با این حال امیدوارانه به بازی‌ها نگاه می‌کنیم و مطمئن باشید پیروزی‌ها برای ما از راه می‌رسند.

بردیف با این سؤال هم روبه‌رو شد که هواداران باید چند هفته صبر کنند تا کیفیت تیم‌شان بهتر شود، گفت: روز گذشته گفتم حدودا به 5 هفته نیاز داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

وی در واکنش به این موضوع که هماهنگی خود او نیز با بازیکنان کمتر است و مربی داخلی بهتر نمی‌تواند کمک کند، گفت: کلماتی که نیاز باشد، بلد هستم و با بازیکنان صحبت می‌کنم. با بازیکنان هماهنگ هستم و علامت‌هایی نشان می‌دهم که آنها می‌دانند باید چه کار کنند. در این رابطه مشکلی نمی‌بینم.

سرمربی تراکتور تبریز درباره اینکه در چه پست‌هایی بازیکن جذب می‌شود، خاطرنشان کرد: برای خط دفاعی و حمله خرید می‌کنیم. نمی‌توانم اعلام کنم که چه تعداد هستند و تا فردا مشخص خواهد شد.

بردیف در مورد اینکه عدم تمرکز خط دفاعی تیمش باعث کسب نتیجه تساوی برابر ذوب‌آهن شد یا شیوه بازی حریف، گفت: تحت فشار حریف نبودیم. ناراحتی من این بود که می‌دانستیم با چه مدلی می‌خواهند گل بزنند و در تمرین کار کرده بودیم اما باز هم گل خوردیم. باید در تمرینات بیشتر کار کنیم و راه حل دیگری نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان