بازدید 10515
باید نیمه اول چهارگل می‌زدیم

ساپینتو: برای آمدن این بازیکنان به استقلال، جنگیدم!

ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ 18 August 2022

سرمربی پرتغالی تیم استقلال با ابراز خرسندی از برتری تیمش در خانه ملوان بندر انزلی، این پیروزی را تقدیم به بازیکنانی کرد که روز چهارشنبه از فهرست آبی‌پوشان کنار گذاشته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ریکاردو ساپینتو پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:در نیمه اول لیاقت بردن را داشتیم و بازی باید 3 بر صفر می‌شد. حتی قبل از گل اول ملوان چند موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کردیم. خیلی قوی بازی کردیم و فشار آوردیم، حریف‌مان هم رو به فوتبال مستقیم آورد. یک اشتباه کوچک در نیمه اول انجام دادیم و ملوان از روی پرتاب اوت به گل رسید. این اشتباه خط دفاعی نبود و اشتباه تمرکزی بود. روی اینها کار کرده بودیم و در دیدار قبل درس عبرت گرفته بودیم، اما گل خوردیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم در شرایطی که با یک گل در حال واگذاری نتیجه بودیم، اما به خودمان و بازیکنانم اطمینان داشتیم. آنها تلاش کردند تا نتیجه بگیریم. این بازی را برابر سپاهان به نمایش گذاشتیم که نتیجه نگرفتیم. من روی ذهن بازیکنانم کار کردم که حتی اگر گل خوردند تسلیم نشوند و به بازی برگردند. سیستمی را که در دیدار با سپاهان بازی کردیم، مقابل ملوان ادامه دادیم. در نیمه دوم سیستم بازی را به 3-3-4 تغییر دادم که خوب جواب داد. تعویضی‌های ما خوب ظاهر شدند و با این روند باید بازی‌ها را ادامه دهیم و تسلیم نشویم.

ساپینتو: برای آوردن این بازیکنان به استقلال، جنگیدم!

سرمربی استقلال در واکنش به درگیری‌اش با عوامل هلال احمر گفت: وقتی گل خوردیم آنها مقابل ما شادی کردند که ناراحتی پیش آمد. فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. پس از پایان بازی از آنها عذرخواهی کرده و در آغوش‌شان گرفتم.

ساپینتو راجع به تعویض‌های تیمش و نتیجه‌ای که گرفت، تصریح کرد: برای قهرمانی نه تنها به یازده نفر نیاز دارید، بلکه باید نیمکتی قوی هم داشته باشید. ما دو بازیکن حرفه‌ای‌‌مان را کنار گذاشتیم که ناراحت هستیم. مایل نبودم ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی بروند. آنها کیفت لازم را داشتند که بمانند، اما مشکل پر بودن لیست را داشتیم و جز این نمی‌توانستیم کاری کنیم. می‌خواهیم این برد را به آنها و نفراتی مثل امید حامدی‌فر، عزیزبک آمانوف و زبیر نیک‌نفس که با ما به انزلی نیامدند، تقدیم کنیم. آمانوف با ماست. رقابت سختی بین بازیکنان در تمرین وجود دارد و برای آنها این موضوع خوب است که به سطح بالایی برسند.

وی در مورد اینکه ملوان هم به اندازه استقلال فرصت گلزنی داشت، یادآور شد: ما لیاقت داشتیم در نیمه اول سه چهار گل بزنیم. ملوانی‌ها یک موقعیت از پرتاب اوت به دست آوردند که تبدیل به گل شد. به بازیکنانم در رختکن گفتم وقتی گل ناعادلانه می‌خورید باید بجنگید، چون همه تیم‌ها منتظر اشتباه تیم ما هستند. ما نباید از این اشتباهات انجام دهیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نیمه دوم دو بار از اینکه دروازه تیمش باز نشد، خوشحال بود، گفت: آنها یکبار ضدحمله سریع داشتند، اما شما می‌توانید بگویید ما چند فرصت گلزنی داشتیم؟ ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر