بازدید 28394
۱۴ بازی، یک گل؛

انتقاد تند رسانه‌ی انگلیسی از سردار آزمون

بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 18 August 2022

به گزارش تابناک، یک سایت انگلیسی زبان در تحلیل بازی‌های سردار آزمون در بوندس لیگا نوشت: این بازیکن ایران در ۱۴ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و این عملکرد نمی‌تواند خوشایند باشد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در نقل انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، زنیت روسیه را به مقصد تیم بایر لورکوزن ترک کرد تا چالش جدیدی در بالاترین سطح فوتبال آلمان تجربه کند. این بازیکن پیش از پیوستن به لورکوزن از تیم‌های لیون، تاتنهام و رم پیشنهاد داشت.

سردار آزمون که اکنون به یکی از مهاجمان اصلی تیم لورکوزن تبدیل شده در ۲ بازی نخست این فصل بوندس لیگا نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد.

تارنمای انگلیسی زبان hitc در تحلیل بازی مهاجم ایران لیگ فوتبال آلمان نوشت: مهاجمی که قرار بود در کنار هری کین در تاتنهام بازی کند، اکنون عملکرد ضعیفی در تیم بایر لورکوزن دارد و در ۱۴ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است.

تاتنهام قرار بود سردار آزمون را به خدمت بگیرد، اما با مخالفت باشگاه زنیت روبرو شد و در نهایت کارلوس وینیسوس به لندن آمد که این بازیکن هم نمایشی بسیار ضعیف را نیز از خود به ثبت رسانید.

در ادامه این گزارش آمده است: بازیکن ایرانی در چند بازی گذشته نتوانسته عملکرد چشمگیری داشته باشد و این مساله با واکنش جراردو سیوانه سرمربی لورکوزن همراه بود.

لورکوزن نیز فصل را بسیار بد شروع کرده و با ۲ باخت متوالی اکنون در انتهای جدول رقابت‌های فوتبال آلمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل