بازدید 22537
۵

سیستان و بلوچستان به کارگاه راه‌سازی تبدیل شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون در شمال و جنوب استان راه‌های دوبانده افتتاح و تعدادی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید که این امر استان را به کارگاه راه‌سازی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 17 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حسین مدرس خیابانی در نشست با وزیر کشور در ارتباط با پروژه‌ های راه و مسکن استان اظهار داشت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون در شمال سیستان و بلوچستان ۷۳ کیلومتر راه دوبانده افتتاح و تا پایان سال نیز ۷۰ کیلومتر دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین در منطقه جنوب استان نیز تا شهریور ماه سالجاری ۷۰ کیلومتر جاده ۲ بانده تحویل خواهد شد و ۷۰ کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تکمیل و بهره برداری از پل بزرگ نهراب در منطقه سیستان و احداث هشت پل در جنوب استان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: در طرح جهش ملی مسکن به لحاظ پیشرفت پروژه، رتبه اول کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است و یک‌هزار واحد مسکونی قبل از نیمه دوم سال آماده تحویل می شود.

مدرس خیابانی گفت: با تکمیل فرودگاه سراوان در آینده نزدیک شاهد انجام پرواز تهران - سراوان و برعکس از این فرودگاه خواهیم بود.

وی افزود: به منظور سهولت در تردد تجار و مسافران، مقدمات راه‌ اندازی خط مسافربری دریایی چابهار به عمان نیز انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۱۶ هزار و ۸۰۶ نفر در طرح جهش ملی مسکن این استان اشتغال پیدا کردند که در صورت اجرای مداوم این طرح هیچ فرد متخصصی در این زمینه بیکار نخواهد ماند.

وی گفت: این طرح به عنوان اولویت نخست دولت سیزدهم در این استان رونق صنعت و ایجاد اشتغال را به همراه داشته است.

مدرس خیابانی با تاکید بر پیشتازی طرح جهش ملی مسکن استان در کشور افزود: واگذاری و سنددار شدن اراضی مازاد دستگاه های دولتی استان به نام طرح جهش ملی مسکن موجب سرعت بیشتر این طرح می شود.

وی اظهار داشت: فعال بودن تنها ۵۲ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان از مجموع ۴۷۰ واحد در حوزه صنعت ساختمان مصالح تولیدی مورد نیاز واحدهای مسکونی در دست ساخت این طرح استان را تامین نمی کند لذا باید در کنار توسعه رشته های فنی و حرفه ای مرتبط به سمت توسعه واحدهای تولیدی این حوزه رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۵
فقط خدا کند خودروهایی مثل وانت هایkmc و این جاده ها جولانگاه اشرار و تروریست ها قرار نگیرد.
دولت قبلی ساخت افتتاحش به شما رسید
آقای استاندار:راه سازی نیاز به طرح،خاک برداری،پل سازی،زیر سازی وووووو... در نهایت آسفالت و خط کشی و شانه سازی دارد که همه در یک سال غیر ممکن است. قدری انصاف داشته باشید و حد اقل بفرمائید چند درصد از هر پروژه ای در این دولت انجام شده؟ جهت اطلاعتان آسفالت و خط کشی و اگر شانه سازی در این دولت انجام شده تنها میتواند حد اکثر ده درصد پروژه باشد.انسانم آرزوست
در باند دوم تازه افتتاح شده نزدیک زاهدان (قبل از منزلاب)....متاسفانه یک پیچ عجیب گذاشتید که میتواند شدیدا حادثه آفرین باشد....از هر راننده ای که یک بار این پیچ رو رد کرده بپرسید.... میداند که کاری مطالعه نشده است....چند بار شده که شنیدم چندیدن حادثه چپی داشته
اگر اراده برای ساخت باشد اینقدر زمان نیاز ندارد . ما عادت کرده ایم که کاری را که در چند ماه انجام می شود چند سال طول بدهیم و اگر جایی کاری با سرعت انجام شد باور نمی کنیم. در جنگ زیر اتش دشمن و در تاریکی شب گاه در یک شب چند کیلومتر راه ساخته می شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار