بازدید 8848

واکنش پلیس به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم»

رئیس پلیس تهران بزرگ نسبت به صحنه هایی از فیلم مجبوریم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 17 August 2022

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در واکنش به صحنه‌هایی از فیلم «مجبوریم» که نشان می‌دهد برخی از کوچه‌های پایتخت به محلی برای خوابیدن کارتن خواب‌ها اختصاص یافته و یا اینکه برخی از معتادان و کارتن‌خواب‌ها شب تا صبح در اتوبوس‌هایی در اطراف میدان‌ها می‌خوابند، گفت: من این فیلم را ندیدم اما باید بگویم چنین چیزی را اصلاً در تهران نداریم.

وی با تکذیب واقعی بودن این صحنه‌ها افزود: به هیچ عنوان در تهران اتوبوس خواب نداریم، البته کارتن خوابی هم نداریم که بخواهد شب تا صبح در کوچه بخوابد.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ما در محدوده تهران بزرگ تمام خانه‌های مجردی به ویژه اطراف میدان امام حسین (ع) را شناسایی کرده و آنها را پاکسازی کرده ایم.

رحیمی با بیان اینکه منظور از خانه‌های مجردی همان خانه‌های غیرقانونی کارگری است، گفت: در این خانه‌ها اغلب معتادان و کارتن‌خواب‌ها و یا حتی سارقان زندگی می‌کردند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر پلیس جرم مشهود ببیند با آن برخورد می‌کند یا خیر، گفت: پلیس با جرم مشهود به ویژه خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان برخورد می‌کند و اصلاً به این صورت نیست که هیچ اقدامی در برابر این افراد نکنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
من نمی دونم مسئولین ما انگار تو یه شهر دیگه زندگی می کنن. آقایون ساعت 5 به بعد یه سری به کوچه های مولوی و ترمینال جنوب و... بزنن تا معتادای متجاهر، خرده فروشهای مواد مخدر، کارتن خوابها و... رو ببینن.
واقعاً که اینا خجالت نمی کشن. میگن کارتن خواب نداریم؟؟؟!!! پس اینا که ما میبینیم برج خواب هستن؟؟
درتهران اصلا معتاد نداریم
سردار اینجا مدینه فاضله است. هیچ مشکلی و کم و کاستی نداریم.
وقتی ایشون تکذیب میکنه پس مطمئن باشید داریم
ضمنا همه میدونن داریم چه اصرار بیجایی هستش که بگید کارتن خواب نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام، من بارها دیدم که ماشین گشت پلیس قبل از رسیدن به محل تجمع معتادان شروع به زدن آژیر میکند تا آنها رو متفرق کند و مجبور به برخورد با آنها نشود. معتادها هم بلافاصله بعد از رفتن ماشین گشت پلیس باز به محل قبلی برمیگردند.البته به نظر میرسه هر دو طرف از این نوع برخورد راضی هستند!
چند ماه پیش خودت خبرگذاشتی از اشخاصی که تو اتوبوسا میخوابیدن
یعنی ایشون هیچوقت شوش و خراسان راندیده اند. چرا دروغ تبدیل به فرهنگ شده
پاسخ ها
علیرضا
| Netherlands |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
شوش و خراسان کجا بوود عزیز دل همین دیروز از کنار سفارت شیطان بزرگ امریکا رد شدم دیدم معاتادان معزز تو جمع های دو سه نفره ساعت 12 ظهر در انظار عموم در حالا فضانوردی هستند . بماند که در خیابان ولیعصر هر روزه دوستان فضانورد رو میبینم که روز به روز هم زیاد تر میشن .قربون چشمای تیزبینت برم سردار
احتمالا سردار در اون مواقع در خواب هستند که نمی بینند این موضوع اظهرمن الشمس هستش سردارجان بهتر ه قبل از تکذیب بیشتر دقت فرمایید
سردار

شما انگار اینجا(تهران) نیستی
شما انگار ایران نیستی
ما اصلا تهران نداریم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل