بازدید 32055
۴

بازگشت هواپیمای تهران به کیش به فرودگاه مهرآباد

پرواز شماره ۱۰۴۳ هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به کیش بعد از دوبار تلاش ناموفقِ خلبان برای فرود در فرودگاه کیش، بدلیل بدی آب و هوا نهایتا به تهران بازگشت.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 13 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، ظهر دیروز هواپیمای ایرباس ۳۱۰ هواپیمایی ماهان در مسیر تهران- کیش موفق به رساندن مسافران خود به مقصد کیش نشد و نهایتا به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان ایر، درباره جزییات این پرواز گفت: خلبان پس از تلاش برای فرود در فرودگاه کیش، به دلیل بدی آب و هوا موفق به فرود نشد و به فرودگاه شیراز برگشت تا سوخت گیری داشته باشد و مجدد به کیش بازگردد.

وی افزود: خلبان پس از بارگشت از آسمان کیش و سوخت گیری در شیراز مجدد به کیش بازگشت، اما هم چنان به دلیل بدی آب و هوا موفق به فرود در فرودگاه کیش نشد و مسافران را به تهران بازگرداند.

خبرگزاری صداوسیما منتظر دریافت پاسخ مسئولان کیش است و به محض دریافت منتشر می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
لطفا در مورد حق و حقوق مسافرین و اینکه مثلا هتل رزرو شده بود و ... هم بنوسید که چی میشه؟
مگه خلبان قبل از پرواز به فرودگاه از وضعیت فرودگاه مقصد مطلع نمیشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
اگه اوضاع جوی کلا خراب باشه که کل پروازها از اول کنسل میشه ولی برخی مواقع اوضاع جوی مثل دید افقی الان مناسب هست ولی موقعی که هواپیما میخواد فرود بیاد کم میشه و خلبان مجبور میشه مسیر رو عوض کنه
خدارا هزاربار شکر که مسافران سلامت هستند.
خب مگه اداره هواشناسی از وضعیت آب و هوا برای دوساعت آینده نمیتونه گزارش بده. که اینجوری نشه. و هزار مسائل دیگر که وظیفه هوانوردی و هواشناسی هست.
امیدوارم ماهواره خیام که دو روز جلوتر فرستادیم به مدار زمین همه کم و کاستی‌ها بر طرف کنه. چون شنیدم یکی از وظایف ماهواره در مورد هواشناسی هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی