بازدید 23029
فوتو نیوز تابناک

وزیر دفاع پیشین آمریکا: به خاطر تهدید‌های ایران ۲۴ ساعته تحت حفاظتم/وزیر بهداشت: آماده صادرات واکسن به بسیاری از کشور‌ها هستیم

وزیر بهداشت: شاید اول انقلاب بسیاری از افراد برای بیماری‌های پیش پا افتاده به خارج از کشور می‌رفتند. الان خیلی‌ها برای درمان به کشور ما مراجعه می‌کنند. در مساله کرونا نشان دادیم از کشور‌های پیشرفته نیز قوی‌تر عمل کردیم و کرونا به‌ خوبی کنترل شد. دانشمندان ما دست به‌کار شدند و امروز آماده صادرات واکسن به بسیاری از کشور‌ها هستیم و اخیرا به ونزوئلا صادرات داشتیم که قدرت ما را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 12 August 2022
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۶
جناب وزیر! کدوم واکسن ؟ شما که خودتون هنوز از کشور چین واکسن وارد می کنید. حتما به عنوان واسطه از همین وارداتی ها می خواهید صادر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
به این کار میگن صادرات مجدد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
جناب وزیر بهداشت

هیچ نیاز و اعتمادی به واکسنهای شما نداریم

لطفا همان داروهای ساده و مورد نیاز مردم را در اختیارشان قرار بدهید

ما را به خیر شما امیدی نیست ، شر مرسانید
به‌وزیر بهداشت :
همینجوری در آماده باش بمانید باریک‌الله!
اشکال ندارد جناب وزیر سابق دفاع آمریکا. یه خورده زندگی کردن در سایه ترس برای شما بسیار مفید و لازم است تا به اندازه سر سوزنی، ناراحتی دهها میلیون مرد و زن در سراسر دنیا را درک کنی.
چرا قدرت تونو داخل کشور نمی بینیم؟
هشدار.هشدار.هشدار


قابل توجه دامداران و مرغداران محترم سراسر کشور


،به هیچ وجه از کنسانتره دامی و طیوری تولیدی کارخانجات خوراکدام و طیور استفاده نکنید

کارخانجات خوراکدام،سهمیه سبوس گندم دولتی رو که حق دامداران و مرغداران زحمتکش هست،تو بازار آزاد بفروش میرسانند و بجاش از ضایعات محصولات دور ریختنی کشاورزی،بجای سبوس گندم استفاده میکنند.


لطفا به همکارانتان اطلاع رسانی بفرمائید


سپاس از سایت وزین، پر مخاطب و اطلاع رسانی یار و تابناک که همیشه یار و یاور این قشر زحمتکش بوده است.
چرا وزرای بهداشت همگی دوست دارن کلفت از ملت بشنوند؟
آقای امام جمعه مردم بیچاره شدن بس کنید دیکه با این‌مذاکرات سر کاری
چطور‌ میشه‌ به‌ کشورهایی‌ همانند‌ چین در دنیا‌ تکیه‌ کرد‌ ؟!
همون‌ چینی که قطعنامهای‌ گوناگون‌ علیه‌ ایران را امضاء‌ کرد‌ که منجر به تحریم‌ ها‌ شد‌ ، الان‌ که آمریکا جلوی چشم انها‌ ننه‌ پلویی را فرستاد‌ تایوان‌ و انرا‌ برسمیت‌ شناخت‌ و کاری نتونستند‌ بکنند‌ ،
داره‌ علیه‌ تحریم‌ های امریکا‌ علیه‌ ایران حرف میزنه که مثلا‌ ایران را با خودش همراه بکنه‌ !
از کسیکه‌ کباب‌ گوشت سگ‌ بخوره‌ چه انتظاری‌ !!!
صادرات واکسن؟
واکسن شما را زده ام و هبچ جای دنیا نه می‌شناسند و نه قبول دارندش، چون زحمت علمی نکشیدید درست مستند کنید و تاییدیه بگیرید. اون وقت به صورت عوام فریبانه حرف از صادرات واکسن می‌زنید؟
آقای وزیر بهداشت سری به بیمارستان معیری بزن بعد شعار بده مردحسابی ده تا بیمار چهاردقیقه ویزیت می شوند . پزشکان حاضر نیستند بابیمار سی ثانیه حرف بزنند
همین واکسن آب مقطر ایران باعث شده سرانه فوتی ایران از آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بهتره.
البته چشم عاشقان غرب کور است.
به سایت های بین المللی نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
اشتباهی مثبت دادم
مگر کشوری هم مانده که الان دنبال واکسن باشد ؟اول بروید ثابت کنید که این واکسنی که ساختید کارایی دارد بعد بهداشت جهانی تعید کند تازه می توانید از این حرفها بزنید حتی خوده ایرانیها ان را قبول ندارند تا برسد به خارجی ها؟؟؟؟
اقا...بسیاری از این کشورها واکسن مدرنا و فایزر زدن‌..کرونا رو بوسیدن گذاشتن کنار...یک فکری به حال خودمون بکن...حالا ۴ تا واکسن هم دادی به دو تا کشور درب و داغون دمت گرم...در ضمن قیمت دارو ۳ تا ۴ برابر شده...برنامت چیه؟!؟
بهترین تضمین و منفعت از برجام:
۱- اجازه بدهند غرب از امریکا تا اروپا... مثل چین و روسیه، با ایران مراوده تجاری و سرمایه گذاری کنند، این منافع مشترک هست دشمنی به دوستی تبدیل میکند (در دنییا سیاست هیچ دوستی و دشمنی دائمی نیست و منافع ملاک دوستی و دشمنی است و البته عاقلان دشمن تراشی نمیکنند)
۲- حتما لازم نیست همان اول با امریکا روابط راهبردی مثل خرید تسلیحات کنند! همین که بتوانیم بازار رقابتی کنیم و در کالاهی غیر راهبردی مثلا ۳۰٪ به آنها داده اجازه ارائه رقابتی بشود، ایران میتواند بهترین اجناس و فناوری با کمترین قیمت دریافت و صادراتش با بالاترین قیمت بفروشد چون دست دلالهای کاسب تحریم قطع میشود که میگویند از عاملین اصلی ناکامی برجام بودند چون اجازه ورود امریکا به بازار ایران ندادند و امریکا هم دیدید نفعی ندارد زد زیرش، یادتان باشد ترامپ اساسا ادم تاجرمسلک بود هر چند جنایت و خسارت زد، اما اگر این ترامپ درنده را اول دل زده نمیکردند از منفعت، جانور دست به جنایت و خسارت نمیزد، امثال ترامپها بایست با اهرم خودشان مهار کرد
آقای وزیر مخالف واکسن، دلیل اینکه الان برای درمان از خارج میان ایران اینه که شماها گند زدین به ارزش پول ملی، بخاطر همین هزینه های درمان و خرید بلیت و هزینه هتل و... برای اون خارجیه هیچی نمیشه.
در ماه های اخیر دروغگویی دولت مردان در انتصاب کارهایشان به مردم زیاد شده. این هم در وزارت بهداشت!! : روز ۱۱مرداد ماه محسن زهرایی، رئیس اداره بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، با اعلام اینکه برنامه‌ای برای واردات واکسن وجود ندارد از حذف واکسن اسپوتنیک و آسترازنکا از سبد واکسیناسیون کشور خبرداد و دلیل حذف این دو واکسن را عدم استقبال مردم از این واکسن‌ها اعلام کرده است!!!.
وزیر بهداشت یا وزیر توهم شدید؟
آقای وزیر مخالف شدید واکسن(البته قبل از وزیر شدن)پاسخگو باش نه دروغگو قیمت دارو چند برابر شده و شما ..... چرا نمی گویید سهم بیمه 1ز وزیت 180 هزار تومتنی فقط 7 هزار تومان است ..... چرا فقط از واکسن بی .... حرف می زنی....
همان واکسن برکت در حقیقت سینو فارم بود نام برکت بر آن گذشتند حالا نمی توانند صادر کنند
واکسنی که تاییده جهانی ندارد را هیچ کشوری نمی خرد
برای تبلیغ واکسناتون یه پیج اینستاگرامی بزنید.
آقای وزیر بهداشت شما نرخ مرگ ۲ درصد کرونا رو بیار به سطح متوسط جهانی یک درصد ،صادرات پیش کش
راستی سامانه مستعان برای تشخیص لحظه ای ویروس کرونا چی شد؟
سلام
خود موساد و یا سیا ممکن است پولتون ، پمئو ، رشدی و حتی ترامپ را ترو کنند هم از این ها راحت شوند و هم به ایران نسبت دهند و بهره خود را ببرند و نیاز به هزینه امنیتی نداشته باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر