بازدید 7038

کلکسیون جرم در یک ساندویچی!

کد خبر: ۱۱۳۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ 11 August 2022

نیروهای تجسس کلانتری سپاد مشهد در یک عملیات ضربتی، جوانی را دستگیر کردند که ساندویچ فروشی را به مرکز انواع جرایم تبدیل کرده بود.

به گزارش خراسان، اخبار موثق از منابع و مخبران محلی مبنی بر خرید و فروش اموال سرقتی در یک فروشگاه فست فود، نیروهای تجسس کلانتری سپاد مشهد را به تکاپو انداخت و بلافاصله عملیات رصدهای اطلاعاتی نامحسوس در این باره آغاز شد.

وقتی تحقیقات پلیس بر این اخبار مهر تایید زد، بی درنگ گروه ورزیده ای از عوامل تجسس با صدور دستوری ویژه از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) به طرف ساندویچی مذکور حرکت کردند. آن ها با هماهنگی های قضایی و در یک عملیات ضربتی جوان 28 ساله سابقه داری را به دام انداختند که مشخص شد او قبلا نیز به جرم مواد مخدر تحمل کیفر کرده است.

در بازرسی از اتاقک درون ساندویچ فروشی، 15 عدد جک خودرو، تعدادی رینگ ، لاستیک، تخته های نصب باند، مقادیر زیادی مشروبات الکلی، مواد مخدر بسته بندی شده آماده فروش از قبیل هروئین، تریاک و غیره کشف و ضبط شد. بررسی های پلیس نشان داد که متهم دستگیر شده، اموال سرقتی را از معتادان خریداری می کند و در قبال آن مواد مخدر می فروشد! گزارش خراسان حاکی است: تحقیقات بیشتر در این باره زیر نظر ستوان شیرزاد (رئیس تجسس کلانتری سپاد) ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار