بازدید 8421

چیپس خرما دارچینی حبه ای صنعتی

کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 12 August 2022

همانگونه که می دانیم درختان خرما از دیرباز جزو با ارزش ترین درختان بوده اند زیرا خرما دارای ارزش تغذیه ای فراوانی می باشد چیپس خرما حبه ای خانگی دارچینی، امروزه جایگزینی مفید به جای مصرف قند می باشد.

نوع قندی که در خرما و فرآورده های آن وجود دارد از فروکتوز می باشد از این رو برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارد به علاوه حاوی مقادیر فراوانی املاح و ویتامینهای مفید است.

یکی از مزیتهای این نوع چیپس خرما، نداشتن هسته می باشد امروزه خرید این محصول با طرفداران زیادی همراه است بدین ترتیب خرید و فروش چیپس خرما از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد.

چیپس خرما دارچینی حبه ای صنعتی

چیپس خرما در کاهش وزن بسیار موثر می باشد همچنین چیپس خرما حبه ای به دلیل داشتن مقادیر بسیاری کربوهیدرات و ویتامین، موجب سیری در افراد می شود.

در نهایت در کاهش وزن تاثیر مثبت می گذارد این محصول چون کاملا خشک و عاری از هرگونه رطوبت می باشد به مدت طولانی تری قابل نگهداری است.

از این رو بدون اینکه خواص مفید خود را در طولانی مدت از دست بدهد قابل مصرف می باشد.

این خوراکی به عنوان یک میان وعده ی  مفید در بین مردم محبوبیت فراوانی یافته است. همچنین چیپس خرما حبه ای در اشکال مختلف و سایز های گوناگونی قابل فرآوری می باشد.

چیپس خرما دارچینی

در میان میوه های مختلف که سرشار از فیبر و ویتامین A و همچنین جایگزینی بی نظیر برای قند باشد می توان به چیپس خرما و خمیر خرما به خصوص از نوع دارچینی آن اشاره کرد.

درخت دارچین در کشور هندوستان روییده می شود و به سراسر جهان صادر می گردد این چاشنی خوشبو و خوش طعم از محصولات مناطق گرمسیری است و به صورت پراکنده در کشورهایی که به استوا نزدیک هستند کم و بیش می روید.

آنچه ما به عنوان دارچین در کابینتهای خانه هایمان داریم در واقع پوست و تنه درخت دارچین است که آسیاب کرده  و به عنوان پودر یا چوب دارچین مصرف می شود.

طبع دارچین گرم است در نتیجه همراه با چیپس خرما، یک خوراکی با طبع گرم می سازد که بسیار فراوان مورد نیاز بدن می باشد.

چیپس خرما دارچینی حبه ای صنعتی

مقدار پروتئین موجود در چیپس خرما دارچینی گاهی آن را جایگزین خوبی البته به صورت موقت به جای گوشت می کند چرا که دیگر خواص آن هم به جز پروتئین کمک به بهبود کم خونی می کند.

اگر به دنبال روشی سریع و آسان برای برگشتن انرژی به بدنتان هستید تا در باشگاه یا سرکار بتوانید آن را به بدنتان برسانید، آن ماده غذایی حتما چیپس خرما می باشد.

دقت کنید این میوه جالب چه میزان خاصیتهای متنوع دارد، اعم از اینکه برای جلوگیری از ریزش مو، شب کوری، عضله سوزی در ورزش، یبوست، اسهال، سرطان کولون، اختلال فشار خون و بیماریهای قلب و مغز موثر است.

این محصول را با چای ایرانی یا شیر در میان وعده خود بگنجانید تا انرژی تازه ای برای ادامه کارهایتان در طول روز بیابید.

طرز تهیه چیپس خرما صنعتی

امروزه افراد برای طرز تهیه چیپس خرما صنعتی از روش‌های گوناگونی استفاده می نمایند که هر کدام مزایا و فواید متفاوتی دارند.

چیپس خرما تولید شده از مرغوب ترین خرمای کباب خشک می باشند که با نگهداشتن طولانی مدت در یخچال از کیفیت خود را از دست نمی دهد.

این محصول از خرمای خشک تهیه می‌شود که پس از جدا کردن مغز توسط دستگاه مخصوص، چیپس را به مکعب‌های یک‌ اندازه تقسیم می شود و غلطانیده می شود تا در آرد خشک شود.

همانطور که در متن فوق ذکر شد چیپس خرما از خواص بالایی برخوردار است که به طرز تهیه آن می پردازیم.

درخت خرما یکی از بهترین و سنتی ترین درختان میوه است که بشر شناخته است، زیرا خرما ارزش غذایی بالایی دارد و برای تمام سنین مفید است.

چیپس خرما دارچینی حبه ای صنعتی

همچنین یکی از محصولاتی  که امروزه به دلیل داشتن فروکتوز که برای سلامتی بدن مضر نیست و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است چیپس خرما صنعتی می باشد.لازم به ذکر است که جایگزین شکر شده است.

از مزایای این محصول می توان به عدم هسته و ماندگاری بالای آن اشاره کرد، زیرا نسبت به دیگر خرما ها ارزش بیشتری دارد.

به همین دلیل بیشتر می ماند و خرما حاوی مقداری فیبر غذایی است که برای سلامت گوارش و تغذیه ما بسیار مفید است و در درمان ناراحتی‌های روده و یبوست نیز مفید است، زیرا بخشی از غذای ملین است.

این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و برای تمام رده‌های سنی موثر و قوی است و زمان بررسی ارزش غذایی خرما و کاشت درخت توسط انسان به چند هزار سال قبل از میلاد می رسد.

لازم به ذکر است که دارای ارزش غذایی بالا، بهترین جایگزین شیرینی جات است و بیماران دیابتی که از قند رنج می برند می توانند از این محصول بهره مند شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان