بازدید 83662
فوتو نیوز تابناک

قیمت عجیب پرواز ایران ـ چین: ۱۷۵ میلیون تومان! /یک مقام وزارت امور خارجه: هنوز در مرحله‌ای نیستیم که از نهایی شدن متن توافق سخن بگوییم/احضار کاردار آلمان به وزارت امور خارجه

در پی اقدام تحریک آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، توسط رییس اداره اول غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 08 August 2022
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴۵
این سریال تکراری مذاکره ،کی قراره تموم بشه ؟! والا دیگه خاصیت سرگرم کنندگی رو هم از دست داده ،مثل بعضی از این سریال‌های تلویزیون ،اونقدر تکراری شده که دیگه کسی رغبتی هم برای نگاه کردنش نداره !
سوریه خود را جزو ملت واحد عرب میداند
نتیجه اخلاقی : یعنی اگر جنگی بین ایران ویک کشور عرب درگیر شود سوریه هم با ایران وارد جنگ خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
خیلی به مخت فشار نیار
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
سوریه در زمان جنگ تحمیلی خودش را نشان داد و در کنار ایران بود
ایران:چند موضوع مهم باقی مانده ، هنوز در مرحله نهایی قرارنداریم - آمریکا: یک مقام وزارت خارجه آمریکا مدعی شد ایالات متحده آمریکا آماده است تا به سرعت توافق احیای برجام بر اساس پیشنهادات ارائه شده توسط اتحادیه اروپا را امضا کند.- اروپا:فضا برای مذاکره بیشتر تمام شده است و در مورد هر موضوعی به طور خسته‌کننده و تکراری بحث شده است.-روسیه:هر تغییری ایران بدهد حمایت میکنیم نتیجه: nothing
به همت مسئولین هر روز اخبار خوب و امیدواری به ملت ایران می رسد
اگر همچنان اقایان ادامه دهند فکر کنم ملت ایرات از خوشی زیاد به جنون برسند
من الله توفیق مسئولین عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
الحق که گل گفتی.من که خل شدم ازاین قیمتا انگارخواب میبینم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
ناله نکن بابا خودت کی هستی و چیکارا کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
اگه بخاطر برجام میگی که اصلا قرار نیست توافق بشه. شما فکر کردی ایران 30 برابر مقدار مجاز اورانیوم رو تو این آشفته دنیا از کشور خارج می کنه؟ نخیر عزیز من اصلا عقلانی نیست. ایران می خواد اینقدر مذاکره کنه تا مدت زمان برجام تموم بشه.
چطوریه که مقام مسئول وزارت امور خارجه در جریان نیست؟نماینده روسیه خیلی زودتر از شما اخبار و نتایج گفتگوها رو اعلام میکنه!!!!
بله باید چنین باشد . زمان شیوع کرونا همه کشورها پرواز چین را ممنوع کردند اما مای مادر خرج و مهر طلب بدون در نظر گرفتن منافع خودمان با هواپیمای خودمون نه تنها به چین تردد داشتیم بلکه به چینی ها سرویس می دادیم که از چین به هر نقطه جهان منتقل بشوند اما امروز چین چنان سختیگیری بر ما روا میدارد که قیمت پرواز نجومی شده
فقط مونده بود قیمت کالاهای چینی زیاد بشه چون شرقگدایان مشکلی با این هزینه بلیط ندارند
آدم سیر از گرسنه خبرنداره ملت به بدبختی افتادن اینو چندساله مذاکره میکنن نمیکنن به جایی نمیرسن
ممد مخبر؟
خیلی خودمونی شدید با هم :)
عجیبه . یعنی اروپاییها اینقدر ساده هستند که تصور کنند براحتی می توانند این مذاکرات را به نتیجه برسانند تا مشکل نفت وگاز اروپا و امریکا حل شود؟ ببینید الان روسیه در بدترین شرایط و روابط با اروپا و امریکاست. چین را هم می بینید که با سفر پلوسی به بدترین روابط چند ده سال اخیر خود با امریکارسیده. ایران هم سالهاسست که چین و روسیه را متحد استراتژیک خود می نامد و روابط گرم با چین و روسیه دارد.حالا بر اساس کدام منطق و کدام خرد و کدام استراتژی باید روسیه و چین که شدیدا توسط غرب و امریکا و اروپا در اکراین و تایوان تحت فشار هستند طرفدار حل پرونده هسته ای ایران باشند که تقریبا در کنار کره شمالی دو چالش اصلی امریکا و اروپا در دنیا هست؟ اخر عقل و منطق هم خوب چیزی است. به همین دلیل هست که نمایندگان اروپا اصلا در این دور شرکت نکردند چون می دانند غیر ممکن هست که بتوان به توافقی دست پیدا کرد که در حال حاضر همش به نفع اروپا و امریکا و به ضرر روسیه و چین هست. در ایران و از طرف ما هم این امید وجود دارد که از ناحیه همین تقابل امریکا و اروپا از یکطرف و روسیه و چین از طرف دیگر فضایی برای ایران مهیا بشود ( مانند خرید نفت ایران در ماههای اخیر توسط چین و نیاز روسیه به روابط بسیار بهتر با ایران) که بتوانند بدون دادن امتیاز اساسی امتیازات بسیار بزرگتر و مکفی تری نسبت به 2015 از امریکا و اروپا بگیرد. البته این هم منطقی است. ولی فراموش نکنید که بازی ایران با یان برگ که امریکا و اروپا به نفت ایران نیاز دارند و روسیه و چین هم از ایران حمایت می کنند ممکن است خطرات بزرگی هم داشته باشد. مثلا الان اروپا و امریکا عملا وارد رکود اقتصادی شدند که نتیجه ان کاهش شدید نفت و گاز و در نتیجه کمرنگ شدن نیاز اروپا به نفت و گاز ایران و روسیه هست. از انطرف روسیه هم با هر مقیاسی که محاسبه کنید در اکراین بسیار تحت فشار هست و اجازه صادرات غلات به اکراین از همین نیاز روسیه برای همکاری و مذاکره با غرب نشائت می گیرد. چین هم شدیدا به خاطر قرنطینه های کرونا و ابر چالش مسکن و وامهای غیر قابل باز ستانی بانکهای چین و مسئله تایوان در بغرنج ترین و ضعیف ترین شرایط استراتژیک خود در چند دهه گذشته هشت. به کارشناسان سیاست خارجی ایران باید گفت که خیلی هم روی نیاز اروپا و امریکا به توافق و ادامه همکاری روسیه و چین وقتی خود انها بشدت بدنبال معامله و تنش زدایی با غرب و امریکا هستند حساب نکنید.
جناب مقام وزارت امور خارجه کلافه کردید مردم رو
چرا اینقدر گارد نسبت به توافق دارید؟ چرا به فکر مردم نیستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
برجام هیچ خاصیتی نداره جز اینکه در نهایت دلار بالاتر بره
عجیبه همه طرفهای غربی و شرقی مذاکرات میکن مذاکرات تمام شده ولی وزارت خارجه ایران موضوع رو رد میکنه!! بنظر میاد اختیار و تسلط کامل رو ندارن و باید بیان ایران و نظر مقامات رو بگیرن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
نخیر. اونا میگن تموم شده که توپ رو تو زمین ایران بندازن و تحت فشار قرار بدن که قبول کنه. ولی ایران هم نمی خواد قبول کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
نظر جلیلی رو بگیرن
البته وزارت خارجه حق داره موضوع برجام رو نهایی ندونه چون باید نظر همه روبگیره تا بعدا کسی مدعی نشه "من از اولش می گفتم ..."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
مرسی دمت گرم
ظاهرا امریکا هم با متن جدید موافقه امیدوارم مسئولین کشور تصمیم سیاسی لازم رو بگیرن تا توافق نهایی بشه انشاالله.
حمله اسراییل به غزه از نوع ابتکار عمل ارباب اشغالگر اکراینه
سیاست های ضد کرونایی چین چرا فقط روی ما تاثیر شگرف میگذارد؟ جنگ اوکراین و کمبود غلات چرا فقط قیمت مواد عذایی را در کشور ما 3 برابر میکند؟ انقدر دروغ گفتن که شاهد کاهش جمعیت محسوس در عزاداری امام حسین هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
کی گفته حالا فقط واسه ما اینجوریه؟
آزاد سازی قیمت ها با ول کردن مملکت به حال خود چه تفاوتی دارد؟
آیا در طول چهار دهه مدیران و کارگزارانی پرورش نیافته اند که بتوان با اطمینان از عدم فساد، واردات اقلام اساسی مردم با ارز جهانگیری را بدانها سپرد؟
عجب ! جوانان ما در سوریه برای این خانمهای بی حجاب شهید میشوند ؟
چرا معادل ارزی پرواز بقیه ایرلاین ها به چین به گرونی ماهان نیست؟ مسئولین ماهان دروغ میگن. متاسفانه بخاطر کرونا باید حتما با پرواز مستقیم وارد چین شد و چاره ای جز خرید بلیط ماهان نیست. همین موضوع باعث شده ماهان بازار سیاه درست کنه. لطفا مقایسه کنید. همین مسیر با پرواز تورکیش ایرلاین شش هزار یوان معادل حداکثر سی میلیون تومنه.
ممد مخبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در مورد گفته معاون اول رئیس جمهور خواستم بپرسم : خب که چی ؟
بشار اسد مرد میدان است به ارتش سوریه دستور حمله به اسرائیل بدهد .
اسم مخبر واقعا ممده؟
همه بدبختی های مردم از دولت قبله. چرا ما نمی خواهیم این موضوع رو درک کنیم!؟!؟!؟
به نظرم توافق چیز بدی است. حالا که همه طرف های تقریبا می گن متن و پیشنهاد خوبه چرا شما می گید نه؟!
نمی خواهید توافق کنید بگید نمی خواهیم. نکنه نگرانید مردم بقهمند توافق و تعامل یا دنیا چیز خوبی ست؟!
این چه وضع حجاب خانم مشاور است ؟؟؟؟
ممد مخبر
چقدر شما رفیقید باهم
سلام. همین بالا رو بخونید ؟/
نوشته خرید خانه در ترکیه با 100 هزار دلار
خوب بلیط پرواز ایران چین 5800 دلار یعنی 174000000 تومان .
یعنی 17 برابر بلیط چین ایران پول یه آپارتمان در ترکیه. یعنی با 3 میلیارد تومن شما در ترکیه میتوانید آپارتمان بخرید.
در تهران با این پول میشه خرید؟ همه چیز به همه چیز وصله به خدا؟ من نمیفهمم چرا این اقتصادیهای ما نمیفهمند.
آقا مدل میدید، بدید ولی حداقل 50 متغیر رو در اون ببینید ؟؟؟ دوتا متغیر نبینید. با دستور اگر چیزی درست میشد؟ همه دستورمیدادن.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
آقارضا شمامیفرمائید باسه میلیاردرترکیه میتوان خانه خرید ولی درتهران نمیشود این رامیگویند قیاس مع الفارق شما بفرمائید آیادرایران میشود باسه میلیارد تومان خانه خرید فراوان شما کشورترکیه راموازی شهرتهران نگیرید قطعاًدرشهرهای گرانقیمت ترکیه باسه میلیارد نمیشودخانه خرید باده برابر آنهم نمیشودتمام کشورترکیه راباشهرتهران مقایسه کنیدوآنهم بامناطق گران قیمت شهرتهران مطمئین باشیدمشابه مناطق گران قیمت شهرهای مدرن وپرجمعیت ترکیه قیمتها ازتهران بمراتب گرانتر است




کمترهمشود
ایکاش میشد وزیر کاربلد و رئیس جمهور کاربلد وارد کرد بخدا قسم بازنشستگان تامین اجتماعی پنج ماهه که حقوقشان توسط یک سری مسئول کارنابلدبه گروگان گرفته شده آخه دردمان را به کی باید بگیم
واحد پول ایران ریال هست، بگو یک میلیارد و 750 میلیون ریال!!!!!!!!!!!!!!!
خدایا مسئولین ما را به خاطر خدماتشان که در وجب به وجب این خاک کاملا مشهود و معجزه وار هست، طول عمر با برکت عنایت بفرما !!!!!!!!!!!
باتشکرازتیم قدرتمندوتوانمندوشریف کشورمان درودبراین عزیزان .
میفرمائیدقیمت بلیط برای کشورچین باهواپیمائی ماهان ۱۷۵ میلیون تومان است وگناه قیمت گران بلیط رابگردن چین وماچین میاندازید هرچندکسی دل خوشی ازچین ندارد ولی پول بلیط به جیب شرکت هواپیمائی ماهان که شرکتی ایرانی هست میرود ونه بجیب دولت چین درضمن سختگیری کرونا چه ربطی به قیمت زیادبلیط داردبعلاوه نبایدهموطنانمان زیادمشتاق به مسافرت به چین باشند ایکاش همه گرانیها قیمت بلیط چین بود وبقیه مایحتاج وخوراکیهاارزان بودند
قيمت عجيب پرواز ايران به چين ١٧٥ ميليون تومان !
------------
-- ١٧٥ ميليون تومان ! عجيبه ناصر آقا ، مگه نه ؟!
-- چه عجايبي برادر ! حساب و كتاب كرده ام پول ٢٠ ماه حقوقمه ! ... اصلاً عجيب نيست ! اما بنده هيچگاه حقوق ٢٠ ماهه مو خرج سفر به چين نمي كنم ، مگه پولم علف خرسه ؟!! ... مگه نه ؟!
پرواز تهران چین
مفت مفت کرونا را به جونمون انداختند الان هم قوانین سخت گیرانه گذاشته اند بد نیست ما هم کمی یاد بگیریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار