بازدید 60099
۳
بازیکنی مثل موسوی باید در رقابت‌های مهمتر به کمک تیم ملی بیاید

عطایی: موسوی برگشت، شاید معروف را هم برگردانم

موسوی جزو بازیکنان خوب ماست و همیشه با او در ارتباط بوده‌ام. می‌دانست که روزی دوباره به تیم ملی می‌آید اما زمان آن را ما تعیین می‌کنیم چون تشخیص من این است که بازیکنی مثل محمد موسوی نباید در لیگ ملت‌ها فرسوده شود
کد خبر: ۱۱۳۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 06 August 2022

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعلام کرد که برای حضور در المپیک و رقابت‌های مهم‌تر والیبال احتمال دعوت از هر بازیکنی وجود دارد، حتی سعید معروف!

عطایی: موسوی برگشت، شاید معروف را هم برگردانم

به گزارش تابناک ورزشی؛ عطایی که با دعوت مجدد از محمد موسوی نشان داد که در دام شعار جوانگرایی گیر نخواهد افتاد، شرط حضور مجدد بازیکنی مثل سعید معروف را آمادگی و کیفیت به‌روز اعلام کرد.

بخشی از مصاحبه عطایی در این‌باره را می‌خوانید.

 جایی گفتید مردم هنوز از سعید معروف و محمد موسوی حرف می‌زنند و قبول ندارند که از تیم ملی رفته‌اند، دعوت دوباره موسوی ربطی به این نوع نگاه و فشارها دارد؟  

نگفتم مردم آمادگی ندارند. هیچ وقت هم نگفته‌ام چه کسی در تیم ملی هست و چه کسی نه. فقط از نوع دعوت و انتخاب من بقیه تفسیر کردند که نگاه عطایی به بازیکنان این‌گونه است. همیشه اعتقاد داشتم هر جا نیاز باشد بازیکنان باشند باید دعوت کنیم. تیم کشورمان  است و باید به آن شخصی نگاه نکیم اما خطوط قرمزی هم داریم که باید کنترل کنیم. محمد موسوی جزو بازیکنان خوب ماست و همیشه با او در ارتباط بوده‌ام. می‌دانست که روزی دوباره به تیم ملی می‌آید اما زمان آن را ما تعیین می‌کنیم چون تشخیص من این است که بازیکنی مثل محمد موسوی نباید در لیگ ملت‌ها فرسوده شود یا نیاز نیست در جام کنفدراسیون‌ها شرکت کنند بلکه باید بازیکن جوان‌تری به آن رقابت‌ها اعزام شود. موسوی باید در مسابقات معتبرتری به کار گرفته شود.بازیکنی مثل محمد موسوی نباید در لیگ ملت‌ها فرسوده شود یا نیاز نیست در جام کنفدراسیون‌ها شرکت کنند بلکه باید بازیکن جوان‌تری به آن رقابت‌ها اعزام شود. موسوی باید در مسابقات معتبرتری به کار گرفته شود.

باتوجه به این صحبت‌ها می‌توان انتظار داشت برای مسابقات مهمتر مثل قهرمانی جهان و المپیک بازیکنان باتجربه‌تر دوباره به تیم ملی برگردند؟

بازیکنانی که کیفیت بروز توانایی فنی خود را داشته باشند، شانس دارند. قطعاً با تمام قوا وارد المپیک می‌شویم و محدودیتی در انتخاب بازیکن نداریم. هر کسی بتواند به تیم ملی کمک کند، می‌آید. ‌  

حتی سعید معروف؟  

سعید از تیم ملی خداحافظی کرده است. در چندین مصاحبه هم گفت اصلا نیازی نیست که برگردد اما هر بازیکنی که بتواند کمک کند، می‌آید. ‌ممکن است سعید معروف باشد.سعید از تیم ملی خداحافظی کرده است. در چندین مصاحبه هم گفت اصلا نیازی نیست که برگردد اما هر بازیکنی که بتواند کمک کند، می‌آید. ‌ممکن است سعید معروف باشد. سعید را آخرین بار در جام باشگاه‌های آسیا دیدم، ‌با هم دوست و رفیق هستیم.  

 

عطایی: موسوی برگشت، شاید معروف را هم برگردانم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
سلام هموطنان عزیز روزتان به خیر
به نظرم در والیبال اقدامات خوبی صورت گرفته و جای قدردانی دارد
استفاده اولیه از مربیان خوب جهانی
نظم برگزاری بازیهای باشگاهی
مدیر خوب و توانمند مثل آقای داورزنی
استعداد یابی
جوانگرایی در زمان مناسب
استفاده از قدیمیها و باتجربه ها در کنار جوانان
تغییر و استفاده از بازیکنان ماهر و خوب در زدن سرویسهای پرشی که همیشه در این بخش ما مشکل داشتیم
ترانسفر خوب بازیکنانمان به باشگاه های معتبر جهانی
استفاده از بازیکنان خوب خارجی در باشگاه های داخلی
و...........

حقیقتا من به واسطه این موارد به والیبال در حد فوتبال علاقه مند شدم و یقینا مردم هم تیم والیبالمون رو دوست دارند
دقیقأ اول روز مسابقات با این تیم جدید و جوان گفتم سعید معروف باید هنوز هم باشد چون متأسفانه هر دو پاسور جوان تیم توانایی فریب دفاع های حریف را ندارند تو توپ های سخت و پاس دور برد دیدید پاسور کهنه کار برزیل تو همین مسابقات که ۱۶ تیم بودند در حالت نشسته توپ زیر تور چنان توپی ساخت برای مهاجمانش که همه فکر کردیم با استیل توپ را میفرستد ولی نشست روی زمین و با سر پنجه ها چنان‌توپی ساخت که دفاع حریف را هم فریب‌ داد معروف اینطور پاسوری است اگر روز خوبش باشد و آماده سعید معروف هم برای دفاع و اینکه یاد گرفته بعد از یکسال بازی در لهستان که سرویس قدرتی با سرعت بالا بزند که این مسائل او را مفید تر میکند برای تیم نسبت به جلوه.آره سید هم باد گرفت بعد مدت تولانی سرویس سرعتی بزند بدونه سرویس سرعتی بازیکن بازیکن نیست و تیم قدرتمندی نمیتوان باشد گذشت آن زمان سرویس هدفدار و یواش نبردند امروزه امتیاز گرفتن از سرویس قدرتمند شروع میشود!بجز پاسور کسی دیگر نباید سرویس یواش بزند اگر میخواهید جز ۴ تیم اول جهان باشیم!
پاسور ، یعنی برنامه ریز ، یعنی تعیین استراتژیک حمله ، یعنی تشخیص به موقع و به جای نقطه ضعف تیم مقابل در صدم ثانیه و کلا تمام ستون تیم ، یعنی پاسور تیم ، حالا هر چقدر این موارد در یک فرد که تنها و تنها با تجربه کسب میشود و بس ، اندوخته شده باشد، سرمایه ای عظیم و بی نظیر برای آن تیم و آن کشور می باشد ، سعید معروف باید باشد ، که اگر بوووود حتما تیم را روی سکو می برد بدون شک ، نه اینکه این دونفر بد باشند ، اما هنوز تا به سعید برسند ، نیاز به زمان و فرصت هست .
پس ، تیم را باید به سعید مصلح کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر