بازدید 16761
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۴ مرداد/ شناسایی ۵۴۵۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۰۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۲۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 05 August 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۶۹۱ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۵۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۱۷ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۶۳ دوز واکسن در ایران که ۷ هزار و ۴۹۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۴۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۹۹۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۸۵ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۲ هزار و ۳۳۷ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۹۵ هزار و ۸۶۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۲۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۹۳۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
آمار مبتلایان رو به کاهش است
آمار فوتی ها در قله قرار دارد و کاهشی خواهد شد
تا شش ماه آینده که پیک جدید با آمار خیلی خیلی کمتر بروز کند تقریبا آخر سال
هیچیک از واکسن هایی که در کشورمان تزریق شده بی کیفیت نبوده
به آمار کشورهای دیگر با واکسن های دیگر نگاه کنید
Worldometers
پاسخ ها
سن ایچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
در اوایل تیرکه پیک هفتم شروع شد تعدادتزریق بیکباره از5-6 هزاربه بالای 120 هزاررسید ولی الان میبینی که دوباره بهمون روزی چندهزاربرگشته وآماردزهای سوم وچارم هم تقریبا صفراست.به نظرت چرا؟؟
خب شکر خدا این موج هم نزولی شد
کرونای این موج روی تارهای صوتی اثر میگذاشت
هر بار علائم جدید داره
مواظب خودتون باشید هموطنان عزیزم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان