بازدید 7172
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۳۰ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث ۲۹ مصدوم و یک کشته داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 05 August 2022

به گزارش تابناک، مظفر محمد خانی در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه از دوازدهم لغایت چهاردهم مردادماه سال جاری هشت حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: حوالی ساعت دو بامداد امروز جمعه تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو کیلومتر ۴۵ محور شاهرود_ میامی منجر به مصدومیت ۹ نفر شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۸:۳۰ بامداد امروز جمعه نیز واژگونی پراید کیلومتر ۵۲ محور سمنان_دامغان دیگر حادثه را رقم زد، افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه سیزدهم مرداد ماه تنها یک حادثه رانندگی برای امداد رسانی به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: انحراف از جاده و سقوط در پل پراید ۱۵ محور ایوانکی _پاکدشت به مصدومیت سه نفر منتهی شد که برای یک نفر عملیات رهاسازی به انجام رسید.

محمد خانی بابیان اینکه دوازدهم مرداد ماه بیشترین حجم تصادفات رانندگی در محورهای استان گزارش شد، تصریح کرد: پنج حادثه رانندگی به وقوع پیوست که طی آن یک نفر جان باخت و ۱۵ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع حوادث رانندگی ۲۹ نفر مصدوم شدند، افزود: این افراد با امداد رسانی توسط اورژانس و جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان