بازدید 2954
۶

مردم سیل زده بدانند مسئولان به فکر تک‌تک آنها هستند

وزیر کشور با بیان اینکه باید بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: مردم سیل زده بدانند مسئولان به فکر تک تک آنها هستند.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 05 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی پنجشنبه شب در نشست پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ ضمن قدردانی از همه کسانی که در سیل اخیر استان پای کار بودند، افزود: خوشبختانه بارش‌های سیل‌آسای تابستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد تلفات جانی نداشت که نشانگر کار و تلاش بوده است.

وی با بیان اینکه آنچه را که در بارندگی‌ها و سیلاب‌های اخیر پیش آمده باید در دو سطح کوتاه مدت و بلند مدت پیگیری و رسیدگی کرد اظهار کرد: در کوتاه مدت باید غرامت‌ها و خسارت‌ها پرداخته شود و در این راه همراهی مسئولان لازم است اما بعضی از مسائل را هم باید در بلندمدت مدنظر قرار داد و به آنها فکر کرد برای نمونه که چگونه می توان جلوی آبگرفتگی‌ها را در آینده بگیریم.

وزیر کشور تصریح کرد: برخی از مشکلات مربوط به تخلفاتی است که صورت گرفته مانند مزارع پرورش ماهی‌ها و همچنین در بخش کشاورزی که مسئولان اعلام کرده‌اند مجوزهای لازم را نداشته‌اند که در آینده باید اینگونه مشکلات را برطرف کرد اما آنچه لازم داریم کمک‌های فوری به مردم سیل زده است.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه به مزارع پرورش ماهی خسارت زیادی وارد شده است، خاطر نشان کرد: تعداد زیادی ماهی از بین رفته که باید به این مزارع پرورش ماهی کمک کرد و در این حوزه هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کمک خواهد آمد.

رئیس ستاد بحران کشور عنوان کرد: در برخی جاها نیاز به تسهیلات بانکی و همچنین استمهال وجود دارد که باید همه به یاری مردم سیل زده آمده و نگذاریم بیش از این ضرر کنند.

وی با بیان اینکه باید مرکز فرماندهی در هر منطقه‌ای کار خود را انجام دهد، ادامه داد: مردم بدانند که مسئولان به فکر تک تک آنها هستند همچنین باید بحران ها و تهدیدهایی که وجود دارد را به فرصت تبدیل کرد.

وحیدی یادآور شد: باید بدانیم که چگونه می توان به مقابله با سیل تابستانی و آبگرفتگی ها رفت که به مانند رزمایشی برای ما خواهد بود تا تهدید برای ما نداشته باشد اگر در ساختارها و ظرفیت‌ها کمبودی وجود دارد آنها را بیابیم و جبران کنیم.

وزیر کشور همچنین در خصوص قطع راه ارتباطی ۳۴ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا روز شنبه همه این راه‌های بازگشایی شود و اگر نیاز به ماشین آلات بود از سایر استان‌ها کمک گرفته شود.

وحیدی همچنین در تماس تلفنی با محرابیان وزیر نیرو ۴۰ کیلومتر لوله و ۱۰ تانکر برای آبرسانی به مناطقی که شبکه آب آنها در سیل متحمل خسارت شد را از وی مطالبه کرد که مورد موافقت وزیر نیرو قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره به خسارت سیلاب به مزارع پرورش ماهی، همچنین نیاز استان به ۳۰ کیلومتر لوله برای سراب‌بندی دو هزار هکتار مزارع شالیکاری و سبزی و صیفی در تماس تلفنی با وزیر جهاد کشاورزی این موضوع را پیگیری کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
خیلی زحمت میکشید که به فکر مردم سیل زده هستید . از مسئولین جمهوری اسلامی اگر در همین حد هم بربیایید باید خداوند را شکر گزارباشبم . چون شما فقط بیشتر درگیر حل مسائل خودتون ، وابستگانتان ، عواملتان ، حامیانتان ، همفکران خود و خودی ها هستید .
طفلی سیل زده ها
تک تکشون به فنا میرن
دروغ می گویید
راست می گه بفکرشون هستند!ولی در عمل هیچ!فقط همین.....
مثل همیشه دروغ می گویید ولی حافظه تان کوتاه هست 3 ماه پیش هم قرار بود در جراحی اقتصادی تان در کنار مردم باشید ولی هزینه تمامی خدمات دولتی را بالای 50 درصد افزایش دادید نمونه اش از دیروز عوارض راه ها را چندین برابر کردید
از حال و روزشون معلومه، که چقدر به فکرشون هستید!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان