بازدید 77072
۵

«قطع عضو» یک شهروند در درگیری با اراذل و اوباش

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری و قطع عضو یکی از شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ 04 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ محمد گنجه در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر خرداد ماه خبری از طریق سامانه ۱۱۰ در خصوص درگیری عده‌ای از اراذل و اوباش نوپا با یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به فرار این افراد بلافاصله پس از درگیری اشاره کرد و افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی به دست آوردند سه تن از اراذل و اوباش نوپا با حضور در محل ضمن نزاع و درگیری با یکی از شهروندان، دست وی را با استفاده از سلاح سرد قطع و به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در ادامه با اشاره به اینکه متهمان به دفعات مختلف مخفیگاه خودشان را تغییر می دادند، تصریح کرد: سرانجام با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، متهم اصلی این پرونده در حوالی بلوار آبشناسان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

سرهنگ گنجه با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد:دستگیری سایر متهمان متواری همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۵
آیاواقعابرازنده کشوراسلامی ماوجوداینهمه اراذل واوباش است که همه روزه شاهدحرکتی خلاف شرع وقانون ازآنها هستیم انتظاربیشتری ازاداره کنندگان کشورمان دردفع منکررذالت وگردنکشی وایجاناامنی درجامعه توسط افرای قانون شکن وقلدر هستیم نکنداین منکرفراموش شده!
دوستان عزیز:
ناامنی زیاد شده است.
برای ارازل و اوباشی که به این راحتی شرارت می کنند و امنیت مردم را در جامعه بهم می ریزند
در روز روشن زورگیری و خفت گیری می کنند
فوراً حکم اعدام صادر کنید
جدیت لازم است
آنها را اعدام کنید تا درس عبرتی برای کسانی باشد که میخواهند با پول نردمغ فقیر و بخت برگشته به نان و نوایی برسند
چون قانون برخورد با اراذل اوباش ضعیف است مثل قارچ رشد کرده و برای مردم دردسر درست میکنند اگر علف هرز را از ریشه نکنی دوباره رشد میکند برای تمیز کردن فضا باید اراذل اوباش که گرفته شد 24 ساعت بعد در همان محل وقوع جرم به دار مجازات آویخته شود وگر نه امکان ریشه کن کردن اراذل ممکن نخواهد شد
بنازم امنیتو
دستش رو قطع کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان