بازدید 17232
خبر روزنامه آبولا پرتغال:

محمد محبی قرضی به استقلال پیوست+عکس

سانتاکلارا برخی از بازیکنان خود را به صورت قرضی از دست خواهد داد. به نقل از منابع آبولا، یکی از آنها محمد محبی است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳ 04 August 2022

معتبرترین رسانه ورزشی پرتغال انتقال محبی به استقلال را تایید کرد.

محمد محبی قرضی به استقلال پیوست+عکس

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد محبی یکی از اهداف جدی نقل و انتقالاتی استقلال در این تابستان بوده است. بازیکنی که فصل گذشته راهی سانتاکلارا شد اما چندان در ترکیب این تیم به کار گرفته نمی شد هر چند که محبی در معدود دیدارهایی که برای تیمش به میدان رفت، عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

 

مدیران استقلال بیش از یک ماه است که با همتایان خود در سانتاکلارا در حال مذاکره هستند و حتی طرفین به توافق جدی نیز دست پیدا کردند و تنها موضوع حل نشده بین طرفین، اصرار استقلال به استخدام دائمی محبی بود در حالیکه سانتاکلارا تنها با انتقالی قرضی راضی به جدایی وینگر جوان خود شده بود.

این موضوع باعث شده بود تا مذاکرات طرفین به حالت استندبای درآید و در این بین، تغییرات مدیریتی در سانتاکلارا تمام توافق قبلی را به باد داد به نحوی که پیوستن محبی به استقلال تا آستانه منتفی شدن نیز پیش رفت.

با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.

در همین خصوص نیز روزنامه آبولا با انتشار خبری که برخلاف همیشه منبع آن خود آبولا بوده و به رسانه های ایرانی استناد نشده، از حضور محبی در استقلال خبر داده است. آبولا نوشته است: سانتاکلارا برخی از بازیکنان خود را به صورت قرضی از دست خواهد داد. به نقل از منابع آبولا، یکی از آنها محمد محبی است.

محمد محبی قرضی به استقلال پیوست+عکس

آبولا در ادامه نوشته است: این مهاجم 24 ساله که قراردادش تا سال 2024 اعتبار دارد، به ایران بازخواهد گشت تا برای استقلال قهرمان ایران بازی کند که اکنون مربی این تیم ریکاردو ساپینتو است.

در صورت رسمی شدن انتقال محمد محبی به استقلال، او جانشین امیرحسین حسین زاده خواهد شد تا دست ساپینتو در بخش هجومی بیش از قبل باز شود و سرمربی پرتغالی با در اختیار داشتن عناصر تهاجمی پرتعداد و باکیفیت، لیگ جدید را آغاز کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان