بازدید 15222

صادرات عرق کاسنی و عسل عراق

صادرات عسل کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه و چین از جمله متقاضیان دریافت عسل ایرانی هستند و برخی از کشورهای اروپایی نیز با یک واسطه از ایران عسل وارد می کنند. ایران با داشتن شرایط جغرافیایی و آب و هوایی متفاوت یکی از تولیدکنندگان عسل مرغوب در جهان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 04 August 2022

تنوع گل و گیاهی کشور عامل تولید عسل‌های متنوع و باخاصیت دارویی است. میزان تولید عسل در کشور را حدود ۸۵ هزار تن که بیش از ۱۰هزار تن عسل از کشور صادر می شود.

چین با تولید بیش از ۳۰۵ هزار تن عسل بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده این محصول در جهان است. پس از چین، آمریکا با تولید ۸۲ هزار تن در جایگاه دوم تولید عسل قرار گرفته است. کشور آرژانتین سومین تولیدکننده این محصول است.

صادرات عرق کاسنی و عسل عراق

زنبور عسل، محصولات و فرآورده های متنوعی می تواند تولید کند از جمله: عسل، موم، بره موم، ژل رویال و گرده. در این میان محصول عسل برای ما بیش از هر محصولی شناخته شده است. این در حالی است که چینی ها از هر کدوی زنبور عسل حدود ۱۲ کیلوگرم ژل رویال به دست می آورند که غذای ملکه زنبور عسل است و هر کیلوگرم آن ۵ میلیون تومان ارزش دارد.

در اروپا پتانسیل بالایی برای صادرات عسل موجود است است و تولیدکنندگان این محصول می توانند با بالا بردن کیفیت آن و شناخت ذائقه ی مشتری و توجه به سورتینگ محصول سود و ارز آوری قابل توجه و بسیار خوبی داشته باشند.

آلمان، چین، اسپانیا، بلژیک، انگلیس، فرانسه، لهستان دارای ظرفیت خوب و مقاصد صادارتی مناسبی می باشند.

عراق، عربستان، قطر، عمان و کویت در آسیا نیز پتانسیل قابل قبولی برای صادرات دارند.

شرایط صادرات عسل به عراق چیست؟

شرایط صادرات عسل به عراق به چه صورتی می باشد؟ موارد مهم در زمینه صادرات عسل چیست؟ ایران با توجه به مراتع گوناگون که دارد به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده گان عسل در منطقه شناخته می شود. تولید مرغوب و بسته بندی استاندارد عسل سبب شده است تا به صورت عمده به دیگر کشور ها مانند عراق نیز صادر گردد.

فعالیت در زمینه صادرات عسل از مزایایی خوبی بهرمند می باشد. اگر مراکز تولید کننده عسل بتوانند این محصول را باکیفیت بالا تولید نمایند قطعا مشتریان زیادی نیز خواهند داشت. چرا که تقاضایی بالای عسل سبب شده است تا به عنوان یک شغل درآمد زایی خوب شناخته شود.

صادرات عرق کاسنی و عسل عراق

وجود مراتع مختلف و گیاهان فراوانی که وجود دارد پرورش زنبور عسل موفقیت آمیز می باشد و می توان انواع عسل های طبیعی و با کیفیت را در سراسر کشور تولید نمود تا صادرات عسل عراق انجام شود.

اما عسلی که مراکز فروش عرضه می نمایند باید دارای چه ویژگی های باشد که بتواند به عنوان یک کالای صادراتی موفق عمل نموده و مشتریان زیادی از کشور های مختلف داشته باشد؟ آیا همه عرضه کنندگان بازار محصول با کیفیت را برای فروش مشتریان خود معرفی می نمایند؟

عسل باید دارای رنگ و ظاهری زیبا باشد.

عسل باید دارای بهترین مزه باشد.

توجه نمودن به شکرک زدگی عسل

توجه داشتن به قیمت عسل

توجه به موم های موجود در عسل

شناسایی عسل از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اگر مشتریان با خوبی با خصوصیات یک عسل طبیعی آشنا باشند می توانند بدون هیچ گونه مشکلی بهترین نوع عسل را سفارش و خریداری نمایند.

سرکه سیب و عرق کاسنی و عسل برای لیفت صورت

اگر با جوش و لکه روی صورتتان دسته پنجه نرم می کنید ما در این مطلب به شما آموزش می دهیم با روش گیاهی از پوست شاداب، جوان برخوردار شوید.

به این ترتیب با ترکیبات محصولات سرکه سیب و عرق کاسنی با اضافه کردن عسل می توانید صورت خود را از لکه و آکنه نجات دهید سپس صورتتان به صورت طبیعی لیف کنید.

صادرات عرق کاسنی و عسل عراق

استفاده از محصولات طب سنتی بخاطر کیفیت و مرغوبیت در بازار زبان زد بسیاری از مردم شده است. افرادی که به دنبال سلامتی و زیبایی پوست هستند و می خواهند به طور طبیعی این امر صورت بگیرد ما به شما ترکیب عرق کاسنی و عسل برای لیفت صورت به روش زیر پیشنهاد می کنیم:

مواد مورد نیاز :

3 الی 4 قاشق غذا خوری عسل طبیعی

3 قاشق غذا خوری آب کاسنی به طور صافی شده باشد

این دو محصول را خوب باهم ترکیب کنید و بهم بزنید. می توانید در طی 3 وعده به صورتتان بزنید به خوبی ماساژ دهید.

به دلیل اینکه عرق کاسنی خاصیت ضدمیکروب، ضد التهاب، ضد قارچ دارا می باشد برای پوست بسیار مفید می باشد.

همچنین ترکیباب منحصربفرد عسل و عرق کاسنی برای پوست بسیار خارق العاده می باشد. چراکه خواص آبرسانی، لایه بردار، لیفت بسیاری عالی دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر