بازدید 13872

دستگیری زورگیری که با انبر النگو می‌دزدید

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو‌های زن مسافر را قیچی و مال‌باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 03 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر و جعل‌کنندگان نسخه‌های پزشکی خبر داد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به مهمترین پرونده‌های پلیس شهرستان ری اظهار کرد: پس از اعلام زورگیری و سرقت النگو‌های زن مسافر توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ در شهرستان ری، کارآگاهان پلیس، دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو‌های زن مسافر را قیچی و مال‌باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است. زن شاکی موفق شده بود مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارد و کارآگاهان با توجه به این اطلاعات و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، هویت و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تردد متهم کنترل شد و با مراقبت‌های ویژه پلیسی، وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان به زورگیری از زن مسافر و سرقت النگو‌های وی معترف شد.

جلیلیان اظهار کرد: شناسایی سایر جرائم احتمالی متهم ادامه دارد. همچنین با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای گرفتن دستور قضایی به دادسرا معرفی شد.

نسخه‌های پزشکی جعلی در ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری زن و شوهر تحت تعقیب که نسخه‌های پزشکی را جعل می‌کردند، گفت: چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو سبب شد تا گشت‌زنی‌های هدفمند برای شناسایی سارقان آغاز شود. در همین زمینه نیز روز گذشته مأموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) از وقوع یک فقره سرقت توسط زن و مرد جوانی اطلاع پیدا کردند و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات پلیسی در محدوده حرم انجام شد و در ادامه با بررسی‌های بیشتر از متهمان چهار دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ دزدی به همراه سه نسخه پزشکی کشف شد.

فرمانده انتطامی شهرستان ری افزود: زمانی که متهمان به کلانتری منتقل شدند مشخص شد که این زن و شوهر سابقه جرم داشته و پلیس و مراجع قضایی به اتهام جعل نسخه‌های پزشکی آن‌ها را تحت تعقیب قرار داده بودند.

جلیلیان اضافه کرد: علاوه بر سرقت تلفن‌های کشف شده، متهمان در پی‌جویی‌های انتظامی به جعل نسخه‌های پزشکی و تهیه دارو‌های کمیاب از داروخانه‌ها اعتراف کردند و به این موضوع معترف شدند که آن‌ها را با نرخ آزاد به فروش می‌رساندند. همچنین با تکمیل تحقیقات پلیسی، این افراد در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند تا سیر مراحل قانونی را طی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر