بازدید 4115

خسارت ۱۶میلیارد تومانی سیل به راه‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در روزهای ۶و ۷مردادماه ۱۶میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وابنیه فنی این استان وارد شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 31 July 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این میزان خسارت، به پل‌ها و ابنیه فنی و راه‌های بخش الموت استان قزوین وارد شده است.

او افزود: راهداران استان قزوین بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل‌زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه‌های مسدود شده و پاکسازی کامل مسیرها از گل‌ولای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

حق‌لطفی گفت: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و ۲۰۰راهدار به همراه ۲۰۰دستگاه ماشین‌آلات خود را در قالب ۲۰تیم عملیاتی در مناطق حساس راه‌های استان مستقر کرده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: امیدوایم با تلاش راهداران و تامین اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده شاهد تسریع در بازسازی و زدودن کامل اثرات ناشی از سیل باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی