بازدید 11278
۳

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۹ مرداد/ افزایش فوتی‌های روزانه به بیش از ۶۰ تن

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 31 July 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۷۸۰ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۲۷۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۱۲ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۶۲ دوز واکسن در ایران که ۱۰۴ هزار و ۷۲۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۷۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۲۹۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۲۶ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۹۹۸ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۵۸۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۲۲۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۸۴۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
تعداد مرگ ومبتلا درمتن بالا که درسایت وزارت بهداشت وسایرخبرگزاریهاهم وجوددارند بترتیب141998 و7391026 است. ولی درجدول صفحه اول بترتیب 142756و 7529150 میباشد. یعنی مسئول جدول آمارو اشتباه مینویسه واین چندماهه ادامه داره وتا بحال هم چندبار بینندگان تابناک تذکر دادند ترتیب اثر داده نشده. لطف کنید به مسئول جدول صفحه اول بفرمایید این اشتباه چندماهه رو اصلاح کنه. واقعا جای تعجبه سایت معتبری مثل تابناک همچین اشتباهی داشته باشه.
جالب هم است ستاد کرونا درباره برگزاری مراسم در فضای بسته سکوت کرده . دیشب صدا و سیما مراسم در اصفهان رو نشون میداد در فضای بسته هزار نفر بودند پنجاه نفر هم ماسک نزده بودند . عقل هم خوب چیزی است اگه به خودتون رحم نمی کنید به دیگران رحم کنید کم خونواده ها بی سرپرست و یتیم نشدند . چرا ستاد کرونا برگزاری مراسم رو مثل سال قبل منوط به فضای باز نمی کنه .
علی برکت الله پس کو ان ادعاهای دروغین کاهش مرگ ومیرها ومهاروکنترل کرونا در این دولت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر