بازدید 29907

حضور رئیس جمهور در منطقه سیل زده فیروزکوه / رئیسی: نیروهای امدادی با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند

از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 30 July 2022

حضور رئیس جمهور در منطقه سیل زده فیروزکوه / رئیسی: نیروهای امدادی با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند

تابناک: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای بررسی شرایط سیل زدگان و نیز امدادرسانی در مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه وارد این شهرستان شد در جمع مردم روستای مزداران گفت: نیروهای امدادی با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند.

رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده روستای مزداران با عنوان اینکه در حال حاضر ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده‌ است، بر تداوم امدادرسانی تا برقراری آرامش در منطقه تاکید کرد. بر اساس این گزارش، محسن منصوری، استاندار تهران و برخی مسئولان شهری و استانی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

تعداد بازدید : 1724

 

بر اساس این گزارش، رئیسی در ادامه حضور خود در روستای سیل زده مزداران با شنیدن حرف ها و خواسته های روستاییان، بر پیگیری امور آنان تا رفع مشکلات دستورهایی صادر کردند.

تعداد بازدید : 1728

 

از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت، به طوری که به گفته استاندار تهران تا کنون ۱۰ نفر در شهرستان فیروزکوه جان خود را از دست داده و عملیات کمک رسانی همچنان ادامه دارد.

 

مخبر در مناطق سیل زده فیروزکوه

گفتنی است، معاون اول رئیس جمهور با حضور در شهرستان فیروزکوه، از آخرین وضعیت این شهرستان پس از وقوع سیل روز گذشته مطلع شد. محمد مخبر، پیش از ظهر جمعه به همراه منصوری، استاندار تهران و کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، در جریان خسارات و شدت تخریب ها در روستاها و مناطق مختلف فیروزکوه قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور‌ همچنین از نزدیک روند رسیدگی و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیل در منطقه فیروزکوه را مورد بررسی قرار داد و دستورهای لازم را برای جبران خسارات و تخریب‌ها صادر کرد.

استاندار تهران و رئیس جمعیت هلال احمر نیز در‌ این بازدید، گزارشی از برآورد اولیه خسارات و همچنین اقدامات صورت گرفته برای امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل ارائه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳۸
فقط رئیسی از قافله عکس عقب مونده بود که خدارو شکر ایشون هم سریع خودشون رو رسوندن!!
کلا ۴ ثانیه تصویر از آقای رئیس جمهور!!!
کجای دنیا وقتی رییس جمهور وزیری یا شخصی رو مسوول چنین حوادثی میکنه خودشم راه میفته میره اونجا . سه حالت داره یا بلد نیست یا آن شخصی رو که مسوول کرده رو قبول نداره و یا میدونه شخص مامور شده این کاره نیست!!!
ایشان هم رفت که از قافله عکس با گل دوستان عقب نماند
رییسی از کی تا حالا خبرنگار شده ما نمیدونستیم
رفته چک کنه ببینه یه موقع خدایی نکرده یکی بی نهار نمونده باشه اونجا..
مشکل اینه که اون بیچاره ها هم توان چندانی ندارند .
رئیسی: نیروهای امدادی با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند!؟!؟!
ممنون فگر گردم رئیسی رئیسجمهور رفته نگو رئیسی خبرنگار رفته تا گزارش تهیه کنه و عکس بگیره؟!؟!؟؟!
به سیل دستور دادن دیگه جاری نشه
به سیل دستور دادن دیگه جاری نشه
شوءآف
مدیریت به روش احمدی نژاد.
دست نیروی امدادی درد نکنه ولی دوره عکس تیم ملی با پاچه گلی مسئولان گذشته است
خیلی حرکته چیپ و تاریخ گذشته ای است
هزینه ی حضور رئیسی در این مناطق بیشتر از منفعت ش است!
آخه کاری از دست ایشون ساخته نیست با هیلیکوپتر؟؟!!! با عبا و قبا و عمامه!!!!
خودتان را مسخره كرديد
ويديوى بى بى سى را نگاه كنيد
رئیس جمهور هم کفش هاش رو گلی کرد.
ای خدا این در عکس آخری هم از رو عادت در حال نوشتن روی دستشه ،...
هی می نویسم ، هیچکی نمی تونه مثه ما بنویسه، دستور نامه می نویسم،
ببین بدون خودکار رو کف دستم هم می نویسم، تمام اسماتون و مشکلاتتون هم نوشتم ،...
باز هم عوامفریبی مسئولین .
همین که ایشون دستور های لازم را دادن دیگه خیال همگی راحت شد.
این حضور چه مشکلی را حل کرد؟!! دوران حرکتهای پوپولیستی گذشته...باید وقت بگذارید و عملکرد وزرای ناتوان رو بررسی کنید!
رییسی بدون ذستور و تاکید قابل تصور نیست.
حالا جای شکرش باقیست ، که سازمان فضایی ناسا از یکماه پیش ، دقیقا اعلام کرده بود

که کل ایران از پنجم تا دهم مرداد ماه شاهد بارانهای شدید سیل آسای مونسون و احتمال آب گرفتگی و وقوع سیل شدید در اکثر رودخانه ها حتمی است

متاسفانه، مسولان علیرغم داشتن اطلاعات دقیق و پیش بینی های ناسا و سازمان جهانی هواشناسی ، هیچ اقدام علمی لازم و حداقلی اطلاع رسانی هم ، برای مردم و کشور نکردند

و الان فقط دسته دسته با کت و شلوار و کفش های نامناسب گل الود و سوار بر اندک بیل مکانیکی و لودر ها که باید برای آوار برداری و کمک به مردم فلکزده بکار ایند

در حال عکسبرداری و فیلمبرداری تبلیغاتی عوام فریبی هستند
و هیچکدامشان هم هیچ مسئولیتی و عذر خواهی ساده هم از مردم نکرده و نمیکنند !!!!!!
درست درسالی که خشک ترین سال نیم قرن اخیر لقب گرفته است ، درست در دل گرمای تابستان ، بسیاری از نقاط کشور شاهد بارندگی هایی بودند . بارانی که آفات بلوطهای زاگرس را شست ، آتش ها را خاموش کرد ، گرد و خاک را شست ، حیات وحش تشنه را سیراب کرد و تالاب هایمان را پر آب
باران دیگر باید چه کاری می کرد که نکرد ؟ ...

امروز باید روز جشن ما می بود...

افسوس که اما مدیریت پخمگان ، شادی های کوچک ما را نیز به عزای بزرگی تبدیل می کند ...

پیامد بارندگی و راه افتادن سیلاب در هر گوشه ی این خاک به ما نشان داد که دیگر با ناکارآمدی مدیریتی روبرو نیستیم ، بلکه با غیاب هر نوع مدیریتی روبرو هستیم که همه چیز به حال خود رها کرده است و هیچ اقدامی چه پیش و چه پس بحران انجام نمی دهد .
این سیل نتیجه دهه ها جبران ناکارآمدی اقتصادی با چپاول طبیعت از طریق دامداری و کشاورزی و تغییر کاربری بوده است، وگرنه باران کجا این همه بی رحم بوده است ؟

با کت و شلوار بر سر اجساد عزیزان ما می آیند ، می سپارند تا یواشکی از گوشه کنار از آنها عکس گرفته و در رسانه ها منتشر کنند'، تا سهم خودشان ترفیع شغلی باشد و سهم ما تابوت های دست ساز برای حمل مردگانمان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
زیبا و متاثر کننده
خوب تا اونجا رفته بود حداقل یک روضه برای کشته شده ها می خواند. این تنها کار مفیدی بود که می توانست بکند. ضمناً برای کسوت روحانیت خود هم ادای دین محسوب می شد.
بوسه بر دستان گرمت میزنم ماهم دلم با وجودت خانه زیبا میشود این همه خوبی چگونه در دلت جا میشود؟
حضور رییس‌جمهور احیانا بیشتر مزاحمت برای نیروهای امدادی نبوده تا چیز دیگه؟
این نمایش ها قدیمی شده است...... ملت گول نمی خورند
این افراد فقط برای عکس گرفتن به این مناطق میرند وگرنه بجز خرج سفر خود و همراهان و محافظین شون که روی دست ملت میزارند چه کاری از دستشون بر میاد. تورو به جدتون برای گرفتن چند عکس این خرجها رو روی دست ملت نگذارید.برادر یه نیش ترمز میزدی ، موقعیت های گل (یا گل ) باین خوبی رو هدر ندید لطفا.
تشکر از حضور رئیس جمهور در جمع اسیب دیدگان، انشالا که چنین حرکت هایی ادامه دار باشه تا دولت درد مردم رو درک کنه
حضور مسیولین فقط از سرعت کمک رسانی می کاهد همین
مطلب اول اینکه این بازدید قبول نیست چون عکسی تا زانو در آب و گل گرفته نشده
دوم اینکه به نظر شما اینقدر مسیولین به این مناطق نروند تا نیروهای امدادی بتونن به کارشون برسن بهتر نیست ؟
اوائل انقلاب، "مهدی باکری" شده بود شهردار ارومیه و البته تنها ۹ ماه در این سمت ماند و بعد، استعفا کرد و راهی جبهه ها شد و تا زمان شهادتش که فرمانده لشکر عاشورا بود، در منطقه ماند و حتی بعد از شهادت نیز؛ پیکر او هرگز پیدا نشد و به خانه بازنگشت.در یکی از روزهایی که او شهردار ارومیه بود، باران شدیدی در شهر آمد و سیل مناطقی از شهر را فراگرفت. شهردار به همه گروه های امدادی ماموریت داد به مناطقی که سیل در آنها جاری بود بروند و به مردم کمک کنند. آن روز، سیل در بخش فقیر نشین شهر بیشتر از جاهای دیگر جولان می داد.مهدی باکری نیز همراه گروه های امدادی راهی شد و در میانه کار متوجه ناله های پیرزنی شد که آب وارد زیر زمین اش شده بود. پیر زن گریه می کرد و می گفت که هر چه برای دخترش جهیزیه گرفته بود، در زیر زمین مانده است. شهردار فوراً دستور داد پمپ مکش آب بیاورند و خود نیز تا رسیدن پمپ، به کمک همکارانش سیل بند کوچکی جلوی در زیر زمین درست کرد. چند دقیقه بعد، آب زیر زمین خالی شد و پیرزن که حالش بهتر شده بود شروع کرد به دعا کردن مهدی باکری و گفت: خدا خیرت بدهد پسرم. آن شهردار فلان فلان شده کجاست تا کمی از غیرت تو یاد بگیرد؟!مهدی از او خواست که برای هدایت شهردار دعا کند و راهی ادامه عملیات امداد شد. مهدی باکری، نه تنها آن روز خبرنگار و عکاس و حتی کارمند روابط عمومی شهرداری را با خود نبرد، که حتی به آن پیر زن و هم محله ای هایش هم نگفت که شهردار، خود اوست. مهدی، عاشق بود و فقط برای خدا کار می کرد. سال ها گذشت و رسیدیم به ۱۴۰۱ و سیلی که امامزاده داوود تهران را در برگرفت. شهردار تهران بعد از فروکش کردن سیل، با کت و شلوار و عکاس راهی محل شد و کمی در گل ها راه رفت و دستوراتی داد و دم به دم نیز از او عکس گرفتند. حتی وقتی به شهرداری برگشت و حتی وقتی داخل آسانسور شهرداری بود، از پاچه شلوار گل آلودش عکس گرفتند و در رسانه ها منتشر کردند تا عالم آدم بدانند که شهردار تهران، برای بازدید از محله سیل زده، پاچه های شلوارش گِلی شده است! زیاده عرضی نیست جز این که از مهدی باکری ارومیه تا علیرضا زاکانی تهران، چقدر عوض شده ایم ما ... چقدر فرو ریخته ایم... چقدر... !
نهار خوردید.....بله اقای رئیس .رئیسی خونش بشینه و نصف بودجه ممکلت را بین خودشو ... تقسیم کنه ضررش کمتر از حضور او در تصمیم گیری برای کشور هست بخدا!
مردم ایران هر بلایی سرشان بیاید، حقشان است. برای اولین بار یک رئیس جمهور با دلسوزی و بلافاصله بعد از حادثه رفته برای همدردی و کمک، یاروی بی تربیت پرتوقع با توهین به رئیس جمهور میگه، من برادرمو میخوام این حرفها به درد من نمیخوره. مگر برادر تو را رئیس جمهور گرفته؟ آن روزی که با تجاوز به حریم رودخانه، ساخت و ساز میکردی، فکر این روزها را میکردی؟
نیازی به شوآف نداشت،به جای حضور سر زده با 250 تا دوربین،قبل از اینکه سیل بیاد راهکار میدادید وبرنامه ریزی میکردید که نیاز نباشه حضور سر زده داشته باشید و دردی باشید بر دل مردم.البته ارایه راهکار و کار کارشناسی سواد میخواد و تخصص که تو این دولت نایابه ،با این حجم از شوآف و جار وجنجال اینا منتظر بودن سیل بیاد که تا زانو بزنن به گل که عکس خدمت گذاری بگیرن.
عکس های یادگاری مسئولین با سیل، زلزله، و ...
"در حال حاضر ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده‌ است" مملکت ول شده به امان خدا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل