بازدید 16415
۱

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران در شنبه بارانی

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ترافیک و کاهش سرعت‌ها با توجه به لغزنده بودن معابر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 30 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ مجید رنجبر گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از وضعیت ترافیکی سطح معابر و بزرگراه‌های پایتخت صورت پذیرفت، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک از ابتدای ساعات صبح در معابر شهر تهران بودیم.

وی گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک می‌باشند.

سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت‌آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از شقایق، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی گفت: با توجه به تغیر شرایط جوی و فرق کردن حال و هوای بارانی در مسیر‌ها و با لغزنده شدن معابر در شهر تهران سرعت خودرو‌ها کند‌تر شده و همین امر باعث کندی حرکت و کاهش سرعت‌ها در سطح معابر می‌گردد.

سرهنگ رنجبر به موتور سواران توصیه کرد: در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر از موتورسیکلت استفاده نکنند و هیچ گاه از خطوط ویژه و اضطرار عبور ننمایند.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تونل حکیم کلاً مسدود بود و هیچ اطلاع رسانی برای عدم استفاده از این مسیر وجود نداشت. راه ده دقیقه ای را من در دو ساعت طی کردم...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر