بازدید 35277
سه هزار و هفتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توضیح ضرغامی درخصوص جابجایی یک اثر تاریخی با ظرف پلاستیکی/ادعای روزنامه اصولگرا: تاج زاده و حجاریان با یک عضو سیا ارتباط داشتند / پناهیان: دفاع از حجاب، دین نمی‌خواهد بلکه عقل می‌خواهد

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: مراد طاهباز از متهمان محیط زیستی به مرخصی آمد /فرمانده انتظامی تهران بزرگ: شهروندان اجازه ندارند که سگ به داخل پارک و بوستان بیاورند/ توافق ایران و روسیه برای جایگزین سوئیفت/ گردشگران خارجی هنگام خروج می‌توانند مالیاتی که پرداخت کرده‌اند را پس بگیرند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 27 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

توضیح ضرغامی درخصوص جابجایی یک اثر تاریخی با ظرف پلاستیکی
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، درباره انتقال یک اثر تاریخی با ظرف پلاستیکی گفت: این اثر داخل همین ظرف و در مخازن چند لایه نگهداری می‌شود. او گفت: مصیبتی داریم به نام مخازن.‌ موزه‌های ما تقریبا نود درصد از اشیای تاریخی و اسناد تاریخی ما را نمی توانند نشان بدهند و اینها در مخازن است.

ادعای روزنامه اصولگرا: تاج زاده و حجاریان با یک عضو سیا ارتباط داشتند
روزنامه رسالت: یحیی کیان تاج‌بخش، عضو سیا و مشاور بنیاد سوروس از محکومین فتنه ۸۸ در اعترافات خود در دادگاه که به عنوان دفاعیه مطرح کرده، از شناسایی و جذب نخبگان، شبکه‌سازی و نهادسازی، راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی در معاونت سیاسی وزارت کشور زمان آقای خاتمی یاد می‌کند. او می‌گوید: مشروعیت‌زدایی و اعتبارزدایی از جمهوری اسلامی را از طریق حمله به پایه‌ها و ستون‌های نظام و نافرمانی مدنی شروع کردیم. او از نحوه آشنایی خود با مصطفی تاجزاده که آن زمان در معاونت سیاسی وزیر کشور بود خبر می‌دهد و همکاری‌هایی را در این زمینه یادآور می‌شود. مأموریت او افزایش سرمایه اجتماعی کسانی که در ایران به ترویج و تعمیق تفکر غربی می‌اندیشند، بود. نظریه او در مورد افزایش سرمایه اجتماعی مورد توجه سعید حجاریان و تاجزاده قرار می‌گیرد. او از ارتباط خود با سعید حجاریان که آن زمان در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت بود نیز پرده برمی‌دارد.

قالیباف: در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم‌؛ خجالت زده مردم هستیم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز و از پی سال ها تقابل نظامی و امنیتی دشمنان با جمهوری اسلامی، در بحث امنیت کشور با وجود اتفاقاتی که هر کدام می توانست کشوری را از پای دربیاورد اما دستاورد و کارنامه امنیتی ما عالی است و کارنامه دفاعی و امنیتی خود را با افتخارسر دست می گیریم؛ هرچند باید بپذیریم که در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم‌ و خجالت زده مردم هستیم.

معاون رئیسی: ما اصلا گشت ارشاد نداریم، پلیس امنیت اجتماعی داریم
انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در ادامه در واکنش به گفته مجری درباره خطا‌هایی که از طرف گشت‌های امنیت اخلاقی رخ می‌دهد و خستگی را به تن همگان می‌گذارد، تصریح کرد: بسیاری از این موارد بزرگنمایی است و خارج از آن چیزی بوده که مطرح می‌شود و در شبکه‌های اجتماعی بد القا می‌کنند. وی در پایان گفت: ما اصلا گشت ارشاد نداریم. این‌ها پلیس امنیت اجتماعی است که به همه مسائلی که خلاف قانون باشد یا جرم باشد می‌پردازد و ممکن است از جمله آن‌ها به برهنگی بپردازند که آن هم در قانون جرم است. انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده گفت: شاید ۱۰ درصد از مواردی که نیروی انتظامی برخورد می‌کند درباره مسأله پوشش است؛ آن هم درباره بی حجابی و برهنگی است، وگرنه اکثر برخورد‌های نیروی انتظامی با مسأله سرقت، زورگیری مواد مخدر و... مواردی است که واقعا ضامن امنیت ماست مربوط می‌شود.

وزیر اطلاعات: در ماه‌های اخیر، تعدادی عملیات موفق علیه اسرائیل انجام دادیم
حجت‌الاسلام خطیب گفت: در ماه‌های اخیر موفق شده ایم به جز مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی تعدادی عملیات موفق نیز علیه این رژیم انجام دهیم که نشان دهنده قدرت امنیتی جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

مراد طاهباز از متهمان محیط زیستی به مرخصی آمد
وکیل مدافع مراد طاهباز زندانی زندانی دوتابعیتی ایرانی-انگلیسی و آمریکایی و یکی از متهمان پرونده فعالان محیط زیست امروز به مرخصی آمد. حجت کرمانی در این باره گفت: موکلم امروز با پابند الکترونیکی یک ماه به مرخصی آمد. وی افزود: مراد طاهباز از ۲۰ دی ماه سال ۹۶ در پرونده موسوم به فعالین محیط زیست بازداشت بود و به ده سال حبس محکوم شد، امروز بعد از حدود ۵ سال به مرخصی آمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: شهروندان اجازه ندارند که سگ به داخل پارک و بوستان بیاورند
سردار حسین رحیمی با بیان اینکه با حضور فروشندگان مواد مخدر، سارقان و … در پارک ها برخورد می‌کنیم، گفت: همچنین شهروندان اجازه ندارند که سگ به داخل پارک و بوستان بیاورند. شهروندان نیز می‌توانند اگر مورد مزاحمتی در این خصوص داشتند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.


پناهیان: دفاع از حجاب، دین نمی‌خواهد بلکه عقل می‌خواهد
مدرس حوزه علمیه قم گفت که برای دفاع از حجاب، لزوما نیاز به استدلال دینی نیست بلکه عقل می‌خواهد، چون مساله اجتماعی است و جهان نیز بی‌حجابی را تجربه کرده است. حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان روز چهارشنبه در گردهمایی مبلغان ماه محرم در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، خاطرنشان کرد: باور به تمدن غرب و باور به پیشرفت و قدرت غربی‌ها، کفر است و مبلغ مذهبی که نتواند تمدن غرب را به خوبی نقد کند، ایمانی که به مردم می‌دهد، فایده ندارد. وی افزود: کفر به طاغوت به معنای این نیست که طاغوت وجود ندارد، بلکه اعتقاد به قدرت نداشتن طاغوت است، مانند حضرت امام (ره) که فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. پناهیان همچنین با تاکید بر اینکه باید بت بزرگی که از غرب ساخته شده را بشکنیم گفت: مبلغی که نتواند این بت را بشکند، خدا را نیز نمی‌تواند جا بیندازد. وی یادآور شد: کشور‌هایی مانند پاکستان و مصر که دنبال غرب رفتند، چیزی را به‌ دست نیاوردند، آن‌هایی هم که از غرب چیزی نصیبشان شده، آسیب پذیرند.

توافق ایران و روسیه برای جایگزین سوئیفت
معاون دیپلماسی وزارت خارجه ایران گفت: تهران و مسکو سیستم مبادلات مالی جایگزین به جای سوئیفت پیشنهاد کردند و تقریباً به توافق خوبی در این زمینه رسیده‌اند. مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه ایران به اسپوتنیک گفت: تهران و مسکو سیستم مبادلات مالی جایگزین به جای سوئیفت پیشنهاد کردند و اکنون تقریبا به توافق خوبی در این زمینه رسیده‌ایم. مهدی صفری افزود، قرار شد از کارت اعتباری میر روسیه در ایران استفاده شود و فکر می‌کنم (این کارت) به زودی فعال شود. این مقام ایرانی توضیح داد، در حال حاضر هیچ بحثی درباره حفر کانال بین دریای خزر و خلیج فارس وجود ندارد. صفری تاکید کرد، ایران برای ورود به بازار جهانی نفت مشتاق است و در صورت ورود به این بازار، توانایی فروش نفت به اندازه سهمش در اوپک دارد. معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه گفت، حجم غلاتی که ایران می‌خواهد از روسیه وارد کند احتمالا به ۱۰ میلیون تن خواهد رسید. مهدی صفری توضیح داد، در صورت تقویت گروه بریکس، دلار از معاملات حذف خواهد شد و امیدواریم ارز واحد پیشنهادی به زودی در سازمان شانگ‌های تصویب شود.

مجید انصاری: مردم شاهدند در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می‌شود!  
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اگر بدحجابی مسأله خلاف قانون است، چرا در راهپیمایی‌ها یا ایام انتخابات روی این نوع پوشش‌ها مانور تبلیغاتی داده می‌شود؟ اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می‌شود؟! به نحوی که در بعضی جا‌ها نادیده گرفته می‌شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می‌شود؟ در همین انتخابات اخیر، پوستر‌ها و تبلیغاتی که من در ستاد‌های جناب آقای رئیسی و دیگر کاندیدا‌های اصولگرا دیدم، به مراتب پیشروتر از کاندیدا‌های غیر اصولگرا بود. همچنین در مراسم‌ دیگر نظیر روز قدس، آیین‌های دینی یا تشییع پیکر شهدا، دوربین‌های صداوسیما به دنبال نشان دادن زنان کم حجاب یا افرادی هستند که از نظر پوشش، متفاوت‌تر از سایرین ظاهر شده اند. / جماران

موسویان: این احتمال جدی وجود دارد که مذاکرات احیای برجام شکست بخورد
حسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان:فشار‌های اقتصادی که دوران ترامپ علیه ایران اعمال شد باعث وارد شدن صد‌ها میلیارد دلار خسارت به ایران شده است. به نظر من شاید بتوان گفت خسارتی که به ایران بابت تحریم‌ها از اول انقلاب تا آغاز دوران ترامپ وارد شده با خساراتی که فقط در دوران ترامپ به ایران وارد شد شاید برابر باشد. ایران برای بهبود روابط منطقه‌ای خود با برجام و بدون برجام باید برنامه داشته باشد. احیای برجام برای ایران منافع زیادی دارد، ولی این احتمال جدی نیز وجود دارد که روند احیای این توافق با شکست روبرو شود. /ایسنا

رد صلاحیت سه کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال
کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از بررسی مدارک نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال، مجوز شرکت در انتخابات را به «امیررضا واعظ آشتیانی»، «علیرضا اسدی» و «محمد آخوندی» نداد. دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است. انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریور برگزار می‌شود. «عزیز محمدی»، «میرشاد ماجدی» و «مهدی تاج» سه نامزد تأییدشده از سوی کمیته بدوی هستند.

فروش داروی ضدبارداری در داروخانه‌ها ممنوع است؟
اخیراً مطلبی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود «فروش دارو‌های ضدبارداری در داروخانه‌ها ممنوع است و برای داروخانه‌ها بازرسی نامحسوس گذاشته شده که هیچ فردی نتواند بدون نسخه پزشک، داروی ضدبارداری دریافت کند» مشاور امور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو فروش: دارو‌های ضدبارداری ممنوع نیست بلکه داروخانه‌ها نباید این دارو را به صورت آزاد و بدون نسخه پزشک، در اختیار افراد قرار دهند.

گردشگران خارجی هنگام خروج می‌توانند مالیاتی که پرداخت کرده‌اند را پس بگیرند
قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بهترین روش تعامل با فعالان اقتصادی استفاده از سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی است که در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: قطعاً این سامانه می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر کاهش تورم داشته باشد، این سامانه جدا از روند عادلانه‌ای که برای اخذ مالیات دارد، سبب محاسبه و دریافت مالیات‌ها بر اساس عملکرد فعالان اقتصادی می‌شود. نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید با بیان‌اینکه اجرای سامانه مودیان از فعالیت واحدهای فاقد مجوز جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: اجرای این سامانه از فشار بر یک عده یا صنف جلوگیری و به سبب محاسبه بر مبنای عملکرد به ایجاد شفافیت و جلوگیری از فرار مالیاتی کمک می‌کند. قادری با اشاره به مزیت‌های راه اندازی این سامانه گفت: یکی از مزیت‌های سامانه مودیان آن است که گردشگران خارجی، هنگام خروج از کشور با نشان رسید فروشگاهی که خرید کرده‌اند، می‌توانند مالیاتی که پرداخت کرده‌اند، پس بگیرند.

آخرین وضعیت اختصاص زمین رایگان از زبان رستم قاسمی
رستم قاسمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره پروژه های نیمه تمام مسکن‌ مهر گفت: ۶۰ هزار مسکن آماده شده است و ۶۰ هزار واحد دیگر در حال آماده سازی انشعابات آب و برق است و بیش از ۷۰ هزار واحد مشکل حقوقی دارند که باید مورد بررسی قرار بگیرند. وی در خصوص اختصاص زمین رایگان گفت: روند انجام این کار تاحدودی خوب پیش می‌رود.

وزیر نفت: متاسفانه سهم تجارت‌مان در منطقه کمتر از ۲ درصد است
وزیر نفت درباره تامین سوخت کشور و خودروهای عمومی اظهار کرد: وزارت نفت در دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی به شکل جدی در نظر دارد که این کار را انجام دهیم و هر خودرو هم بالغ بر ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان برای وزارت نفت هزینه دارد که رایگان داریم انجام می‌دهیم و هفت پیمانکار در سراسر کشور این امر را به عهده دارند. اوجی افزود: استفاده از سوخت LPG در جایگاه‌ها را منتظریم که مصوب شود تا کمکی به جایگاه‌های سوخت کشور شود و ناوگان ترابری از آن بهره ببرد. در موضوع واردات بنزین هم ما تجارت فرآوردهای سوآپ گازی و هم فرآوردهای نفتی را بجد دنبال می‌کنیم و با کشورهای همسایه در این زمینه تعامل داریم. وی تاکید کرد: ما منع واردات هیچ گونه فرآورده‌ای را نداریم و با توجه به پتانسیل جمهوری اسلامی موضوع توسعه میادین نفت و سوخت و پالایشگاه‌ها را داریم، متاسفانه سهم تجارت‌مان در منطقه کمتر از ۲ درصد است و امیدوارم با این اقدامات، سهم خوبی از تجارت در منطقه نصیب ایران شود.

چرا این همه به اعتماد مردم در بورس ضربه می خورد؟
حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: شخصا به بحث بورس وارد شوید و شفاف سازی کنید که چرا این همه به اعتماد مردم ضربه می خورد؟

پیشنهاد تهاتر برنج با گاز ال. پی. جی بین ایران و پاکستان
رییس انجمن صادرکنندگان برنج پاکستان با بیان اینکه سالیانه ۲.۵ میلیارد دلار برنج از این کشور به دیگر کشورها صادر می‌شود، گفت: تهاتر برنج با گاز ال. پی. جی (LPG) یکی از راهکارهای افزایش تبادلات تجاری ایران و پاکستان است که می‌تواند مشکلات انتقال مالی دو کشور را برطرف کند. وی گفت: انجمن صادرکنندگان برنج پاکستان دومین انجمن صادرکننده بزرگ در این کشور است که سالیانه ۲.۵ میلیارد دلار صادرات برنج در جهان را انجام می دهد که در یک سال اخیر (از جولای گذشته تاکنون) به تنهایی صادرات برنج پاکستان به ایران ۶ هزار و ۵۰۰ تن بوده است. انجمن ما تصور می کند که صادرات برنج پاکستان به ایران می تواند به یک میلیون تن در سال برسد. وی، یکی از مشکلات مبادلات تجاری با ایران را مکانیزم پرداخت مالی مستقیم دانست و گفت: اکنون هیچ کانال و تراکنش بانکی بین ایران و پاکستان وجود ندارد و اگر برنجی صادر شود نمی توانیم پول را مستقیم دریافت کنیم که یکی از مشکلات تجار است.

خسارات باران به برنج های وارداتی ربطی به گمرک ندارد
لطیفی سخنگوی گمرک ایران درباره آسیب‌های وارده به برنج‌های وارداتی که در معرض سیل زاهدان قرار داشته اند اظهار کرد: وظیفه انبارداری کالاها بر عهده گمرک نیست، بلکه این دستگاه، وظیفه حاکمیتی دارد؛ نگهداری از کالاهای وارداتی بر اساس بند «ک» ماده ۱ قانون امور گمرکی بر عهده شرکت انبارهای عمومی است.

با وثیقه سیم کارت هم وام بگیرید
وزیر اقتصاد تاکید کرد: از این پس، با برقراری سامانه ستاره می‌توان به صورت برخط و بدون تشریفات اداری به ۵٠ میلیون سهامدار وثیقه برای شبکه بانکی و دستگاه قضایی صادر کرد. در فازهای بعدی نه تنها سهامداران و دارندگان سهام عدالت می‌توانند از مزایای سامانه ستاره و ارایه وثایق استفاده کنند بلکه دارندگان اوراق مشارکت، گواهی سپرده، گواهی طلا هم می‌توانند با تشکیل سبد مالکیت از این ابزار به عنوان وثیقه بهره ببرند. وی گفت: افرادی که پیش از این برای دریافت وام ٣٠ تا ١٠٠ میلیون تومانی دچار مشکل مربوط به ضمانت و وثیقه بودند امروز با ارایه وثیقه سهام می‌توانند این مشکل را مرتفع کنند. وزیر اقتصاد تاکید کرد: به دنبال شرایطی هستیم که از سیم کارت‌ها هم به عنوان وثیقه استفاده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶۷
با یک قرار داد بلند مدت می توان واردات برنج از پاکستان را تضمین کرد و فشار بر زمین های داخل کشور را در این دوران کم ابی کاهش داد
سفره و جیب مردم خالی شده مسئولان از خواب غفلت بیدار شوید بترسید از خشم مردم . آقای رئیس مجلس امنیت غذایی ، سلامت و روان مردم جز کدام مقوله امنیت نظام محسوب می‌شود کشور را بسیار گران اداره میکنید
هر اندازه دیدار خاتمی عزیز با جرج سورس صحت داشت ارتباط تاجزاده و حجاریان با سیا هم صحیح است..خوب است مثل احمدی نژاد از غر فه اسرائیل در دبی دیدار و با خبرنگاران بلوندش عکس یادگاری نگرفتند والا الان مهدور دم بودند!
این پناهیان حالش خوبه؟اذعان به تمدن و پیشرفت و قدرت غرب کفر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
وقتی منافعت رو درخطر ببینی همینه دیگه. به قول حافظ چو ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
سلام
افرادی مثل پناهیان که فقط بر فرهنگهای دیگر میتازند دو مشکل اساسی دارند: یکی اینکه در دنیا ما شر مطلق نداریم و هر پدیده و عمل و فرهنگ و سنتی دارای ابعاد مثبت نیز میباشندو نباید یکجانبه به همه چیز تاخت. مثلا در همین آمریکا در اکثر ایالتهایش وقتی افراد به همدیگر میرسند یک سلام کوتاه میکنند
دوم اینکه در کشور ما با ادعای دینداری و برخورداری از همه رسانه های داخلی وبین المللی نتوانستیم یک ملکه اخلاقی دین گرامی اسلام را معرفی کنیم چون به دو اصل زیر بنایی نیاز دارد یک فهم عمیق در دین که بسیار بسیار نادر است و دیگری احقاق حقوق عامه مردم و عدالت اجتماعی ولی آنچه امروز فریادش به آسمان هم رسیده تحمیل رنج بسیار بر مردم توسط مدیران بی علم است و امروز یکی از منکرات بزرگی که نیاز به نهی دارد همین رنج بیشمار بندگان خداست..
اقای کیان تاج بخش حالا که اینقدر دقیق در مورد ارتباطات حجاریان و تاج زاده اطلاعات داری لطفا در مورد اون خانوم انگلیسیه که بعد سر از اسراییل در اورد و با عده ای در ایران رو هم ریخته بود هم اطلاعات مبسوط ارائه بفرمایید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
این نماینده فقط تو نخ اصلاح طلباس. امان از بی تقوایی
وزیر اطلاعات: در ماه‌های اخیر، تعدادی عملیات موفق علیه اسرائیل انجام دادیم
به به چه خوب ظاهرا روسای قبلی مانع این موفقیت ها بوده اند و با اومدن روسای جدید افتخاراتی نصیب شان خواهد شد مبارک است
خانم خزعلی بابت این خزعبلات در کشورهای دیگر حتی 1 دلار هم کف دستت نمیذاشتن.
قالیباف: در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم‌؛ خجالت زده مردم هستیم!!!
با این حرف بری الذمه نمی شوید
هم قالیباف و هم رئیسی ضمن اینکه شرمنده و خجالت زده ی مردم باید باشند
ضامن و مدیون حقوق تضییع کرده آنها هم هستند
ما نمی بخشیم رئیسی را چون نباید در این جایگاه میامد زیرا مهاترت لازم را نداشت تخصص لازم را نداشت
دولت مدیون مردم و ضامن حقوق ما است
ایرانیان بدبخت شدند در این یکسال آمدن رئیسی
«قالیباف: در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم‌؛ خجالت زده مردم هستیم»
نفرمایید جناب قالیباف این اصلاً در مورد شخص شما صدق نمی کند. شما اقتصاد را بهتر از همه چیز بلدید. از فردای جنگ با مسائل اقتصادی سر و کار داشته اید تا به امروز.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
شکست نفسی می‌فرمایید. اینقدر دستاورد دارید که آدم نمیدونه از کجا شروع بشماره
از هدایای میلیاردی چه خبر.؟
پروژه انحراف افکار عمومی از گرانی ها به سمت کنترل حجاب کاملاً موفقیت امیز بود. دست همگی درد نکنه.
پناهیان ساکن تهران چطور مدرس حوزه علمیه قم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
استاد پروازی هستند ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
قم فرودگاه داره؟
شرمندگی کاری رو حل نمیکنه استفا بدین کس دیگه ای که می اونه بیاد
آقای پناهیان!
شرط پذیرش دموکراسی و احترام به نظر عموم جامعه، انسانیت است
بادرود واحترام
یادم می آید وقتی پروژه ساخت مجتمع پتروشیمی در اواسط دهه هشتاد به شهر مان آمد ، مردم از ساعت چهار بامداد مقابل مراکز فروش سهام صف می کشیدند تا سهام بخرند با شروع ماجراجویی های احمدی نژاد وسرازیر شدن تحریمها شرکت سازنده از دادن قطعات امتناع کرد وتاکنون کارخانه به سرانجام نرسیده است . چه کردند که آن مردمی که از خواب خود میزدند تا سهام کارخانه بخرند الان پنج هزار هزار میلیار تومن ( حداقل درصد قابل توجهی از آنرا ، چون بخشی مال بانکها ونهادهای حاکمیتی است ) را در جیب گذاشته وآنرا وارد هر بازاری میکنند، آنرا ویران میکنند .بخشی از چه کردند شامل گزینه های ذیل است والبته بخشی غیر قابل انتشار !
۱_سوء تدبیر در اعمال مدیریت در جلوگیری از سوداگری در همه زمینه ها خصوصا زمین ومسکن .
۲_ عدم کنترل سود بانکی
و......
خبرها میخونی فقط داخلش تهدید هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
اصل سیاست حضرات مبتنی بر تهدید و ترساندن مردم در دنیا و آخرته
اجبار در تحمیل پوشش به زنان- ربطی به غرب ندارد. مگر چین یا روسیه و هند غربی هستند؟ لباس بانوان هندی برای مثال که حتی شکم ایشان را پوشش نمی دهد هزاران سال قدمت دارد. پناهیان چه گونه چنین جسارت می کند که همه بانوانی که در جهان پوششی غیر از آنچه ایشان "حجاب" می دانند را برگزیده اند "بی عقل" بنامد؟
غیر از عربستان ایران و افغا نستان و ایران کدام کشور اسلامی دیگر پوشش اجباری را به بانوان تحمیل می کند؟
جناب اقاي قاليباف شنا بفرماييد در كدوم قسمت درست عمل كرديد؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
در خرید خانوادگی از ترکیه و حمایت از تولید و اقتصاد ملی عملکرد شایانی داشتند. از آن به بعد هم خیلی به فکر مردم افتاده‌اند
قالیباف: در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم‌؛ خجالت زده مردم هستیم
اگر صداقت دارد کنار بکشد و میدان را برای دیگران باز کند. ایشان و اقای رضایی و خیلی از پیرمردها که امید جوانان را نشانه گرفته اند و سبب افزایش روزافزون مهاجرت شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
دشمنت خجالت زده بشه الهی. شما اهل خجالت نیستید
قالیباف: در حوزه اقتصادی کارنامه قابل قبولی نداریم‌؛ خجالت زده مردم هستیم
قالی باف عزیز وقتی کار بلد نیستید هم از نظر شرع و هم از نظر عرف و هم از نظر انسانی و وجدانی نمیبایستی مسئولیت قبول کرد.
با تحصیلات جغرافیا که نمی‌شود کشوری را اداره کرد و نتیجه اش شرمندگی والدین در مقابل فرزندان است اگر واقعا شماها خجالت میکشید استعفا دهید و کار را به کاردان بسپارید. تا کی ما ملت ایران بایستی تاوان بی سوادی و کم سوادی و نابلدی مدیران را بدهیم.
نگاه کنید کند چند میلیون ایرانی که هر کدام صدها برابر مدیران فعلی توان کار و فعالیت دارند علیرغم میل باطنی جلای وطن کرده اند. فردا فرزند شما و روزی نوه و‌نتیجه شما هم مجبور به جلای وطن و یا فقر میشوند. با حرف و وعده نمی‌شود کشور داری کرد. به وجدان خود رجوع کنید.
حق دستور دادن و زور گفتن به مردم رو ندارید به وظایف خودتون عمل کنید اگه زورتون میرسه با اراذل برخورد کنید
چرا دادگاه ها را علنی برگزار نمی کنید؟
پناهیان میخواد سعادت آباد را با حجاب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
عمرا. اگر بتونه خانواده خودش را کنترل کنه هنر کرده
آقای قالیباف اگر خجالت زده هستید پس زودتر استعفاء بدهید تا مردم از خجالت شما درنیامدند
هرکیو‌میخان‌ انگ‌ بزنن میگن جاسوس سیا بود. یکی به پناهیان بگه تمام دنیا که حجاب ندارن عقل ندارن؟؟؟
جناب قالیباف خیلی ارفاق کرده گفته : پرونده غیر قابل قبول !!!! در واقع ننگ اور است نه خجالت آور.
گشت ارشاد نیست اینی که ما می بینیم گشت اجبار است!!!؟ و نمی دانم از کدام امنیت شما حرف می زنید.....؟
شما چرا غرب غرب می کنید مگه روسیه و چین و شرق حجاب دارند مردمش که فکر می کنید فقط غرب مردمش این سبکی زندگی می کنند
انسان های فاسد اختلاسگر و بی حجاب و غربگدا و اینا تو دنیا نبودن چقدر دنیا جای بهتر و آرام تر میشد
توپ تانک فشفشه غرب پرست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
عین شرق پرسته.وطن پرست باش تا به جایی برسیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
شرق مال چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
چی میگی بابا سرجوخه سایبری ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
خودتو به یه روانپزشک نشون بده
ناشناس
| Austria |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
ساندیس چی؟!
دستتان درد نکند سردار شکست نفسی میفرمائید کارنامه شما ها در حوزه اقتصادی هم بسیار مقبول است وزبانزد خاص وعام است لطفا بیش از این دست پروردگانتان را شرمنده نفرمائید .
فعلا مشکل اصلی ما سانسوری است که تابناک اعمال می کند یک طرفه می نویسید و پاسخ ها را منتشر نمی کنید بهر دلیل این خدمت نیست
آقای قالیباف بفرمایید در کدام حوزه موفق بودید؟ فقط یک مورد را نام ببرید
با سانسورهای جانب دارانه از جناح خودی تان، حذف انتقادهای بعضا وطن دوستان ایرانی که نظر و عقیده شان با شما فرق دارد، نه تنها خدمت به ایران و سالام نمیکنیدف شاید ناخواسته خیانت به همان ایران... و آرمانها میکیند! یک نمونه اش، دولت رئیسی شما مدعی مبارزه با فساد است، این همه طی دو سه یال اخیر گفتند، مراکز خصوصی جولان شیطانی در مدرکفروشی و تزریق افراد کمسواد و بی استعداد- اما مستعد خیانت و فساد دارند- وارد نهادهای مهم میکنند، چرا دولت رئیسی حداقل کار ممکن مبارزه فساد آموزشی مدرک فروشی (مکمل فساد مدرک گرایی)، یعنی گرفتن امتیاز مفسده خیز آزمون و دادن نمره از مراکز خصوصی نمیگیرد؟!
چطور توقع دارید، وقتی نهاد طی چند دهه همچنان توسط پارتی و مدرک فروشی، مملو از افراد مستعد خیانت و فساد میشوند سایر کشور مشکلات مانند مافیایا و انحصار و تجزیه طلبی و.. حل شود؟!
شاید اکثر مردم هم عادت کردند برای آینده خیالی بچه هایشان، نه تنها سکوت کنند، بلکه خودشان میروند دنبال فساد آموزشی! به خیال اینکه با مدرک و پارتی یک نانخور مفت دولتی برای بچه شان درست شود از پول حرام! اما اغلب به کاهدان میزنند! چون استخدام نهادها محدودیت و کلی سهمیه و صف طولانی ایستاده!
آقای وزیراقتصادواقعا"نمیدوانم چی بگم یابه کی بگم با3ضامن کارمندودکترهم نمیتونم وام 100میلیونی بگیرم اونوقت شمامیگیدباسیم کارت وام بگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟
ضرغامی تقصیری ندارد، اصولا درکی از ارزش تاریخی اشیای اینچنینی ندارد و سوادش به این حرفها قد نمی دهد! یک نفری بوده که به صرف خودی بودن به کاری گماشته شده!
پس جرا این حجاب عقلانی را، با بی عقلی هرچه تمام تر اجبار میکنید به آنانکه نمبخواهند جناب آقای پناهیان عاقل؟!!!
کل دنیا و کل کشورهای مسلمان که حجاب اختیاری دارند عقل ندارن و فقط ما با این اوضاع گل و بلبل مملکت عاقل هستیم !
چی شد؟ آقای ضرغامی اصلا توضیح نمیدادن فکر کنم بهتر بود!
تا عقل رو چی تعریف کنی؟
آقای پناهیان دین و عقلت برای خودت . مردم نه دینشون رو از تو می گیرند نه عقلشون رو . تو به دین و عقل خودت مردم هم به دین و عق و خودشون . لکم دینکم ولی دین
سلام، از خانم انسیه خزایی خواهش می کنیم برای مقابله با دروغ پردازان یک نمونه از تقابل پلیس امنیت اجتماعی که همان گشت ارشاد است با دزدی و خلافکاری را نام ببرند. تا آنجایی که ما دیدیم آنها فقط زورشان به دختران مردم میرسد!
خبر ۲۰:۳۰

و اما بشنوید از یک پلاستیک باارزش که برخی وسائل معمولی در آن نگهداری می‌شد!
سلام، روزنامه محترم اصولگرا و یا کلا همه اصولگرایان به قول امام شهید ماه محرم، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.
از بالا تا پایین ورشکسته با یک دنیا ادعا
عجب!به حامی محیط زیست میگوییدمتهم محیط زیستی!چکارکرده توی محیط زیست آشغال ریخته بوددرخت قطع یاآتش زده بودجرمش چی بوده واقعا!؟
از این حرف ضرغامی معلومع نمی‌دونه موزه چیه :/
کامنت هایی که هیچ نشانی از عقلانیت ندارد ننویسیم
پناهیان: دفاع از حجاب، دین نمی‌خواهد بلکه عقل می‌خواهد
مدرس حوزه علمیه قم گفت که برای دفاع از حجاب، لزوما نیاز به استدلال دینی نیست بلکه عقل می‌خواهد.
پناهیان عزیز با توجه به عدالت خداوند در خلقت انسان جایز است که شما و من نیز رو سری بر سر بگذاریم آستین کوتاه نپوشیدم که عدالت رعایت شده باشد.
اگر بگوییم که حجاب فقط مختص خانم ها است بعنی ما آقایان مشکل داریم و بد چشم هستیم.
آقای قالیباف بفرمایید در کدام حوزه موفق بودید؟ فقط یک مورد را نام ببرید
شعار و وعده دادن
آخرین وضعیت اختصاص زمین رایگان از زبان رستم قاسمی
رستم جان کارمندان گمرک سال ۱۳۷۰ از تعاونی زمین خریده اند و هنوز اگر شما رمین را دیدی آنها هم دیدند. ستاد اجرایی فرمان امام هم قرار بود زمین بدهد هنوز بعد از سی سال نداده
دوتا مطلب رو میخواستم عنوان کنم
اول اینکه چه نامش گشت ارشاد باشد و چه نامش پلیس امنیت اجتماعی !!! مردم ، بعضا، با محتوی این تشگیلات مشگل دارند و نه صرفا با باشکل ان ،، گرچه عبارت گشت ارشاد هم ، بعضا بر روی ونهای انها، همچنان خودنمائی میکند!!!.
موضوع بعدی اینکه:
مطلب عقل داشتن رو به موضوع حجاب داشتن ارتباط دادن ، بسیار بی انصافی است که ما حدود بیشاز ۷ میلیارد جمعیت جهان شامل بسیاری از مسلمانان بدون حجاب را عاقل ندانیم ولی از صبحگاهان تا شامگاهان از نتایج حاصله از خلاقیت های عقل انها بعنوان ابزار استفاده کنیم و همچنان فقط خودمان را عاقل بدانیم و بس
ایا این طرز فکر:
خود ، مصداق بی عقلی نیست؟؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار