بازدید 3129
۲

واکسن‌های ایرانی برای زائران اربعین موردقبول عراق است

وزیر بهداشت گفت: مقامات عراقی، همه واکسن‌های ایرانی را برای پذیرش زائران اربعین قبول دارند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ 26 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بهرام عین‌اللهی، در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود کشور عراق برای پذیرش زائران اربعین، فقط واکسن‌های خارجی را قبول دارد، افزود: من سه هفته قبل در عراق بودم و جلساتی نیز در همین خصوص داشتیم. مسئولان عراقی، همه واکسن‌های ایرانی را قبول دارند.

وی ادامه داد: زائران اربعین باید حتماً دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

عین اللهی با اشاره به راهپیمایی اربعین از هموطنان خواست که سعی کنند راهپیمایی را در شب انجام دهند. چرا که ممکن است گرما زده شوند و افرادی هم که بیماری قلبی و…، دارند؛ از راهپیمایی اربعین منصرف شوند.

وزیر بهداشت گفت: مراکز درمانی ما در استان‌هایی که سفر اربعین از این نقاط آغاز می‌شود آمادگی کامل را دارند و در عراق نیز هلال احمر و موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنان حضور خواهند داشت.

عین‌اللهی افزود: هر کدام از پرستاران وزارت بهداشت که در مراکز درمانی و موکب ها حضور یابند و به هموطنان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند، سفر آنان مأموریت حساب می‌شود و کادر درمان را تشویق می‌کنیم که همگام با مردم به آنان خدمات درمانی ارائه دهند.

وی ادامه داد: اگر مجموعه هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کشور عراق درخواستی از وزارت بهداشت به منظور تأمین نیرو انسانی داشته باشند با افتخار می‌پذیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
لطفا واکسن مرغوب وارد کنید!
چقدر بدبخت شدیم که عراق باید واکسن ایران تایید کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل