بازدید 21583
۴

حکم انتصاب برای خداداد عزیزی در جام‌جهانی

کد خبر: ۱۱۳۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 23 July 2022

طی حکمی از سوی دبیر شورای عالی مناطق آزاد، خداداد عزیزی به‌عنوان عضو‏ ستاد ‏هماهنگی های مناطق آزاد برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که از سال گذشته وعده‌های زیادی در مورد همکاری و مشارکت کشورمان به خصوص در مناطق آزاد کیش و قشم در برگزاری جام جهانی مطرح می‌شد اما عملا ایران هیچ گونه مشارکت جدی و چشمگیری در میزبانی و برگزاری جام جهانی حتی پذیرش مهمانان و تماشاگران خارجی ندارد.

دروغ هایی مثل استفاده از کمپ های ورزشی کیش از سوی تیمهای شرکت کننده در جام جهانی قطر، و یا حتی احتمال برگزاری چند مسابقه از این تورنمنت بزرگ در ایران! و اسکان برخی تیم ها در هتل های کیش و قشم، همگی تهی بود و به واقعیت بدل نشد.

در حکم سعید محمد خطاب به عزیزی آمده است:

« نظر به تجارب ارزشمند جناب عالی در حوزه ورزش به‌ویژه فوتبال به‌موجب این حکم به عنوان «عضو‏ ستاد ‏هماهنگی‏ های مناطق آزاد برای جام جهانی 2022 قطر» منصوب می شوید.

حکم انتصاب برای خداداد عزیزی در جام‌جهانی

امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و در همکاری و هماهنگی با سایر اعضاء زمینه مشارکت خیل علاقمندان مردمی و بویژه ورزشکاران و قهرمانان برای میزبانی هر چه شایسته‏ تر جمهوری اسلامی ایران از هواداران و شرکت کنندگان جام جهانی قطر در مناطق آزاد کیش و قشم را فراهم ‏آورید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
حکم مسخره ایه. اخه کی میاد ایران؟
چه کسی هم انتخاب شد !!! اصلا این پست وجود خارجی داره و یا فقط اسم دهان پر کنه....
آماتور
چه متن آماتوري
خبر مي نويسيد يا عقده هاي شخصي را مي گشاييد؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل