بازدید 12933

ترافیک پرحجم در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک پرحجم در جاده چالوس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 22 July 2022

ترافیک پرحجم در جاده چالوس

به گزارش «تابناک»، سرهنگ احمد شیرانی، در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین پایش های صورت گرفته درباره وضعیت ترافیکی جاده ها مشخص شد که شاهد ترافیک پرحجم اما روان در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده های بیلقان و سرودار هستیم.

وی ادامه داد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی روان گزارش شده است. همچنین جو حاکم بر جاده‌های شمالی نیز آرام گزارش شده و مشکل جوی خاصی وجود ندارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به انسداد محور هراز به دلیل انجام عملیات عمرانی در محدوده کیلومتر ۳۳ تا ۳۵ از روز اول تا چهارم مرداد ماه گفت: محور هراز در تاریخ اعلام شده به طور کامل و در هر دو مسیر مسدود است و محورهای فیروزکوه و چالوس به عنوان محور جایگزین برای تردد به سمت شمال خواهند بود.

وی درباره انسداد برخی از محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهارکرد: محور هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر مطلع شوند و با توجه به آن، مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان