تحلیل هجرت امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 19 July 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام هجرت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد هجرت در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش هجرت نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل هجرت امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۱

تحلیل هجرت امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | اهداف قیمتی بالاتر فعال شده اند؟  
 
هجرت یک الگوی کارکشن پنج موجی را بصورت abcde کامل کرده است و به احتمال زیاد از چند ماه گذشته وارد یک روند صعودی جدید شده است. روند صعودی یک ساله هم در نمودار قیمت و هم در اندیکاتور RSI همچنان ادامه دارد و این موضوع نوید این را می‌دهد که احتمالا اهداف قیمتی سهم در قیمت‌های بالاتر برای آن فعال می‌باشد. قبل از اینکه به تارگت‌های سهم اشاره کرد باید این نکته را یادآوری کرد که مقاومت جدی سهم برای خروج از کارکشن دو ساله روی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۳,۹۰۰ تومان قرار دارد. اگر قیمت موفق به عبور و تثبیت بالای محدوده‌ی مقاومتی گفته شده شود، آنگاه هدف قیمتی ۵,۲۰۰ تومان در اوج تاریخی سهم تا پایان سال برای سهم فعال می‌شود. این در حالی است که سهم اخیرا موفق به خروج از کانال اصلاحی دو ساله شده و در هفته گذشته پول بک به آن را نیز کامل کرده بود.

 

خلاصه تحلیل تکنیکال هجرت

 
حمایت اول: ۱,۶۰۰ تومان
حمایت دوم: ۱,۵۰۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
نوع الگو: الگوی اصلاحی abcde
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI ادامه دارد
مقاومت اول: ۲,۳۰۰ تومان
مقاومت دوم: ۳,۱۰۰ تومان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها