بازدید 196523
فوتو نیوز تابناک

امام جمعه گرگان: رضاخان نتوانست با زور، چادر را از سر زنان بردارد. امروز هم با اجبار نمی‌توان چادر بر سر بانوان انداخت/بایدن از سر خواب‌آلودگی ایران را تهدید کرده است

نورمفیدی، نماینده، ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های متولی باید در راستای فرهنگ سازی مساله حجاب گام بردارند، یادآور شد: همان طور که رضاخان نتوانست با زور و جبر چادر را از سر زنان بردارد امروز هم با اجبار نمی‌توان چادر بر سر بانوان انداخت، در واقع تحقق این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸ 16 July 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۵۰
مایه خوشحالی است که امام جمعه گلستان عواقب اجبار زنان به داشتن حجاب مورد پسند حاکمیت را کوتاه و مختصر و به زبانی قابل درک برای متصدیان بیان کردند.
آقای فرمانده سپاه می تونستی خشم خود از بایدن و نخست وزیر اسراییل را با کلمات مودبانه تر نشان بدهی. آیا دیده ای آنها هم اینگونه از سران نام ببرند؟ بالاتر از آن آیا در سیره پیامبر اسلام و سایر معصومین فحاشی و بکار بردن القاب و کلمات زشت حتی نسبت به بدترین دشمنانشان دیده می شود؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
مردم نباید اجازه دهند بی حجابی در کشور مد شود .اختلاس و بی حجابی و این فساد ها کمر کشور را شکسته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
امام جمعه تهران آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه فرمودند اقدام خودسرانه برای جلوگیری از بی حجاب خودش منکر است و ممنوع است چون موجب هرج و مرج در جامعه میشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
اختلاص رو چرا به حجاب وصل می کنی و زیر کامنت اول جواب میدی؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
از آقای نورمفیدی و آقایون معمم اصلاح طلب بیش از این انتظاری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
حجاب مورد پسند حاکمیت دیگه چه صیغه ایه ؟!
اگر حجاب هنجار پذیرفته شده جامعه باشد که جای نگرانی نیست
اگر نباشد که با هیچ وسیله ای نمی توان آنرا تحمیل کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
خشکل خان اگر بی حجابی تورم رو میبرد بالا که الان اروپا چین و آمریکا فلج بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
حالا رئیسی بهتون میگه میشه یا نه
یه سوال دارم.ایت الله بهجت که صب تا غروب کارش عبادت و یک عارف برای خودش بود و هیچ مسئولیت اجرایی تو مملکت نداشت چطور جای مهرش تو پیشونیش نبود اما اینها جای مهر روی پیش‌نویس هست..هان!
چرا هرچه فیلمخوبه تو نماوا پخش میشه پس بودجه صدا و سیما برای چه صرف میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بودجه کجا بود، همش تبلیغات شده
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
تمام بودجه صداو سیما شده ساختن یه سری برنامه برای کودکان
احسنت‌ امام‌ جمعه‌ گرگان‌ !
واقعا‌ این‌ حرف‌ عصاره‌ همه‌ نصایحه‌ ای‌ است‌ که باید‌ به‌ مسئولین‌ فرهنگی‌ جامعه‌ ایران‌ نمود‌ !
الا‌ نسان‌ حریص علی‌ ما منع‌ ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
دقیقا
درود بر امام جمعه عاقل گرگان!
ایول امام جمعه گرگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
اشتباهی منفی دادم زنده باد امام جمعه فهیم
من خودم حجاب رو در حد شرعی رعایت میکنم ولی خیلی با این مسئله که به زور مردم رو وادار به حجاب کرد شدیدا مخالفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
من هم همینطور محبه هستم چادری حتی اگه بزارن روبنده هم می گذارم. ولی به نظرم حجاب نباید اجباری باشه. لا اکره فی الدین. باید خود شخص به بینش برسه نه به زور
تصمیم گیری در آمریکا کار یکنفر نیست که هنگام خواب آلودگی گرفته باشد
چقدر حرف بی ربط می شنویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
آره کار مافیاست
بعد از جهل و چند سال، تازه فهمیدید که باید فرهنگ سازی بشود..
آقای امام جمعه، حجاب که فقط چادر نیست که می گویید به زور نمی شود چادر سر زنان کرد.
یک پوشش درست هم حجاب است.
به پشتوانه ناتو و هم پیمانان عربش و تواناییش را هم دارد زیرا ایران با از دست دادن پشتوانه مردمی و تو.رم وحشتناک در بدترین موقعیت قرار دارد.
درود بر امام جمعه گلستان مردم و نباید رو به رو هم قرار داد بخاطر اینکه حواسشون بدلیل تورم و ... پرت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
امام جمعه گرگان عضو شورای خبرگان نظام است. بهتر است این موارد را با رهبری و بصورت مستقیم در میان بگذارد
حاج آقا نورمفیدی زنده باشید،تاکی بایدبفهمند که با زور،تهدید نمیشود حجاب سر بانوان.کرد،
پاسخ ها
گلبهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
درسته من موندم چرا همه مردم اینو نمیفهمن که اجبار تو هر چیزی نتیجه عکس میده اونم توی اولین حقوق انسانی نوع پوشش
شما فقط با حرف زدنتون نمک بزخم مردم می پاشید.
اجبار حجاب اونم به نسل جوان هیچ فایده ای نداره جز متنفر شدت بیشتر این نسل لز حجاب
آقا مردم را باید یک جوری سرگرم نگاه دارند یک روز با حجاب یک روز با یک چیز پیش پا افتاده دیگر
عالی بود. ماباید کارفرهنگی بکنیم. نه بازور باعث دور شدن از اسلام بشیم. یاعلی
حق با امام جمعه گرگان هست آخه حجاب اجباری به چه درد مملکت و دین مردم میخوره.
بگذارید مردم بر اساس اعتقاداتشون هر مدل لباس دوست دارن بپوشن. خود جامعه و مردم افراد هتاک و کسانی رو که خارج ار عرف لباس بپوشن رو طرد میکنه و جامعه به تعادل میرسه و اینهمه بگیر ببند و دلخوری و لجبازی و دین گریزی و دو قطبی سازی صورت نمیگیره.
البته تو مراکز تحصیلی و ادارات لباس های فرم باید باشه البته نه سختگیرانه که شائبه حجاب اجباری رو به ذهن متبادر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
؟؟؟؟؟؟
دقیقا باعث ایجاد کینه و دشمنی بین چادری و غیر چادری میشن در حالیکه اگر عادی تر رفتار کنند همه مردم چادری و غیر چادری با هم دوستانه و یکدل هستند. این کارها دوستگی و تنفر تولید می‌کند نه همبستگی و یکدلی
صحبت‌های این آقایون می‌پسندم درسته که حجاب باید سر آدم باشه ولی چرا گرانی به وجود میارید آخه خدا رو خوشش میاد آخه همه ی این آدما بیشتر به خاطر تورم دست به این کارامیزننبه خاطر گرونی که بیداد میکنه خودتونو اینا بدترش میکنن این کارارو نکنین خواهشا
اصولاً زور در هیچ موردی جواب نمیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
جواب میده خوبشم میده! مثل خودت اگه ترس رئیست تا زانو باید خم بشی و هر روز هفت صبح خودتو برسونی اداره پس می بینی که جواب میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
اون چیزی که شما فکر می کنید کارمندان سر ساعت مقرر در محل کار حاضر میشوند زور نیست، تعهد و احترام به قوانینی است
اگر رضا خان نتوانست و شما هم نمی توانید ! پس چرا این همه بگیر و ببند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
بله تو دین اجباری نیست ...ولی وقتی دینتو خودت انتخاب کردی باید در چارچوب دین باشی ...دین ما هم گفته زن باید پوشش داشته باشه
بهرحال حرف زور، پذیرفتنی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
جمع آوری فحشا و بی حیایی حرف زور نیست
ناشناس
| Canada |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
ناشناس 16:29
بی حجابی بی حیایی نیست
با حجاب بی حیا زیاد دیدیم دور و برمون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
فحشا که به بد حجابی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
فحشا فرزند خلف فقر و فلاکت است
روحانی مردمی باریکلا با زورمردم ازاین دولت و اقتداردل چرکین میشن ...خودخانواده وخودشخص بایددرک.فهم داشته باشن که حجاب یعنی امنیت ووووووووو
عجب جای مهری در پیشانی دارد.
اگه شماها حرف خدا وپیامبرتان گوش کنید همچی درست می‌شود در دین اجباری نیست یعنی چی
ای پیامبر تو پیام من برسان وحق زدن بمردم نداری
خدای که این قدر رحمان ورحیم چرا آتش شما گرمتره در کشورهای اسلامی چادری وبی چادری
باهم راه میرون دوستن مشکلی هم ندارن چیز زور
سوره
درودخدابرحضرت عالی امام جمعه محترم گرگان بااین سخنان خوب افرین
کی گفته رضا خان نتوانست توانست بخوبی هم توانست
آفرین به روشنفکری وشجاعت امام جمعه گلستان
دردین اجبار نیست حجاب هم نباید اجباری باشه من خودم حجاب دارم ولی باید زنان آزاد باشن وخودشون انتخاب کنن
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
پس ماسک هم آزاد کنند
بذار همه مریض بشن
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
ناشناس جان تو خودت مریضی به یه متخصص خوب نیاز داری برو مراجعه کن
افرین .
سلام خدا قوت
ای قربون جدت سید نورمفیدی اصل کلام و لب مطلب درک کردی کار زوری نمی شه
رضا خان اگر نتوانست چادر را بردارد چون میخواست هویت و دین یک ملت را بگیرد خدا لعنت کند خاتمی را که برای رای بیشتر اعلام ازادی حجاب کرد شروع این فاجعه را ان از خدا بی خبر کرد وحالا هم عدهای کاملا عقدهای نمیتوانند قانون کشور دا زیر پا بگذارند البته بعضی بد حجابها افرادی با شخصیت و با خا نماده هستند و حساب اینها جداست وهیچوقت برای پایمال کردن قانون به خیابان نمی ایند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
احسنت
امیرعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
این مردم کج فهم ما هستن که آزادی بیان رو با آزادی حجاب و پوشش اشتباه گرفتن خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
نمیبینی افکارت چقدر طرفدار داره. ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
ساکت شو نادان
ناشناس
| Sweden |
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
آقای اکبری۰. رضا شاه همزمان با اتاتورک‌مخالفت با حجاب را برای زمانی محدود اجرا کرد و بعد از مدتی کسی مزاحم بانوان محجبه نمیشد
بگذارید ما زنها خودمان تصمیم بگیریم
کسی چادر نمیخواد بندازه اما جلوی این فحشای علنی در جامعه باید گرفته بشهو
نون پدر وشیر نادر حلالت حجاب زوری مث یه بمب که اخرش منفجر میشه پس ب مردم فشار نیارین
روحش شاد هر که این را گفت
چه عجب یکی حرف منطقی زد...
اکنون که روسیه درگیر است توسل به زور ممکن است .
آهای مسئولین. دست از این بازی حجاب حجاب بردارید. هر وقت در انجام امور مملکت ناتوان می شوید قصه کهنه حجاب را علم می کنید. واقعاً خجالت بکشید. مردم را گرفتار فقر و بدبختی کرده اید آنوقت گیر داده اید به چهار تار موی زنان.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
آفرین آنها میخواهد سر مردم را گرم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
سلام بزرگوار ان کمی فکر کنید چرا نمی‌فهمید فساد بیداد میکند
بیاییم یه کالبد شکافانه صحبت کنیم،رک و پوست کنده،خانم ها توی قرآن هم تذکر داده شده به اینکه حجاب داشته باشین بهتره،خب خانم ها از نظر ما مردان نگاه کنن به این موضوع خیلی مهم،مردان خب برای ارضاع نیاز به زن دارن،و فرقی نمیکنه ک چه جور زنی باشه خب همه دوست دارن یک زن زیبایی داشته باشن،ولی اینجا خیلی مهم ک زنها انتظاری نداشته باشم با این کارشون ک بدنشونو به ما مردان نشون بدن و ما مردان هم خودمونو کنترل کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
یک جوری بنویس بی سوادها هم بفهمند ،آقای متخصص کالبد شکافی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
آقا ابراهیمی یه قانون هم در اسلام داریم میگه در عین حال که باید مرد و زن پوشیده باشند چشمها و نگاهشان را از نامحرم بپوشانند یعنی بهت میگه برو نفست را تهذیب کن
منتقد
| United States of America |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
شما به 2 دلیل خود محور بینی و نماینده دانستن خودتون و عدم کنترل رفتارهای ناشی از امیال درونیتون هر چه سریعتر نسبت به بستری کردن خود اقدام نمایید
تا جایی که من تجربه کردم هر کس یا کارمندی بیشتر در نماز جمعه شرکت کند مسولان اداره با او بدتر میشوند و گاهی او را به طریق دیگری اخراج میکنند !
گیر دادن به حجاب که فکر مون درگیر همین باشه به باقی مشکلات فکر نکنیم
حقوق بشر=
رضاخان حق نداشت بزورکشف حجاب کند.به جای آن می‌توانست بهداشت وسواداموزی واموزش زنان را ارتقا دهد.
جمهوری اسلامی حق نداردحقوق زنان رانادیده بگیرد.می توانددرمدارس دختران بدون حضورسرایدارومعلم مرد بدون روسری درکلاس باشند.وبامزاحمین درب مدرسه و خیابان وخودروهای عبوری برخوردکند.کیف قاپ وموبایل دزد و.....رابعدازدستگیری به راحتی ٱزادنکند.درادارات دولتی وشرکتها به طورنامحسوس زنها راحمایت کند.وقتی جاده پرازچاله و گودال وپرتگاه هست .تابلوها زیاد کارایی ندارد.
لپ کلام را آمام جمعه گرگان زد
پاسخ ها
علیمراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
لب کلام است و نه لپ کلام
مشکل اصلی اقتصاد هستش فقر ملت. رو بی رمق کرده شکم گرسنه دین ایمان ندارد.....‌
تو هیچ کشوری حجاب اجباری نیس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
لااکراه فی الحجاب
ملت مگه خودشون عقل ندارن
درود بر این فهم و شعور تان مایه مباهات است که اینقدر مهربان و فهیم هستید موافق نظرتان هستم مردم ما عموما حجاب را می پسندند اما زور را هرگز...
خود ارایی رفتاری جاهلانه است (ایه 33 احزاب)
پاسخ ها
خبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
اولا که باشه. ثانیا کی ندیده با حجابی که خودش را هم آراسته.
اونی که شما بازگذاشتن این پیاما مد نظرت هیچوقت اتفاق نمی افته .آب در هاون می‌کوبید حجاب باید اجرا بشه ومیشه شما دلتون به حال زنا نسوخته چرا درمورد مهریه ونفقه و سهم الا رث حرفی نمیزنید اصلا حجاب زن به مردچه کاملا بی منطق حرف زدن چرا کسی به حق الارث نمیگه کهنه بحجاب که ازش سود می‌برید هم سیاست مدار هم آقایون گیر دادین.
این کارها ول کنید کمی هم بفکر گ فراری بدبختی گرانی‌ها فقر بیکار مردم باشید سفره مردمه معلم وستمدیده هر داره کوچکتر می‌شود آخه حجابم شد برای مردم شد نان واب حجاب کاری که بخوده طرف مربوط هست زورگی نیست اگه گیربازاری باشد لجو لجبازی زیادتر می‌شود برنامه حجاب مانده به شخصیت ‌انسانیت طرف باید خودش بفکر باشه نه این که زور بالا سرشون باشه
مگر راسلام حجاب اجباری است بهشتی میفرماید دراسلام اجبارحجاب نبوده
چرااسلام گفته دست دزدان اقازادها را قطع کنید خودتان رابه ناشنوایی زدید
آقای صدیقی عزیز شما صد راه عزاری رو بلدی یک راه نشاط و پویا رو به مردم ما نشون بده .
لبنان وسوریه هم کشور اسلامی هستن هرگز شهروندانش را تحت فشار قرار نمی‌دهد معلوم شده در هرجا زور بوده مردم زیر بار زور امتناع کردن
باید دید تا حالا این امام جمعه کجا تشریف داشت که وضعیت حجاب به این جا کشیده شده که حالا صاحب نظر شده
سلام
هم نوری
هم مفیدی

درود به شرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
فکر کنم عوضش کنند!
تقلای زیادی برای اجبار مردم به پوشش مطلوب خودتان عواقب بدی داره . خواهشا بیشتر از این رو اعصاب مردم رژه نرین.‌قدرت دست شماست.لااقل بذارین یه ذره اعتقاد به دین در ما زنده بمونه . به جایی رسیدم خانم چادری میبینم حالم بده میشه همش فکر میکنم خانواده یه بسیجیه . چرا ما را به این روز انداختین . لطفاً اعتقادات ما را از بین نبرید. لا اکراه فی الدین.
راستی سردار عجب جای مهری . عیسی به دین خویش . سردار هم به عبادت خویش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
بی غیرت تو کجا زندگی میکنی این هنه فساد رو نمی بینی؟ تهرانی؟
به دور از هر گونه تعصب حرفش منطقی وحسا بی است
نگران نباش شما با نیروی قهریتون کاری میکنین که اونایی هم که حجاب دارن بخاطر رفتار غلط شما حجابشونو برمیدارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
خب بردارید اما تاوانشم بدید هر بار بی حجابی که به جامعه آسیب بزنه جریمه ۱۰ میلیون تومانی داره تاوانش رو بدید اصلا لخت بیایتو کوچه
من دوتا دختر دارم وبا خانمم میشه سه تا. هرسال حداقل یک چادر هم بخوام براشون بخرم کل یک ماه حقوق من جواب نمیده. ببینید با مردم چکار کردید. یه نفر راضی پیدا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
آمریکا این کارو باهامون کرده الانم داره به فرهنگمون آسیب میزنه
بنده خودم در انقلاب 57 شاهد بودم که تمام بی حجابها به احترام و اعتقاد قلبی با حجاب در تظاهدات همه حاصر شدند و به شایستگی انقلاب پیروز شد حالا ما هم دو دستگی نکنیم
درود به شرف امام جمعه گرگان
رضا شاه اگر میخواست اینقدر به حجاب گیر دهد دیگر کی میرسید به مملکت داری و آبادانی کشور برسد؟...
اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید‌.
از کی تا حالا مشکل کشور فقط شده بی حجابی؟
با حجاب اجباری مخالفم ولی با فحشا و بی بند و باری مخالفم
دیدگه دوران قدیم گذشته الان پدر نمی تونه اختیار داری بچه اش کنه
دوستان این کار ها همه بخاطر این هست که ما مشغول اینجور مسائل بشیم تا حساسیت ملت به عقب ماندگی ها و اختلاص ها و ....کم بشه
فقط کشور ما مسلمانه ترکیه سوریه مصر عراق دبی پاکستان همه مسلمانند چرا هیچ کدام قانون حجاب اجباری ندارند چرا در ایران فقط عده ای این موضوع را چماقی برای سرکوب زنان استفاده می کنند
در عراق با وجود آزادی حجاب در شهرهای شیعه نشین هیچ زنی بدون چادر دیده نمیشه اما در شهرهای سنی خیلی از زنان بدون حجاب می گردند .حجاب یعنی این کاملا اختیاری.
وقتی مسئولین مملکت از برطرف کردن مشکلات فاجعه بار مثل گرانی ها و اختلاس ها و زد و بند ها و ریا کاریهای خودشان می خواهند شانه خالی کنند گیر می دهند به حجاب دختران و زنان ما
فعلا مسؤلان برای انحراف ذهن مردم از کارهای انجام نشده دولت و ایجاد گرانی وتورم دولت انقلابی مسئله حجاب و صیانت و بازداشتها را پیش کشیدن
رضا خان هدفش فقط برداشتن چادر نبود رواج. بی بند وباری بود الان کسی نگفته چادر بزارن لااقل پوشش مناسبی داشته باشن
واقعا چرا مسئولین اینو درک نمیکنن که اجبار جواب نداده و نمیده راهی دیگرو امتحان کنن
کی گفته بگیر و ببند هست اخه..
سلام آفرین درست گفتند
بنابرقران واحادیث انبیاوائمه ع بایدازتاریخ درس عبرت بگیریم
حاج آقا نور مفیدی که خودشان عضو مجلس خبرگان رهبری هستند
خودتون هم فهمیدید که با زور نمیشه کاری کرد
هر چه انسان از چیزی منع شود نسبت به آن حریصتر میشود
من و دخترام چادری هستیم ولی نمیدونم چرا آقایون بند کردن به حجاب خانمها
هیچ قانونی نگفته است حتمابایدچادرسرشون گفتن بی عفتی راجمع کنن
این بد حجابی از زمان ریس جمهور جناب آقای خاتمی lمد شده
زیاد دل خوش نباشید وفردا بر کنار میشه
افرین
اولا رضا شاه پالونی تخم بی حجابی رو کاشت الان رشد کرده شده این .
دوماً چادر که اجباری نیست در حد پوشش داشتن اجباریه
من با بی حجابی مخالفم. . اما کاری که رضا خان باسختی و مشقت انجام داد (کشف حجاب) امروزه براحتی انجام دادید
اختلاس و دزدی و غارت بیت المال چه ربطی به بی حجابی دارد
چه عجب
از صدراسلام تا الان در هیچ کشوری حجاب زوری نیست
طرح صیانت از فساد و رانت و دزدی کی به بار میشینه؟
اگر زور نباشه .مردم هر طور که خواسته باشند که نمیشه باید جلو بی حجابی را گرفت ..پس خون شهدا چی؟؟
شکم گرسنه ایمان ندارد
آقای امام جمعه گرگان شما فضای حجاب و بی حجابی را واقعا درک
می کنید؟ شما خبر دارید شیاطین چقدر برای بی حجاب کردن زنان
ما سرمایه گذاری کردن
حجاب داشتنیکفریضه وواجب قرآنی است
فقط باید با زور بی‌حجابی را پایان داد من موافقم که زور باشد
عفت وسرسنگینی ربطی به چادرنداره بامانتوهم میشه محجبه وباوقاربود
با سلام و تبریک عید غدیر خدمت هم وطنان عزیزم،حجاب یک باور درونی هست و چندین بعد گسترده در آن نهان هست،به امید روزی که بشریت آنچنان به شکوفایی برسد که خوب یا بد حجاب مردم را به تفکر وادار نکند بلکه به باور درونی رسیده باشند
ببینید اکثریت چه کفته اند . به رای ملت احترام بگذارید
به گفته خدابیامرز روحانی زخم درنمک مردم نپاشید
احسنت کلامش حساب....
یه سوال دارم.ایت الله بهجت که صب تا غروب کارش عبادت و یک عارف برای خودش بود و هیچ مسئولیت اجرایی تو مملکت نداشت چطور جای مهرش تو پیشونیش نبود اما اینها جای مهر روی پیش‌نویس هست..هان!
این کارا فقط باعث افزایش تنفر میشه
حجاب باید اختیاری باشه. مثل 50 سال پیش ایران! عیسی به دین خود موسی به دین خود. اینجور اجبارها و تحمیل فشار بر مردم فقط باعث انزجار و زدگی مردم شده و خیلی زود به دوره ای میرسیم که این جوانان که الان سرخورده شدن و اینها رو به یاد دارن، در آینده ... باعث دوران بی حجابی اجباری خواهند شد!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل