بازدید 8244
۳

تاخت و تاز کرونا در مازندران

۹۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ 14 July 2022

به گزارش تابناک، ۹۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در استان ثبت نشده است.

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۵ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۶۴ نفر ترخیص شدند.

۴۶ بیمار با علائم تنفسی حاد اکنون در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

۱۹۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

به گفته دکتر غلامی موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ثبت نشده است.

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم گفت: ۳۶ بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هست.

۱۷ بیمار جدید شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری و ۱۶ بیمار ترخیص شد.

به گفته دکتر مظفر پور ۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او می‌گوید: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
فیلم دولت برای مصرف واکسنها و جلو گیری از تجمع بازنشستگان
بابل مگر در مازندران نیست؟ مرکز پزشکی مازندران ازبابل جداست یا برعکس؟
مازندرانی ها همیشه قربانی گردشگران بی مبالاتی هستن که به تنها چیزی که فکر میکنن اینه که برن شمال تا آخر هفته بهشون خوش بگذره. اینکه این وسط با روشن کردن آتیش باعث آتش سوزی تو جنگل ها میشن، اینکه با خرید و فروش زمین ها باعث بالا کشیدن قیمت زمین ها در شمال و از بین رفتن فرصت برای اهالی این مناطق میشن، اینکه با عدم رعایت نکات بهداشتی و ریختن زباله در کنار دریا و یا رودخانجات موجب از بین رفتن گونه های زیستی میشن و یا حتی با رعایت نکردن بهداشت فردی موجب آسیب مستقیم به مردم این ماطق و آلوده کردنشون به این ویروس مرگبار میشن هرگز برای این میهمانانی که برای تفریح به این خطه سفر میکنن مهم نبوده و نیست. امیدوارم روزی سطح فرهنگ جامعه ما به حدی بالا بره که اگر شخصی تشریف میبره به جایی برای مسافرت اونقدر درک داشته باشه که در اونجا میهمان هستن و باید احترام میزبان رو نگه دارن.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار