بازدید 8208
۴

قیمت تخم مرغ از نرخ مصوب عبور کرد

قیمت تخم مرغ در بازار تهران از نرخ مصوب عبور کرده و هر شانه بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می رود و در برخی مناطق تهران هم خبرهایی از شانه ۱۰۰ هزار تومان به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ 13 July 2022


به گزارش تابناک به نقل از فارس، فروشندگان تخم مرغ را در بازار بیش از نرخ مصوب می‌فروشند در حالی که به قیمت پایین تری از تولیدکننده می‌خرند.

قیمت تخم مرغ در بازار تهران از نرخ مصوب عبور کرده و هر شانه بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می رود و در برخی مناطق تهران هم خبرهایی از شانه ۱۰۰ هزار تومان به گوش می رسد.

گزارش میدانی از منطقه ۱۹ تهران حاکی است که قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بین ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان است که البته این قیمت در مناطق بالاتر، بیشتر می شود، قیمت دانه‌ای تخم مرغ هم ۳ هزار تومان است.

پس از اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها، ستاد تنظیم بازار قیمت هرشانه تخم مرغ ۳۰ عددی با وزن ۱.۹ کیلوگرمی را ۷۶ هزار تومان تعیین کرد و تا یکی دو هفته پیش حتی پایین تر از نرخ ستاد مصوب به فروش می رفت اما مدتی است که از نرخ تعیین شده گرانتر شده است.

جدیدترین قیمت گوشت گوسفند و گوساله در بازار | هر کیلو فیله گوساله ۳۹۰ هزار تومان
حمیدرضا کاشانی، رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن درباره قیمت تخم مرغ در بازار گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نرخ واقعی ۳۰ درصد اختلاف دارد.

آن‌طور که پیداست قیمتی که تولید کننده می فروشد پایین است اما وقتی پای این تخم مرغ‌ها به بازار می‌رسد قیمت گرانت‌ری به فروش می‌رود .

کاشانی اظهارکرد: هم اکنون هر شانه ۲ کیلویی با نرخ ۸۰ هزار تومان و ۱.۹ کیلوگرمی ۷۵ هزار تومان باید به دست مصرف کننده برسد و فروش با نرخ بالاتر ۱۰۰ درصد گرانفروشی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴
ابراهیم بت شکن ریشه فقیرو بکن.
مرسی سید محرومان
با تشکر از همه مسئولین نظام و انقلاب و حکومت و صد البته دولت جدید محترم
برخورد میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا فقط بیانیه صادر میکنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل