بازدید 2569
۱

وزیر جهاد کشاورزی از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی به پرسشی درباره تخلفات مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران قانع نشدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 12 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز سه‌شنبه در جریان رسیدگی به پرسش محمد صفایی نماینده مردم گناباد و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تخلفات گسترده مدیر عامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران پس از استماع پاسخ محمد جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به این پرسش و عدم اقناع طراح پرسش، در یک رای گیری اعلام کردند که از پاسخ ساداتی نژاد قانع نشدند و به این ترتیب به وزیر جهاد کشاورزی کارت زرد دادند.

از مجموع ۲۲۶ رای ماخوذه، ۷۹ نماینده از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع شدند و ۱۲۱ نفر اعلام کردند که از این پاسخ‌ها قانع نشدند. ۷ نفر نیز رای ممتنع دادند.

این دومین کارت زرد مجلس به دولت است. پیشتر در جلسه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به طرح پرسش از وزیر صنعت، معدن و تجارت از پاسخ های فاطمی امین یه پرسشی درباره درباره علت ضعف عملکرد این وزارتخانه در کنترل قیمت کالاها و عدم توانایی در پشتیبانی از صاحبان صنایع و بهره‌برداران معدن، قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند. به این ترتیب دولت سیزدهم امروز دومین کارت زرد را از مجلس یازدهم دریافت کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خدا رو صد هزار مرتبه شکر...................
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر