بازدید 5003

بالا بودن کرایه خانه‌ها با مبانی اسلام سازگاری ندارد

آیت الله علما با انتقاد از بالا بودن برخی کرایه خانه‌ها، گفت: کرایه خانه‌ها گاهی بالاست این با مبانی اسلام سازگاری ندارد، زیرا باید واقف باشیم چرا که اسلام با معنویت پیش رفته است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ 06 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های عید غدیر با حضور استاندار کرمانشاه، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران نهاد های انقلابی در دفتر امام جمعه بیان کرد: هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام مرزهای انسانیت و فطرت را رعایت نکرده است.

وی در ادامه سخنانش از عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان یاد کرد که بقیه اعیاد در ظل آن است و اظهار کرد: عید غدیر عید الله اکبر است و همه اعیاد در ظل آن است حتی بعثت هم در دل آن است زیرا پیامبر اکرم (ص) مقام ولایت داشت.

وی افزود: همه احکام اسلامی یک طرف، عید ولایت طرف دیگر، لذا باید این موقعیت برجسته دینی و اجتماعی به خوبی بین آحاد مردم طرح شود تا عموم جامعه به مواهب بلند و آسمانی آن واقف شوند.

آیت الله علماء پیرامون عظمت و جامعیت اسلام اظهار داشت: اسلام با فطرت سر وکار دارد، لذا اگر خوب تعریف شود تاثیر شگرف خود را خواهد گذاشت، بنابراین باید جامعیت اسلام را تعریف کنیم و به مردم آموزش دهیم زیرا خداوند متعال به پیامبر (ص) می فرماید هم با بشارت کار کن و هم هم نذیر باش.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه پیرامون وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: برای عفاف و حجاب باید زمینه عفاف را فراهم کنیم، متأسفانه مهریه ها گاهی بالاست و همین باعث عدم تعادل خانواده می شود.

وی پیرامون اهمیت پیوسته کار کردن تصریح کرد: تدریج کار خود را می کند اگر از روز اول جلو برخی کجی ها را می گرفتیم ، الان مشکل اجتماعی نداشتیم ، باید همگان آستین همت را بالا بزنیم و همه ورود کنیم، زیرا دنیای استکبار دست از ما برنمی‌دارد ، باید کاری اسلامی کنیم، زیرا اسلام از مرز انسانی و فطرت هرگز فراتر نرفته و عمیقاً تأثیر خود را بر قلوب خواهد گذاشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: باید ببینیم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چگونه حاج قاسم شد؟ و به این مرتبه رسید؟ حاج قاسم سر سفره ولایت به این موقعیت دست یافت.

آیت الله علماء پیرامون تهدیدات خارجی ها تأکید کرد: ما باید کار خود را بکنیم و هرگز به خارجی ها نباید گوش داد، زیرا دنیای غرب نابودی عفت و فرهنگ ما را می خواهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها