بازدید 57187
۱
ون پارس با گل‌نزن محبوب استقلالی‌ها در دسته اول

صعود احمد مومن‌زاده در ۴۸سالگی به لیگ یک!

صعود ستاره سابق استقلال به لیگ یک در ۴۸سالگی!
کد خبر: ۱۱۲۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 06 July 2022

تیم ون پارس با کسب تساوی دو بر دو مقابل شهرداری بندرعباس در دیدار برگشت پلی آف صعود به لیگ دسته یک و با توجه به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، جشن صعود گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی رفت دو تیم روز سه شنبه هفتم تیر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. ون پارس این دیدار جنجالی را که صحنه‌های بحث برانگیز داوری زیادی داشت با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند تا با دست پر راهی بندرعباس شود.

شهرداری بندرعباس در حضور پرشور هواداران خود آمده بود تا با جبران شکست بازی رفت، راهی لیگ یک شود. این تیم اما در پایان دادن به حسرت چندین ساله هوادارانش ناکام بود و در دیدار پرتنش و پر افت و خیزی که چهار گل داشت، به تساوی دو بر دو رضایت داد تا این حریف اصفهانی باشد که جشن صعود می گیرد.

صعود احمد مومن‌زاده در ۴۷سالگی به لیگ دسته اول!

یکی از جذابیت های تیم ون پارس حضور احمد مومن زاده در ترکیب این تیم است؛ مهاجم سال های دور استقلال همچنان در 48 سالگی فوتبال بازی می کند و عضو تیم اصفهانی است.
او چندی پیش در گفت و گو با رسانه‌ها با اطمینان از روند صعودی تیمش صحبت کرده بود: مطمئن باشید سال های بعد از ون پارس خواهید شنید. این باشگاهی نیست که همینطوری به وجود بیاید و همینطوری کار را کنار بگذارد.
این تیم کاملا حرفه ای عمل می‌کند. ما می‌خواهیم این باشگاه به قله فوتبال ایران برسد و فرا مرزی شود. هدف ما این است و امیدواریم که دوستان به ما کمک کنند. ما اول کار هستیم و دوست داریم تیم ون پارس به نقطه های بالای فوتبال آسیایی برسد. کار خیلی سختی داریم چون سختی های فوتبال را دیده‌ایم و چشیده‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
خیلی حاشیه داشت وقتی تو استقلال بود! فکر کنم هنوز هم همونجوری باشه. به هرحال آفرین داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار