بازدید 4646

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۴ تیر؛ حباب سکه بزرگ شد

در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 05 July 2022
به گزارش تابناک اقتصادی؛ محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در خصوص وضعیت امروز بازار طلا و سکه تهران اظهار داشت: در روز‌های اخیر به دلیل تغییرات نرخ جهانی طلا و بهای داخلی ارز، شاهد نوسان قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم. به این ترتیب که قیمت جهانی طلا در چند روز اخیر بیشتر از ۱۰ دلار نوسان نداشته است و امروز هم به ۱۸۰۴ دلار رسیده است که به طور متوسط به نسبت دیروز حدود ۶ دلار کاهش قیمت را داشته است.

ولی قیمت ارز همچنان نوسانات معمول خودش را دارد. به گونه‌ای امروز در بازار آزاد ارز، قیمت دلار آمریکا ۳۱۵۰۰ تومان و یورو ۳۳۰۰۰ تومان است.
 
به گفته کشتی آرای در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد. همچنین نیم سکه به رقم ۸ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۵ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۳ میلیون تومان دادوستد شد که نشان دهنده ثبات قیمت نسبت به روز قبل است. همچنین  قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز حدود ۳۰ هزار تومان کاهش همراه بوده است.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز با ۱۵ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبنای معاملات طلا بود. بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار، یک میلیون و ۵۵۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار یک میلیون و ۶۳۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار یک میلیون و ۷۱۱  هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۸۶۴ هزار تومان تعیین شد.

وی در پایان در خصوص حباب سکه اظهار داشت: روز گذشته شاهد کاهش حباب سکه  تا رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بودیم، ولی امروز قیمت انواع سکه با افزایش همراه شد و به همین دلیل حباب سکه امامی با افزایش به رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان