بازدید 7752
۱

سود ۹۰ میلیون یورویی یونایتد از فروش رونالدو

جدایی رونالدو از منچستریونایتد از یک نظر برای اریک تنهاخ خبر خوبی است چرا که می‌تواند ۹۰ میلیون یورو منابع مالی برای خرید بازیکنان مد نظرش در اختیار او بگذارد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 04 July 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد از نظر مالی برای این باشگاه کمک بزرگی خواهد بود. دیروز مشخص شد که رونالدو با هدف بازی در چمپیونزلیگ قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد. کریستیانو سال گذشته به اولدترافورد برگشت، ولی اوضاع آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و یونایتد با کسب مقام ششمی در لیگ برتر جواز صعود به چمپیونزلیگ را بدست نیاورد.

رونالدو با دستمزد ۵۰۰ هزار دلاری در هفته در حال حاضر گران‌ترین بازیکن یونایتد است. این رقم در یک سال مبلغی معادل ۲۴ میلیون دلار خواهد شد. بعد از رونالدو، گران‌ترین بازیکن فعلی یونایتد، داوید دخیا است که در سال دستمزدی معادل ۲۲ میلیون یورو می‌گیرد.

یونایتد پیش از این شامل جدایی چند بازیکن گرانقیمت دیگر بوده که رها شدن از بار اقتصادی پرداخت دستمزد‌های کلان آن‌ها از نظر مالی کمک بزرگی برای این باشگاه است. پل پوگبا، جسی لینگارد، خوان ماتا و نمانیا ماتیچ، از بازیکنانی هستند که در ماه‌های اخیر یونایتد را ترک کرده‌اند. نپرداختن دستمزد این چند بازیکن در سال چیزی در حدود ۶۵ میلیون یورو صرفه‌جویی برای یونایتد به دنبال دارد.

از جمع این صرفه‌جویی ۶۵ میلیون یورویی بعلاوه صرفه‌جویی ناشی از نپرداختن دستمزد ۲۵ میلیون در سال کریستیانو رونالدو، مبلغ ۹۰ میلیون یورو بدست می‌آید. این مبلغ برای باشگاه و سرمربی جدیدش اریک تنهاخ فرصتی فراهم می‌کند تا با دستی بازتر برای خرید بازیکنان مد نظرشان اقدام کنند.

این محاسبات تنها مبلغ ناشی از صرفه‌جویی ناشی از نپرداختن دستمزد چند بازیکن گران و از جمله رونالدو را شامل می‌شود و مبلغی که در ازای واگذاری کریستیانو از سوی باشگاه خریدار به حساب یونایتد واریز می‌شود هدیه دیگری به این باشگاه خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یا خدا!!!!!!! هفته ای 500 هزار دلار؟!!؟!؟!؟! معادل هفته ای حدودا 15 میلیارد تومان. بعد اونوفت بابام بهم می گفت بچه برو دنبال درس و مدرسه و دور فوتبال و ورزش رو خط بکش!!!!!!!!!!!! با هزار ترس و لرز می رفتیم تمرین و بعد از مدتی که فهمید!!! قیامت به پا شد و دیگه اون اخرین روزی بود که تمرین رفتم.حالا این رونالدو هست اما بازیکن های .... وطنی هم برا یک فصل بالای 14 میلیارد می گیرن در صورتیکه اگه شخصی ماهی 50 میلیون تومان حقوق بگیره باید حدود 25 سال کار کنه تا پول یه فصل یه بازیکن لیگ داخلی رو بگیره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر