بازدید 44886
فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس نگران نتایج جام‌جهانی با اسکوچیج هستند

توییت جنجالی مجری معروف شبکه خبر: مذاکره و بازگشت کی‌روش به تیم ملی!

نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 03 July 2022

اختلاف بین برخی بازیکنان کلیدی تیم ملی با اسکوچیچ بالا گرفته و این شکاف در اردوی اخیر تیم ملی فوتبال در قطر جدی‌تر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در همین راستا، پس از باخت تیم ملی به تیم دوم الجزایر در قطر، شایعات جدی برکناری اسکوچیچ و مذاکره با کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی جدی شده است. سرپرست موقت فدراسیون فوتبال هم در مصاحبه‌ای ضمن تایید تمایل شخصی‌اش به تغییر سرمربی تیم ملی و استخدام گزینه مناسب تر برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲، به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ها دامن زد؛ اما برای او مساله اصلی، مشکلات مالی برای قرارداد با یک مربی بزرگ است.

توییت جنجالی مجری معروف خبر: بازگشت کی‌روش

حالا و با فروکش کردن شایعات قبلی، پیمان اسدیان مجری ورزشی سرشناس و پرسابقه شبکه خبر، با انتشار یک توییت کوتاه بار دیگر به جدی بودن برکناری اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش اشاره کرده است. 

او البته قید شاید را در توییت خود به کار برد اما کلمات او بسیار واضح است که اخبار مهم تری از داخل فدراسیون دارد.

کارلوس کی‌روش پرتغالی هفته گذشته پیشنهاد ۳ میلیون دلاری مصری‌ها برای تمدید قرارداد را رد کرد و در حال حاضر بدون تیم است. گفته می‌شود، او به شدت تمایل دارد در جام جهانی قطر روی نیمکت یکی از تیم‌ها بنشیند تا رکورد تازه‌ ای در فیفا و تاریخ جام های جهانی بر جای بگذارد.

نتایج اخیر تیم ملی در بازی آخر مقدماتی جام‏‌جهانی با کره‌جنوبی و همچنین مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران در فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا در جام جهانی کرده است. سیاسیون به هیچ وجه دوست ندارند، این دو مصاف حساس را به کشورهای متخاصم ایران در حوزه سیاست واگذار کنند یا شکست بدی مقابل آنها داشته باشند. 

تیم ملی فوتبال، بعد از جام جهانی قطر، بلافاصله جام ملت‌های ۲۰۲۳ را در پیش دارد و اگر قبل از اعزام به بزرگترین رویداد فوتبال دنیا، اقدام به تغییرات کادر فنی نکند، پس از بازگشت از قطر هم شاید این امکان را نداشته باشد یا اگر آن موقع چنین اقدامی بکند، جام ملت‌ها را هم به دلیل عدم آشنایی مربی جدید با بازیکنان و فرهنگ ایرانی، از دست بدهد.

 

توییت جنجالی مجری معروف خبر: بازگشت کی‌روش

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۳۹
خوبه
اتفاقا کار عاقلانه ای است چون اسکوچیچ به درد تیم ملی نمی خوره همچنین کیروش شناخت خوبی از تیم داره و یکبار با همین تیم جام جهانی را تجربه کرده و این برا تیم خیلی خوبه
آمدن کیروش قطعا بازگشت به عقب است. ایشان با کاراکترهای شخصیتی ای که دارند نمیتوانند یک تیم را به موفقیت کامل برسانند. قبلا در سه رقابت مهم دیگر آزمایشش را پس داده است. همین اسکوچیچ بی ادعا اگر مورد حمایت قوی قرار بگیرند تیم را به موفقیت میرسانند
مگر اسکوچیچ همان کسی نبود که تیم ناامید ایران را از قعر جدول خودش بالا کشید و به عنوان یکی از اولین تیمها روانه جام جهانی کرد.
نباید معطلش کنند
بوقچی بذارید سرمربی تیم ملی بیشتر از این ارزش هزینه کردن ندارن
کی‌روش امتحانش را پس داده و بهترین گزینه است،حداقل اینکه با تفکرات دفاعی که دارد با آبروریزی با جام جهانی خداحافظی نمی کنیم.
کی‌روش بهترین خصوصیتش اعتماد به نفسی بود که به تیم ملی میداد.در مقابل تیم های بزرگی مثل آرژانتین،پرتغال،اسپانیا،.....بازی های قابل قبولی را انجام داد.
میشه بگید کدوم بازیکنان کلیدی با اسکو مشکل دارند؟!!!! چرا خبر الکی میزنین؟ کی روش نه میتونه و نخواهد توانست برای فوتبال ما کاری بکنه. میاد کلی پول میگیره کلی هم ادعا داره و آخرش هم هیچ. چقدر تونست تو مصر موفق باشه؟!!!! اینجا هم میتونه
فقط کی روش
دفعه قبل هم حضراتی که باعث برکناری کی‌روش شدند بخاطر این بود که وزیر ورزش پرسپولیسی بود و برای هزینه زیادی که فدراسیون به این باشگاه نور چشمی میداد و برای تیم ملی کم می‌گذاشت مشگل پیدا کردند!!!
فقط کیروشششش
فقط کیروشششش
بازگشت کیروش اشتباه بزرگیه
مملکت رو جوری داغون کردن که هیچکی حاضر نمیشه یه بازی دوستانه باهامون انجام بده بعد نگران باخت به امریکا و انگلیس هستن؟ انتظار دارن با این وضعیت، چه اتفاقی بیفته؟
خیلی هم عالی ، ان شاالله مثل جام جهانی قبلی یک اتوبوس دم دروازه پارک میکنیم 11 نفر روی خط دروازه وایسن و مقاومت جانانه ای هم مقابل استکبار خواهیم کرد
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر ولز
مرگ بر جام جهانی
اولا که مقابل انگلیس باخت ما حتمیه فقط باید آبرو داری کنیم که جای 6 تا گل مثلا 3 تا گل بخوریم
دوما اگر تهاجمی بازی کنیم و یک بازی زیبا رو به نمایش بگذاریم و 16 تا گل بخوریم ارزشش بیشتره تا اینکه یک بازی مزخرف با دفاع 11 نفره برگزار کنیم
برید جام جهانی 2018 رو ببینید در شبکه های اجتماعی خارجی ها به دفاع 11 نفره ما میخندیدن
تمام زور شما در فوتبال فقط مقابل کشورهای عربیه ، همین پایه و بنیه نژاد پرستی رو اگر نداشتید از بحرین هم حتی 6 تا گل میخوردید. باز خداروشکر که همین نژادپرستی باعث شده تعصبی بازی کنید مقابل کشورهای عربی
سرشناس گفتی یاد استاد سخن فردوسی افتادم
کیروش توهین به فوتباله اون با مصر و صلاح هم هیچ کاری نتونست بکنه
خیلی خوبه که
اگر مافیای پول وبازبکن سالاری اجازه دهد اسکوچیچ بهترین عملکرد را داشته وبهترین گزینه است.بازگشت به کیروش بازگشت به گذشته وبازگرداندن مرد بد اخلاق وپر مدعا وحاشیه ازاست....
احتمالا با حمایت یک گروه خاص همچین خبری رو شایعه می‌کنند تا به چه هدفی برسند؟
چی شد؟ مگه کی روش و فردوسی پور باند نبودن؟
کاش کی روش برگرده
بیاد بهتره
این فوتبال بدرد باید جرز هم نمیخوره بیخودی پول بیت المال را خرج اینها نکنید
چرا از سرمربی داخلی استفاده نمی کنید؟ حتما باید خارجی باشه و کلی هزینه کنیم؟ این همه سرمربی خوب تو کشور هست.
#کیروش_را_برگردانید
وقتی در همه ی زمینه های مثبت از انگلیس و آمریکا عقبیم، اینم روش. راستی از روغن و شکر و گوشت و دارو و مسکن و ..‌ چه خبر؟
سیاست از ورزش جدا باید باشد. البته کار بسیار خوبی است اگر کیروش را بیاورند
عالیههههه
درمیان فقر و گرانی وتورم مملکت پول شون زیادی کرده میخان کی‌روش رابیارن
قطعا کی‌روش بهترین مربی ای هست که تا الان تیم ملی داشته
کیروش 8 سال سرمربی ما بوده، 2 جام ملت ها رو هم بهش سپردیم، جز دفاع اتوبوسی و برد های حداقلی و باخت های متعدد به عراق، ژاپن، لبنان و.. چه دستاوردی برای ما داشته.
حالا تیم ما ملی ما باید جور دوست داشتن و رکورد شکنی در جام جهانی کیروش رو بده
به نظر اشتباه بزرگیست . کسی که بر علیه ایران شکایت کرد جایش دوباره در تیم ملی و ایران نیست. فدراسیونی ها و خبرنگاران نباید با این خبرها افکار مربیان فعلی تیم ملی را به حاشیه ببرند.
اگر بر فرض اینطور هم شد، چه با ایشان چه با هر مربی و بازیکن خارجی دیگر، حتما قرارداد ریالی بسته شود نه دلاری .
انشاالله
کیروش رو باید حفظ میکردن تیم ایران با کیروش شخصیت پیدا کرده بود
درود بر مرد با دانش و‌متعصب عالی جناب کیروش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر