بازدید 61076

دستگیری حیوان آزار در بندرعباس

ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ 30 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از دستگیری و تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس خبر داد.


 علیرضا احمدی منش روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: پس از اعلام گزارش های مردمی مبنی بر وقوع یک فقره جرم حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، بلافاصله دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن ورود به موضوع، دستور شناسایی و دستگیری فرد خاطی را صادر کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات «فتا» با اقدام های فنی و تخصصی موفق شدند، فرد متخلف را شناسایی و نسبت به احضار وی اقدام نمایند.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم پس از حضور در مقر انتظامی و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و ابراز پشیمانی، هدف خود را کسب شهرت و جذب مخاطبان در فضای مجازی عنوان کرد.

احمدی منش خاطر نشان کرد: برای متهم، علاوه بر صدور قرار تامین کیفری، پرونده قضایی تشکیل شد و رسیدگی به این موضوع در شعبه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ادامه دارد که نتیجه آن پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به مردم اطمینان داد؛ ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می نماید، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان