تحلیل آریا امروز ۹ تیر ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام آریا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد آریا در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 30 June 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام آریا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد آریا در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش آریا نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل آریا امروز ۹ تیر ۱۴۰۱

تحلیل آریا امروز ۹ تیر ۱۴۰۱ | آریا در روند اصلاحی؟
 
آریا پس از آنکه از ساختار فلگ در سال گذشته با موفقیت خارج شد در ادامه یک رالی صعودی را تجربه کرده است و یک بار دیگر درون ساختار فلگ مدتی بصورتی زمانی اصلاح کرده است دوباره یک رالی صعودی دیگر را طی چند ماه گذشته تجربه کرده است. قیمت طی رالی اخیر موفق شد تا فیبوی ۰.۶۱ بسط و محدوده‌های قیمتی بالاتر از ۸,۲۰۰ تومان رشد کند. اخیرا دوباره قیمت در فاز اصلاح قرار گرفته است که از علایم آن می‌تواند به پایین‌تر قرار گرفتن نمودار قیمت از میانگین‌های متحرک ۲۰ و ۴۰ روزه و البته از دست رفتن روند صعودی RSI در کوتاه مدت اشاره کرد.
 
انتظار می‌رود که قیمت در در محدوده‌ی حمایت هندسی ۷,۵۰۰ بطور جدی حمایت شود که در غیر این صورت شرایط نمودار‌ی برای سهم اندکی پیچیده خواهد شد. از طرفی دیگر محدوده‌ی ۹,۰۰۰ تومان محدوده‌ی مقاومتی سهم محسوب می‌شود که تا زمانی که خط روند نزولی در نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شکسته نشود نمی‌توان به ادامه روند صعودی قیمت امید داشت.

 

خلاصه تحلیل تکنیکال آریا

 
حمایت اول: ۷,۵۰۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI ادامه دارد
مقاومت اول: ۸,۳۰۰ تومان
مقاومت دوم: ۹,۰۰۰ تومان
 
منبع: نبض بورس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل