بازدید 3671
در سه ماهه اول سال جاری صورت پذیرفت:

ثبت ۱۷۵ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از ثبت بیش از ۱۷۵ میلیون تردد طی سه ماه سال جاری درسطح محور‌های استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ 28 June 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، حسن جهانیان اظهار داشت: برابر آماربه دست آمده از ۱۰۶ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی سه ماه سال جاری بیش از ۱۷۵ میلیون مورد از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۹ درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در سه ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و به بیش از ۱۵ میلیون ۹۷۳ هزار تردد رسیده است.
جهانیان دلیل افزایش تردد‌های بین شهری در سه ماه سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال قبل را کاسته شدن از محدودیت‌های سفر به دلیل فروکش کردن ابتلا به بیماری کرونا و افزایش سفر‌ها عنوان کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: طی سه ماه سال جاری به طور متوسط در هر ساعت بیش از ۶ هزار و ۶۲ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۵ درصد افزایش یافته است. پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار