بازدید 7050

یکی از مصدومان حادثه کارخانه سیمان جان باخت

یکی از مصدومان حادثه پست برق کارخانه سیمان دشتستان به نام "حمید پورخوبیاری" که به بیمارستان شیراز منتقل و تحت درمان بود، امروز جان باخت.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ 25 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی شرکت سیمان دشتستان روز شنبه اعلام کرد: پورخوبیاری از کارکنان این شرکت در حین انجام تعمیرات برنامه‌ریزی‌ شده بخش آسیاب سیمان و براثر اتصال یکی از تابلوهای برق به همراه سه تن دیگر دچار سوختگی شد.

براساس این گزارش، مرحوم پورخوبیاری با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز و پیگیری‌های مستمر مدیریت شرکت، ظهر امروز دار فانی را وداع کرد.

این گزارش می افزاید، حال عمومی سایر مصدومان حادثه مطلوب بوده و یکی از آن‌ها با طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

در ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۲۹ خرداد ماه اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث آتش سوزی و سوختگی چهار نفر از کارکنان شرکت سیمان دشتستان این شرکت شد.

مصدومان از کارکنان واحد برق هستند که در این محل مشغول فعالیت بودند و پس از ایمنی محل حادثه از سوی اکیپ ایمنی کارخانه توسط مرکز بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و با پی گیری استاندار بوشهر زمینه اعزام سه نفر از مصدومان که سوختگی ۲۰، ۶۰ و ۷۰ درصد داشتند با بالگرد از بیمارستان سوختگی گناوه به شیراز فراهم شد تا روند درمان آنان با شتاب بیشتر و کیفیت مطلوب تری پیگیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان