بازدید 4131

میرتاج‌الدینی : استیضاح فاطمی امین ، زودهنگام است

نایب رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صمت زودهنگام است و باید به فاطمی امین برای اصلاحات ساختاری فرصت دهیم.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 24 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس اظهار کرد: استیضاح وزیر صمت در شرایط کنونی زودهنگام است و ما باید به وی فرصت بیشتری بدهیم.از سوی دیگر حجم مشکلات وزارت صمت بسیار زیاد است و حوزه کاری این وزارتخانه گستردگی زیادی دارد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه صنعت خودرو، معادن و بحث بازرگانی همگی در زیرمجموعه کاری این وزارتخانه قرار دارد و نمایندگان هم هر روز با گله‌مندی‌ها و مراجعات مردم در ارتباط با این موضوعات مواجه هستند.

 

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که هنوز زمان چندانی از آغاز به کار دولت و وزیر صمت نگذشته و زمان کمتر از یک سال زمان کافی برای رفع مشکلات در حوزه وزارت صمت نیست.

وی افزود: ما باید به وزیر صمت فرصت بیشتری بدهیم تا نسبت به رفع مشکلات اقدام کند و اگر پس از گذشت زمان کافی قادر به حل مشکلات نبود آن وقت از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر