بازدید 9165
۵

سان‌روف‌، یکی از علل جان باختن کودکان در تصادفات

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور فراجا صبح امروز در همایش «کودکان را نجات دهیم» گفت: با توجه به اینکه موضوع حفاظت از جان بچه‌ها در تصادفات رانندگی به عنوان یک اولویت مهم است در حال تلاشیم تا برنامه‌های مؤثر انجام دهیم
کد خبر: ۱۱۲۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ 22 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جهانی در پاسخ به اینکه چرا بچه‌ها را در تصادفات از دست می‌دهیم پرداخت و گفت: آن چیزی که باعث می‌شود کودکان در تصادفات آسیب ببینند این است که برای کودکان صندلی کودک تهیه نمی‌شود.

وی گفت: کودکان زیر ۱۲ سال باید حتماً در خودرو صندلی کودک داشته باشد مگر اینکه کودک قدش از ۱۳۵ سانت بیشتر باشد.

معاون اجتماعی پلیس راهور بیان کرد: یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود کودکان در تصادفات یا هنگام رانندگی آسیب ببینند بیرون آوردن سر کودک از سقف ماشین‌هایی است که امکان باز شدن دارد.

وی گفت: در جاده چالوس یکی از سیم‌های برق به دلیل گرمای هوا پایین آمده بود و با گردن یکی از این کودکان که سر خود را از ماشین بیرون آورده بود برخورد کرده و باعث شده بود کودک فوت کند.

سرهنگ جهانی بیان کرد: نقش همیاران پلیس بسیار مورد توجه است چراکه موارد مختلفی بوده است که با یک تذکر مؤدبانه کوچک از یک تصادف بزرگ جلوگیری شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
سانروف یا نوکیسه گی و ندید بدیدی عده ای ......چرا از هر موضوع ساده ای ملت ایران یک ابزار قتل و عزا می سازند
اعلام کنید و بعد جریمه کنید تا دیگه بچه هاشون و مثل کلاغ از سانروف بیرون نفرستن.
والدینِ این بچه ها رو باید جوری نقره داغ کنن که حتی دیگه سوار ماشین نشن
اصولاً والدین امروزی نسبت به اتفاقات و خطرات ناگهانی که پیش میاد بی توجه هستند. غالباً مشاهده می شود که بچه ها نصف بدنشان از سان روف یا شیشه ماشین بیرون هست
" در جاده چالوس یکی از سیم‌های برق به دلیل گرمای هوا پایین آمده بود و با گردن یکی از این کودکان که سر خود را از ماشین بیرون آورده بود برخورد کرده و باعث شده بود کودک فوت کند."

مشکل از کودک بوده یا مامور نگهداری تاسیسات جاده؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان