بازدید 20217

جزئیات جدید از دستگیری عوامل موساد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان گفت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ 21 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی شمس‌آبادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، در تشریح جزئیات پرونده دستگیری عوامل موساد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اظهار داشت: دستگیرشدگان قصد ترور دانشمندان هسته‌ای را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه در حال حاضر این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به زودی کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال می‌شود، افزود: دستگیری این عوامل موساد با عملیات پیچیده اطلاعاتی و در پی ۸ ماه رصد دقیق کیس‌های امنیتی محقق شد و مستندات زیادی علیه آنها جمع‌آوری شد به نحوی که وقتی قرار بازداشت متهمان صادر شد حتی اعتراض نکردند.

وی با بیان اینکه برخی عوامل این باند در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند، تصریح کرد: تعداد دیگری از اعضا و عوامل این باند در خارج استان از سوی نیروهای اطلاعاتی بازداشت شدند که طبق اقرار متهمان، برخی از آنها با افسران موساد مستقیما در ارتباط بودند.

صدور کیفرخواست برای پرونده منطقه آزاد چابهار
شمس آبادی در تشریح جزئیاتپرونده منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: کیفرخواست پرونده صادر شده و متهمانی که کیفرخواست خوردند از کار معلق خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در مورد پرونده شهرداری زاهدان نیز گفت: مراحل تحقیقات مقدماتی پرونده در حال اتمام است و تا پایان تیرماه کیفرخواست آن صادر می‌شود.

در پی سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، سه نفر از منتشرکنندگان اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی‌شده و مرتبط با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با نام‌های اختصاری م ـ س، م ـ ز، الف ـ ق، با مجوز دستگاه قضایی دستگیر شدند. این افراد در انتشار اطلاعات و اسناد طبقه‌بندی‌شده دست داشته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان