بازدید 4481

ترکیب ۱۱نفره انگلیس مقابل ایران در بی بی سی

کد خبر: ۱۱۲۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 21 June 2022

تنها پنج ماه دیگر تا جام جهانی ۲۰۲۲ باقی مانده است. انگلیس به عنوان یکی از مدعیان وارد این رقابت‌ها خواهد شد.

به نقل از سایت بی بی سی اسپورت؛ تیم معروف به «سه شیر» در سال ۲۰۱۸ به نیمه نهایی رسید و اکنون به دنبال این است که در این دوره یک گام دیگر فراتر برود و بتواند برای اولین بار از سال ۱۹۶۶ به فینال جام جهانی برسد.

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارد و خیلی از هواداران منتظر این هستند تا ببینند چه بازیکنانی برای انگلیس به میدان خواهند رفت. انگلیس تیم پرمهره‌ای است و در هر پست چند بازیکن آماده دارد و معلوم نیست با چه ترکیبی در جام جهانی به میدان خواهد رفت.

بنابراین، با وجود بازیکنان زیادی که برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند، ساوت گیت چه کسانی را برای بازی افتتاحیه مقابل ایران انتخاب می‌کند؟

بی‌بی‌سی اسپورت از خوانندگان خود خواسته است تا ترکیب ۱۱ نفره تیم انگلیس را  برای بازی مقابل ایران انتخاب کنند. این رای گیری انجام شد و بی بی سی ترکیب تیم ملی انگلیس برای این دیدار با نظر مردم را اعلام کرد.

دروازه بان: جردن پیکفورد

پیکفورد هرگز انگلیس را ناامید نکرده است. او دروازه‌بان اول این تیم برای جام جهانی است.

دفاع راست: ترنت الکساندر-آرنولد

انگلیس مدافعان بسیاری از جمله ترنت الکساندر-آرنولد، ریس جیمز و کایل واکر را در سمت راست دارد. با این حال این بازیکن لیورپول است که شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد و حتی می توان او را یکی از بهترین دفاع راست‌های دنیا نامید.

دفاع مرکزی: هری مگوایر

با توجه به فرم او برای منچستریونایتد در فصل گذشته، این یک انتخاب بحث برانگیز است. هر چقدر مگوایر در تیم باشگاهی ضعیف است، او به ندرت انگلیس را ناامید کرده است و در جریان بازی‌های سه شیر تا فینال یورو ۲۰۲۰ در سال گذشته بسیار خوب بود.

دفاع مرکزی: جان استونز

استونز برای سیتی در این فصل بسیار خوب بوده است. او جلوتر از فیکایو توموری از آث میلان در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته است.

دفاع چپ: بن چیلول

چیلول در نوامبر ۲۰۲۱ از ناحیه زانو آسیب جدی دید اما درست در پایان فصل توانست بازگشت خوبی را تجربه کند. او با لوک شاو برای جایگاه اصلی در ترکیب تیم ملی کشورش رقابت خواهد کرد.

هافبک : دکلان رایس

رایس یکی از محتمل‌ترین بازیکنان اصلی برای انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ است.

هافبک : جود بلینگهام

بلینگهام، تنها ۱۸ سال دارد و یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان است. با وجود سنش، به نظر می‌رسد او در قطر در ترکیب انگلیس به میدان برود. 

هافبک: فیل فودن

استعداد فودن غیرقابل انکار است، اما او برای بازی در پیراهن انگلیس با مشکل مواجه شده است. اگر او در جام جهانی به فرم خوب خود برسد، توقف انگلیس بسیار سخت خواهد بود.

وینگر چپ: جک گریلیش

گریلیش در فصل قبل برای من سیتی ضعیف عمل کرد. بعد از انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی از استون ویلا  به سیتی، او در رده باشگاهی انتظارات را برآورده نکرده است. با وجود این، هواداران انگلیس می‌خواهند او را در دیدار برابر ایران در ترکیب اصلی تیم ملی کشورشان ببینند.

وینگر راست: رحیم استرلینگ

مانند گریلیش، استرلینگ نیز در فصل قبل برای منچسترسیتی ضعیف عمل کرد اما او همیشه بهترین بازی‌های خود را برای انگلیس انجام می‌دهد. او جلوتر از بوکایو ساکا در این تیم انتخاب شده است.

فوروارد: هری کین

اگر کین کاملا آماده باشد، او مهارنشدنی است.

از جمله بازیکنانی که در این تیم حضور ندارند، عبارتند از: جیمز، واکر، کالوین فیلیپس، میسون ماونت، جردن هندرسون و مارکوس راشفورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر