بازدید 4387
۲

آخرین خبرها از نصب کارتخوان نانوایی‌های کرمان

نصب کارتخوان‌های جدید در نانوایی‌های استان کرمان نیز مانند چند استان دیگر در حال انجام است و مدیران متولی ضمن اینکه تاکید دارند قیمت و وزن نان تغییری نکرده اعلام می‌کنند که سهولت خرید و افزایش نظارت بر واحدهای عرضه نان از جمله فواید این طرح است.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 21 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمان با اشاره به آغاز نصب کارتخوان جدید در نانوایی های استان از روزهای اخیر گفت: قیمت و وزن نان در خرید با دستگاه های جدید هیچ تغییری نکرده است و تمام نانوایی هایی که از آرد یارانه ای استفاده می کنند، نان را به قیمت سال قبل به فروش می رسانند.

داریوش ماهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب کارتخوان های جدید فروش نان برای نانوایی های سراسر استان کرمان از ۲۸ خرداد توسط بانک سپه که مجری طرح در کشور است، آغاز شده که سرعت بسیار خوبی دارد و پیش بینی می کنیم تا هفتم تیر تمامی نانوایی هایی استان به کارتخوان جدید خرید نان مجهز شوند.

وی اظهارداشت: نصب دستگاه های کارتخوان جدید به سهولت خرید نان توسط مردم کمک می کند و همچنین نظارت بر نانوایی ها را افزایش می دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تاکید کرد: خرید نان در ساختار جدید با تمامی کارت های بانکی و به صورت نامحدود انجام می شود و افزایش قیمت نان در نانوایی هایی که از آرد یارانه ای استفاده می کنند به هیچ وجه در دستور کار نیست.

وی ادامه داد: دستگاه های کارتخوان جدید در بحث سهمیه بندی و تامین آرد نانوایی ها فوق العاده دقیق هستند و در عین حال کار با آنها برای شهروندان بسیار راحت است.

فعالیت ۲۷۰۰ نانوایی در استان

ماهری با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۷۰۰ نانوایی در استان کرمان فعالیت دارند بیان کرد: کرمان جزو ۱۰ استانی است که به سامانه جدید خرید نان می پیوندد و زیرساخت ها برای اعمال سیاست های کلان کشور در حوزه آرد و نان آماده می شود.

چه خبر از فروش کیلویی نان؟

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا با اشاره به انتشار برخی مطالب درباره فروش نان به صورت کیلویی تاکید کرد: این طرح به صورت کشوری مطرح شده است اما تاکنون به استان ها چنین چیزی اطلاع نشده و فروش نان به صورت قبل انجام می شود؛ هرگونه تغییر در فرآیند فروش نان قبل از اجرا از مجاری رسمی به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان تصریح کرد: نظارت کامل بر پخت و عرضه نان با آرد یارانه ای به لحاظ قیمت و وزن توسط گشت های مشترک بازرسی زیر نظر جهاد کشاورزی در حال انجام است و مردم نیز تخلفات احتمالی را به ادارات غله، صمت، تعزیرات یا جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

مشکلی در توزیع آرد نداریم

وی افزود: توزیع آرد براساس سهمیه بین نانوایی هایی استان بموقع و دقیق انجام می شود و هیچ گونه کمبودی از لحاظ تامین آرد در استان کرمان نداریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
همه شون دروغ م یگویند
قیمت ها که افزایش پیدا کرده کیفیت نان هم پایین آمده.. بروید سنگکی ها را ببینید نمونه اش یک سنگکی در خیابان ولیعصر عج نرسیده به میدان فاطمی داخل یک ده متری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر