بازدید 7338
۱
رئیس‌جمهور:

آمریکا پیغام توافق می فرستد اما بازهم ما را تحریم می‌کند

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: از آمریکایی‌ها تعجب می‌کنم؛ از سویی پیغام می‌فرستند برای توافق آماده‌ایم، اما از سوی دیگر به لیست تحریم‌ها اضافه می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 17 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس‌جمهور امروز در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت گفت: ما که اعلام می‌کنیم به آمریکا اعتماد نداریم، دنیا باید به ما حق بدهد؛ این‌ها میثاق شکن هستند. آمریکایی‌ها حالا می‌خواهند ما را با تحریم‌ها محدود کنند؛ مگر تحریم‌ها توانسته ما را محدود کند؟

این گفته در حالی مطرح می‌شود که مذاکرات هسته‌ای میان ایران و طرف‌های غربی، به صورت رسمی هفته‌هاست متوقف شده و در روز‌های گذشته با صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد آینده این مذاکرات به وجود آورده است.

به گفته مقامات جمهوری اسلامی، این قطعنامه که شورای حکام به علت اعلام نشدن «پاسخ معتبر فنی» در مورد «وجود آثار اورانیوم در سه مکان اعلام نشده» صادر کرده، یک قطعنامه سیاسی است.

وزیر امور خارجه ۲۶ خرداد ماه در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه عراق، آمریکا را عامل صدور این قطعنامه دانست و گفت «در حالیکه تبادل پیام‌ها بین آمریکا و ایران از مسیر نماینده اتحادیه اروپا تداوم داشت، به یک باره کاخ سفید ایده صدور قطعنامه در آژانس را مطرح کرد.»

آقای امیرعبداللهیان اضافه کرد که آمریکا با انگیزه «امتیازگیری سیاسی در میز مذاکره» این اقدام را انجام داده است.

باید جریان جهاد سازندگی را احیا کنیم و آن را ادامه دهیم

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گستره حرکت های جهادی به حمایت از طرف دولت نیاز دارد و  پیشرفت و عدالت وظیفه مهم دولت است، گفت: باید جریان جهاد سازندگی را احیا کنیم و آن را ادامه دهیم که  تصمیم گرفتیم با احیای جریان جهاد سازندگی، گروه های جهادی احساس کنند از طرف دولت حمایت می شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین گفت که مسئولان و صاحب نظران به نتیجه نرسیدند مجموعه یا سازمانی مانند وزارت جهاد سازندگی داشته باشیم اما دولت باید با هدایت، حمایت و نظارت، امور گروه های جهادی را پیگیری کند.

به سرعت دست به کار شوید و هواپیمای با ۷۲ سرنشین بسازید/ دیگران برای ما نسخه بنویسند، می شود سند ۲۰۳۰

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه ما از تمام دنیا تجربه هایشان را می گیریم و آنها را مطالعه می کنیم اما نسبت به نسخه ای که دیگران می نویسند، با احتیاط عمل می کنیم گفت: نسخه ای که برای غرب نوشته شده، متناسب با زیست بوم ما نیست و اگردیگران برای ما نسخه فرهنگی بنویسند، چیزی مثل سند ۲۰۳۰ می‌شود.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین گفت در زمان حضور در آستان قدس سفری به تاتارستان داشتم که از مجموعه هلیکوپترسازی بازدید کردم، اما در اصفهان دیدم تمامی انواع پرنده ها را با دقت و استاندارد لازم در این مجموعه می ساختند و ده ها گواهینامه داشتند؛ پس حتما از شما می‌خواهم به سرعت دست به کار شوید و هواپیمای با ۷۲ سرنشین در کشور بسازید.

برخی با قلم فرسایی و کار در فضای مجازی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
خدایه روی زمین آمریکاست اون همه چی داره ولی ماهیچی نداریم جزواردات اصلا نیازی به مانداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی