بازدید 6120

انتقال ۴۰میلیون یورویی همبازی جوان طارمی به آرسنال

کد خبر: ۱۱۲۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 17 June 2022

فابیو ویرا، هافبک جوان 22ساله باشگاه پورتو با قراردادی 40 میلیون یورویی به آرسنال خواهد پیوست. این بازیکن 22ساله سال گذشته همراه با تیم ملی امید پرتغال در رقابت‌های زیر 21سال اروپا شرکت کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.

بی‌بی‌سی گزارش داد مذاکرات آرسنال با باشگاه پورتو به نتیجه رسیده و حتی تاریخ شرکت فابیو ویرا در تست‌های پزشکی آرسنال مشخص شده است. ویرا سومین خرید تابستان امسال آرسنال خواهد بود. پیش از این مت ترنر آمریکایی و ماریکینیوش، مهاجم جوان برزیلی توسط آرسنال جذب شده بودند.

فابیو ویرا سال گذشته یکی از بازیکنان برجسته پورتو بود. او در طول فصل در لیگ برتر پرتغال 14 پاس گل داد و نامش را به‌عنوان سلطان پاس گل پرتغال ثبت کرد. او سابقه 21 بار به بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی امیدهای پرتغال را هم دارد.

ویرا یکی از جوانان آینده‌دار فوتبال پرتغال به حساب می‌آید و باشگاه پورتو تمایل چندانی برای واگذاری او نداشت. اما شرایط اقتصادی باعث شد پیشنهاد 40 میلیون دلاری توپچی‌ها برای پورتو جذاب‌ بشود. فابیو ویرا تمام دوران فوتبال باشگاهی خود را با پیراهن پورتو سپری کرده و تا کنون برای این تیم 10 گل به ثمر رسانده.

آرسنال با اینکه با انتقادهایی درباره عملکرد خود در پنجره نقل و انتقالات جاری مواجه است اما به نظر می‌رسد فابیو ویرا بتواند منتقدین را تا حدودی راضی کند چرا که او می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت جذاب برای پروژه آرسنال باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل