بازدید 60722
سه هزار و سی و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

فرمانده سابق سپاه: ضربات چراغ خاموش ایران به اسرائیل چند برابر شده، اما نمی‌توانیم جزئیات را بگوییم/توضیح سفارت ایران در ترکیه در خصوص درخواست گذرنامه تتلو/رئیس سازمان امور مالیاتی: ورود یک ریالِ ناحق، خزانه را بی‌برکت می‌کند

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «اینفلوئنسر‌ها هم اظهارنامه مالیاتی پر کنند» / «بنا بود دولت کالابرگ بدهد نه پول نقد» / «۷۲۰ هزار دلار روی دست صرافی‌ها ماند» / «فارس: یکی از عوامل هک سامانه‌های شهرداری تهران دستگیر شد» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 15 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ضرغامی: نمی‌خواهیم هتل‌ها را شیره کش خانه کنیم
وزیر گردشگری در واکنش به محدودیت عرضه قلیان در هتل‌ها گفت: نمی‌خواهیم هتل‌ها را شیره کش خانه کنیم. نشست تخصصی روسای جوامع هتلداران استان‌ها، ظهر امروز با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیات معاون گردشگری، جمشید حمزه زاده رییس جامعه هتلداران ایران و جمعی از هتلداران در هتل بزرگ فردوسی برگزار شد. ضرغامی در این نشست پس از شنیدن مشکلات هتلداران و محدودیت عرضه قلیان در هتل‌ها گفت: ما که نمی‌خواهیم هتل‌ها را شیره کش خانه کنیم. کار‌ها باید منطقی و با درک انجام شود. وی با بیان اینکه نگاه ما به مسئولیت‌ها پروژه‌ای است، گفت: نمی‌خواهیم رفتار سازمانی پشت میز نشینی داشته باشیم، برایمان مهم است که در مدت پیگیری یک پروژه از کجا به کجا رسیده ایم. ضرغامی درباره افزایش هزینه هتل‌ها اظهار داشت: اقلام در حال گران شدن است و به خیلی حوزه‌ها تعمیم داده می‌شود و برای اداره هتل‌ها هم دست روی هرچه بگذارید قیمت‌ها بالارفته، از این بابت مطمئن باشید که پیگیری می‌شود، اجازه نمی‌دهیم صنعت هتلداری و گردشگری با چالش مواجه شود.

نماینده مجلس: به هم ریختگی در بازار موجب فشار بر مردم متدین و سطح پایین جامعه شده
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تذکر به دولت تاکید کرد: این به هم ریختگی موجب فشار بر مردم متدین و سطح پایین جامعه شده است؛ در واقع افرادی که پشتیبان نظام بوده اند، امروز در فشار شدید قرار گرفته اند.  احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت: تذکرات ما به دولت ۹ ماهه شد و متاسفانه به دلیل عدم توجه به این تذکرات، اکنون شاهد بی تدبیری در برخی بخش‌های کشور هستیم. فلاحی در تذکر دیگری به دولت تاکید کرد: به هم ریختگی بازار موجب فشار بر مردم متدین و سطح پایین جامعه شده است؛ در واقع افرادی که پشتیبان نظام بوده اند، امروز در فشار شدید قرار گرفته اند. دولت و صاحب نظران از سامانه‌های متعدد و خوبی که در کشور داریم، کمک بگیرند و بازار را مدیریت کنند و در کنار این نیز دستگاه قضایی و نهاد‌های نظارتی، دولت را تنها نگذارند؛ چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که همه به دولت در این مسیر کمک کنند.

عصای موسی شبکه برق اسرائیل را هک کرد
گروه هکری «عصای موسی»، عصر امروز (چهارشنبه)، از هک شبکه برق رژیم صهیونیستی خبر داد. این گروه هکری با انتشار یک ویدئو و اشتراک اطلاعاتی در قالب یک فایل فشرده، به دو زبان انگلیسی و عبری اعلام کرد: «این تازه شروع است. از این پس صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد می‌شود. ما شما را مجازات خواهیم کرد. هدف روشن، معین و دقیق است. این تنها بخش کوچکی از دسترسی ما به شبکه برق شماست. به زودی در تاریکی فرو خواهید رفت.» گروه هکری «Moses staff» (عصای موسی)، پیشتر نیز با حمله به سرور‌های اطلاعاتی شرکت‌های صهیونیستی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش‌های مالی و... به دست آمده را هک و منتشر کرده بود.

فرمانده سابق سپاه: ضربات چراغ خاموش ایران به اسرائیل چند برابر شده، اما نمی‌توانیم جزئیات را بگوییم
سردار سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آن‌ها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره برخی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص وقایع اخیر کشورمان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آن‌ها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند. این‌ها ضرباتی است که در منطقه و در کشور‌های مختلف، مقاومت اسلامی در منطقه و در کشور‌های مختلف و حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی به آن‌ها وارد کرده است. منتها این از مظلومیت جمهوری اسلامی است که نمی‌تواند خیلی از این ضربه‌هایی را که به این رژیم وارد می‌کند بیان کند، اسم بیاورد و شرح دهد، لذا در این اقدامات چراغ خاموش بودن و محرمانه بودن آن را اکثراً حفظ می‌کند. وی ادامه داد: اما آن‌ها وقتی تروری انجام می‌دهند مانند ترور بزدلانه شهید صیاد خدایی علناً آن را بیان می‌کنند، تروری که ناجوانمردانه و درحالی صورت گرفت که این شهید در ماشین و جلوی منزلش و بدون محافظ بوده است و ترور او ارزش عملیاتی از نظر تکنیکی برای رژیم صهیونیستی ندارد و شبیه ترور‌های کور منافقین در دهه ۶۰ است.

کمیسیون اصل نود مجلس: استنکاف روحانی و صالحی از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها محرز شد
کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گزارش خود تاکید کرد که استنکاف رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و همچنین رئیس جمهور سابق از انجام وظایف مصرح در قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» برای کمیسیون اصل نود محرز شده است و موضوع برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

توضیح سفارت ایران در ترکیه در خصوص درخواست گذرنامه تتلو
روابط عمومی سرکنسولگری ایران در استانبول در مورد درخواست کنسولی امیر تتلو اعلام کرد که وی درخواست کتبی برای مستثنی شدن از برخی بند‌های قانونی را کرد. در اطلاعیه سرکنسولگری ایران در استانبول آمده است: با عنایت به سوالات متعدد خبرنگاران در خصوص درخواست کنسولی آقای امیرحسین مقصودلو، روابط عمومی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول اعلام می‌دارد نامبرده امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به این سرکنسولگری درخواست صدور گذرنامه برای خود نمود. با توجه به نقص مدارک و اصرار ایشان برای مستثنی شدن از برخی بند‌های قانونی الزام آور برای صدور گذرنامه، درخواست کتبی مشارالیه عینا جهت اخذ تصمیم لازم به تهران منعکس شد. بدیهی است به محض وصول پاسخ از مرکز اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.
روابط عمومی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول

فارس: یکی از عوامل هک سامانه‌های شهرداری تهران دستگیر شد
خبرگزاری فارس نوشت که یکی از عوامل خرابکار دخیل در هک سامانه‌های شهرداری تهران شناسایی و دستگیر شد. ۱۴ روز پیش سامانه‌های شهرداری تهران مورد حمله سایبری قرار گرفت. این اتفاق که به دنبال سلسله حملات هکری در کشور به وقوع پیوسته بود ارائه خدمات شهرداری به مردم را تحت تاثیر خود قرار داد. خبرگزاری فارس از قول یک منبع آگاه نوشته است که: «یکی از عوامل خرابکار دخیل در هک سامانه‌های شهرداری تهران شناسایی و دستگیر شده است. گفته می‌شود فرد دستگیر شده با سرویس‌های خارجی در ارتباط بوده است.»

واکنش صالحی به گزارش کمیسیون اصل نود
علی‌اکبر صالحی با اشاره به انتشار گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مبنی بر محرز شدن استنکاف رئیس‌جمهور سابق و معاونش از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها گفت: قبل از ورود به پاسخ شما به کمیسیون موقر اصل نود عرض خسته نباشید دارم. در خصوص نظراتی که در این گزارش آمده است، قبلا به همه آن‌ها به طور کتبی توسط سازمان انرژی اتمی پاسخ داده شده است. رییس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: همه موارد ذکر شده در قانون راهبردی لغو تحریم‌های مجلس در هماهنگی با مراجع ذی‌ربط و در چارچوب توصیه‌ها و مصوبات آن مراجع عمل شده است. صالحی گفت: افتخار می‌کنم که سازمان انرژی اتمی که از سوی برخی ادعا می‌شد "فاتحه‌اش خوانده شده است" یا "نابود شده" توانست بعد از تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌های مجلس اقدامات سریع و حیرت‌آوری از جمله راه‌اندازی خط تولید اورانیوم ۲۰ و ۶۰ درصد، ساخت هزار دستگاه سانتریفیوژ IR-۶ در کمتر از یک سال و یا تولید اورانیوم فلزی و ... را به خوبی انجام دهد.

۷۲۰ هزار دلار روی دست صرافی‌ها ماند
بانک مرکزی اعلام کرد:  امروز صادرکنندگان یک میلیون و ۶۲۰ هزار دلار ارز بصورت اسکناس در صرافی‌ها عرضه کردند که حدود ۹۰۰ هزار دلار آن بفروش رفت و برای ۷۲۰ هزار دلار دیگر، خریداری وجود نداشت.


سکه از کانال ۱۶ به کانال ۱۴ برگشت
نرخ سکه طرح جدید که در ابتدای هفته تا کانال ۱۶ میلیون تومان پیشروی کرده بود اکنون به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین طلای ۱۸ عیار به رقم ۱ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.


ورود یک ریالِ ناحق، خزانه را بی‌برکت می‌کند
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نه قرار است به هر بهانه‌ای مالیات بگیریم و نه قرار است حق دولت را اخذ نکنیم. منظور یادآور شد: مطمئن نیستم مودیان مالیاتی با آئین دادرسی مالیاتی تا چه میزان آشنا هستند. مردم به من می‌گویند ممیز مالیاتی رقم بزرگی به ما اعلام کرده است و من به آن‌ها پاسخ می‌دهم برگه تشخیص دارید و پاسخشان منفی است و حتی نمی‌دانند تا سه مرحله می‌توانند اعتراض کنند.
 
مشاوران املاک اجاره‌های نجومی مسکن را فایل نکنند
لطفی عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه کنترل سقف اجاره‌بها به میزان رشد ۲۵ درصد سخت است گفت: به دلیل بالا رفتن نرخ‌های اجاره روند جابه‌جایی اقشار اجاره‌نشین به محله‌های کم‌برخوردارتر از سه سال گذشته آغاز شده و کماکان ادامه دارد. تنها کاری که در شرایط فعلی می‌توان کرد، این است که صاحبخانه‌ها هوای مستاجر‌ها را داشته باشند و مشاوران املاک هم از کار بر روی فایل‌های اجاره دارای قیمت‌های نامتعارف خودداری کنند.
 
بنا بود دولت کالابرگ بدهد نه پول نقد
به گفته سخنگوی کمیسیون کشاورزی؛ مجلسیان اصلاح نظام یارانه‌ای را قبول دارند و بر این باورند که سیاست پسندیده و قابل دفاعی است، اما شیوه اجرای این سیاست درست نیست. از این جهت که بنا بود دولت کالا برگ در اختیار مردم قرار بدهد نه پول نقد.
 
اولین خودروی خورشیدی برقی جهان آماده ورود به بازار
یک شرکت هلندی به‌زودی اولین خودروی برقی خورشیدی دنیا را به علاقه‌مندان و مصرف‌کنندگان عرضه می‌کند. خودرویی زیست‌محیطی، اما نه چندان ارزان که می‌تواند با یک بار شارژ بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه طی کند. به گزارش دویچه‌وله، کمپانی هلندی «لایت‌ایر» (Lightair) که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده، از تولید ۹۴۹ خودروی خورشیدی با موتور الکتریکی ۶۰ کیلووات خبر می‌دهد. موتور‌های مورد استفاده در خودرو‌های خورشیدی به‌طور معمول حدود ۲ یا ۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند.

 
اینفلوئنسر‌ها هم اظهارنامه مالیاتی پر کنند
مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرآیند‌های مالیاتی با بیان اینکه براساس بند ذ تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، درآمد‌های کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده از محل تبلیغات، مشمول مالیات بر درآمد است، ادامه داد: در صورتی که این افراد نسبت به تسلیم اظهارنامه اقدام نکنند، سازمان امور مالیاتی برای آن‌ها اظهارنامه برآوردی تهیه می‌کند. در بررسی‌های اولیه فعلا ۲۰۰ نفر از اینلوئنسر‌ها برای اخذ مالیات شناسایی شده‌اند که در ادامه قطعا این عدد افزایش می‌یابد. این افراد اگر اظهارنامه ندهند، از هیچ یک از معافیت‌های قانونی بهره‌مند نمی‌شوند. بنابراین، اینفلوئنسر‌هایی که اظهارنامه پر کنند، مشمول لحاظ نشدن دیرکرد مالیاتی در محاسبه مالیات می‌شود. از آنجا که درآمد هر فرد تا سقف ۳۶ میلیون تومان معاف از مالیات است، اینفلوئنسر‌ها هم اگر اظهارنامه پر کنند، از این معافیت بهره‌مند خواهند شد و جریمه تسلیم اظهارنامه برای آن‌ها لحاظ نمی‌شود.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۸
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹۱
گزارش کمیسیون اصل نود پوششی برای بی کفایتی تیم مذاکرکننده جدید و فراری روبه جلو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
دقیقاً
از بالا تا پایین خبرها سرشار از غم و ناراحتی و تهدید و فقر و ......چه کشوری ساختید!!!!
شما دیگه در مورد حق و ناحق صحبت نکن
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نه قرار است به هر بهانه‌ای مالیات بگیریم و نه قرار است حق دولت را اخذ نکنیم. منظور یادآور شد: مطمئن نیستم مودیان مالیاتی با آئین دادرسی مالیاتی تا چه میزان آشنا هستند. مردم به من می‌گویند ممیز مالیاتی رقم بزرگی به ما اعلام کرده است و من به آن‌ها پاسخ می‌دهم برگه تشخیص دارید و پاسخ شأن منفی است و حتی نمی‌دانند تا سه مرحله می‌توانند اعتراض کنند.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای وزیر شایسته است قبل از هر اقدامی ممیزان زیر میز بگیر را از بدنه اداره های مالیات حذف بفرمایید بیش از چند برابر مالیات اخذ شده به جیب ممیزان شما می رود !
دوستان اصلاح طلب و چپ گرا ها پاسخ بدند.
همه می دانیم اصلاح طلبان دو گروه هستند یک گروه میانه رو و معتدل داریم مثل عارف، ظریف و مجید انصاری که معتقدند باید در چهار چوب نظام اسلامی حرکت کرد و اگر قراره چیزی اصلاح بشه باید با کمک همین قواعد و قوانین سیستم پیش رفت.
یک گروه دیگر داریم که جریان تند روی اصلاحات محسوب میشه و ما بهشون اصلاح طلبان آمریکایی میگیم که کاملا برانداز محسوب میشوند و شبانه روز علیه انقلاب فعالیت می کنند و با کمک دوستان فراری شان بیش از چهل سال است که فرخوان ضد نظام می دهند.

اما مردم ایران هیچ اقبال و استقبالی از هر دو طیف جریان اصلاحات نکردند بطوری که صادق زیبا کلام گفت اصلاحات مرد و فقط بخاطر کرونا نشد که برایش ختم بگیریم.
حال سوال اینه :
شما از یک طرف میگید مردم با جریان راست و انقلابیون دشمن اند از طرف دیگر می بینیم مردم به هیچ اصلاح طلبی ایمان ندارند بالاخره مردم به کی اعتماد دارند وقتی مردم نه به راست نه به چپ معتدل و نه به چپ برانداز ایمان ندارند و هیچ جریان چهارمی هم وجود ندارد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خوابی هنوز. مردم هیچکدوم قبول ندارند. دوگانه اصلاح ط طلبی و اصولگرایی واسه گول زدن هستش هر دو بررادرند عزیز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
اصلاح طلب نداریم . برای رای نیاوردن امثال احمدی نژاد به اصلاح طلبان رای میدادند که بعدا فهمیدند اصلاح طلب و اصول گرا هر دو دوروی یک سکه اند . شما هم جوش نزن
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
شما همین امروز به بزرگترات بگو بذارن مصطفی تاجزاده کاندید رییس جمهوری بشه بعد ببین چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
اگر اقبال عمومی برای شما وهم طیفان اصول گرایانتان مهمه چرا دم انتخابات همه اصلاح طلبان را قلع و قمع ورد صلاحیت میکنید جوانمرد باشید اجازه بدید یکبار بدون رد صلاحیت وتبلیغات سوؤ علیه دیگر رقیبان مردم خودشان انتخاب کنند تا که رسوا بشود هرکه دراو غش باشد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
به یه دلقک آمریکایی هیچکس اجازه نمی‌دهد ، این دلقک برای آنتر بازی خوبه
فقط هتل ها شیره کش خونه نباشه ؟
عین الاسد هم ضربه چراغ خاموش بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
حالا به فرض محال ضربه هم زدین به حال ملت چه فایده داره .
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
بنظر میرسه بازم توگوشی میخواهید
میخوان از اینفلونسری پول بگیرند که در یک شبکه فیلتر شده فعالیت داره
می خواهید مزد فیلتر کردن و دردسری که برای ملت درست کردید رو بگیرید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خوده شبکه های اجتماعی بابت خدماتی که میدن پول نمیگیرن بعد اینا بابت کار نکرده مالیات میگیرند
آقای رئیس امور مالیاتی چند بار من طلب کار شدم از دارایی ولی اینقدر بهانه آوردند وبعد چند سال پول خوردند یک آب هم روش دارایی خیابان سیزده اهواز. یک بار هم پرونده مالیاتی من در دارایی مفتح گم کردند واز آنجا که من فیش‌های پرداختی را گم کرده بودم دوباره موقع نقل وانتقال مغازه از من گرفتند چون سیستم دارای افتضاحه. دارای شهید مفتح که به صاحب ترین دارای کشوره
باشه حتما .....
کل مالیاتی که از مردم میگیرید حرام است چون فقط از کسانی مالیات می گیرید که خودشان مستحق کمک هستند و کسانی که کشور را خوردند یک ریال هم مالیات نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
دقیقا ،چون از سلبریتی ها نمیگیرن
خنده دارترین حرفهای مسیولین
یک مورد را بگویید ما دلمان خوش باشد یک کاری کرده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
جزئیات را نمیتوان گفت
کلیات نیز هم
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
،شما راست میگید ، ولی چرا اربابت اسراییل ترسیده
حداقل یک خبر خوب میذاشتید
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خبر خوب؟! گذرنامه تتلو :))
عجب یک ریال هم خزانه را بی برکت میکند ! حق دولت است ! چیزی از مردم دارید می‌گیرد اسمش دیگر مالیات نیست باج خراج است فقط مانده از نفس کشیدن هم دولت بخواهد در آمد کسب کند تاوان کسری بودجه و ناکارآمدی دولت را با فشار مضاعف به مردم باید جبران کنید فقط اگر یک نفر را پیدا کردید که راضی باشد از پول زور که دارید میگیرید
پاسخ ها
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
واژه برکت خیلی وقته دیگه بی معنی شده
ورود یک ریالِ ناحق، خزانه را بی‌برکت می‌کند.
پس برایتان معلوم شد که چرا پولی که دولت تحت عناوینی مثل حقوق و یارانه و ... میپدهد اینقدر بی برکت است؟!!!!
رییس محترم سازمان مالیاتی اینقدر به شعور مردم توهین نکن
نگفتم بهتون؟
من کاخ سفید رو خریدم؟
خزانه بركت داشت وضع كشور اين نبود رييس
دو‌تا خبر قبل نوشتی یک میلیون و صد هزار موند رو دست صرافی ها. چرا الان شد ۷۲۰ هزار تا؟ اصلا رقم و عدد برای شماها معنا نداره. همینطوری یه چیزی می پرونین.
دوسال پیش از یه پیرمرد بازنشسته که پسر و دختر جوونش هردو درشرف ازدواج بودن و یه واحد مسکونی داشت که مستاجرش اداری استفاده کرده بود ،درحالیکه کرایه مسکونی گرفته بود هرچی تو اداره مالیات داد زد من کرایه تجاری نگرفتم به زور ازش سی میلیون مالیات گرفتین ،دوروز بعد این پیرمرد دچار زونای شدید شد و بعد هم زونا به داخل بدنش زد و تبدیل به سرطان شد
وزرای آموزشی و بخصوص وزیر ارشاد بخاطر ادامه فساد آموزشی (مدرک گرایی و مدرک فروشی وزیر صمت، بخصوص انفعال در برابر جولان بیرحمانه انواع مافیا
استعفای مخبر
استعفای خود رییس جمهور، که راس تمام مشکلات است، با وجود انتقاد از سفرهای نمایشگی هفتگی و خیابانگردی پوپولیستی! در خالیکه باید راس دولت باید به امور وزرا و کارمنذان برید، با همه سفر پوپولیستی که میرسد به امور دولتی و خطا و خلاف وزرا و کارکنان برسد؟!
چرا جزعیات حمله های آنها را میشنویم؟
کلا درآمد مالیاتی بی برکت است
واقعیت این است که در طول سه دهه گذشته نه مجلس و نه دولت به علت ریشه ای تورم توجه نکرده و راه غلطی که آلمان شرقی ، زیمباوه و ونزوئلا رفته اند را ادامه میدهند.
دولت ، شرکت های خصولتی ، شهرداری و ... حداقل 50 درصد کارمند و کارگر اضافه و 90 درصد مدیر اضافه دارند . پرداحت حقوق ها بصورت جزیره ای است و قانون های پرداخت حقوق بسیار پیچیده هستند که راه فرار زیاد دارد.
بانک ها نیز به جای اینکه پول های خرد را کلان کنند و کار بزرگ انجام دهند برعکس عمل کرده و پول های کلان را خرد میکنند و کارشان شده سفته بازی
سه سال است که مجلس و یک سال است دولت یک دست شده تقریبا هیچ قانون ، لایحه و اقدام درستی انجام نشده . کاهش یارانه ها بدون توجه به ساختار دولت و قوانین مربوطه حاصلی جز مشکلات بیشتر نخواهد داشت
جناب ریس مالیاتی ، ورودش که آن شاء الله بحق است، حیف و میل و اختلاسش چی؟
خود رژیم جعلی که‌فهمیده ضربه خورده حالا ما غریبه هستیم به ما نمی گویید کجا زدید؟
چه بایدکردبااپیدمی نه چندان باسوادی که اغلب دسته گل به آب میدهد هرچندمعمولاًخنده آوراست ، بایدعرض شودکه شیره وشیره کشی وشیره کشخانه همگی اطلاق به مصرف محصولات تریاک وموادمخدر اطلاق میشود ونه به سیگارونه به قلیان هرچندهم سیگارو قلیان وهم موادمخدروازهمه بدترمشروبات الکلی سم هستند وجسم وروح را خراب میکنند ولی بهتراست به قلیانی وسیگاری بجای خطاب شیره ای لفظ دودی استفاده شود ومثلاً اعلام میشدکه درهتل ها مایل نیستیم اطاق دودیاقلیان کشی ویا سیگار ایجادشودکه معقول بود مثلاً اگربه خارج ازکشورمسافرت کرده باشیدمشاهده میکنید که ازفرودگاه امام(ره) گرفته تاتقریبا تمام فرودگاه های دنیا اطاقی برای سیگاری ها که رهگذرهستند وجوددارد وبانام اطاق سیگاریااطاق دود معروف است وهرگز شنیده نشده که کسی بگویداطاق شیره کشی !
تتلو بیاد مشهد و قم کنسرت بذاره .
سالن ۱ میلیون نفری پیدا میشه توی این ۲ تا شهر ؟
خواهشا چن تا ضربه چراغ روشن هم بذارید
حالا چرا چراغ خاموش ؟
انشالله یک روز کینه های بی پایه اساس سیاسی کنار گذاشته شود که جز انزوا چیزی ندارد
این چه داستانی هست. سال ها درگیری با اسرائیل. به فکر یه راهکار درست باشید.
به چه قیمتی؟
سینه را باید سپر کرد و با چراغ روشن و صدای بلند ضربه زد
کار مفید این جلالی توی پدافند غیر عامل چیه که ما مرتب داریم هک میشیم ؟!!!
این بنده خدا برای انجام چه کاری داره حقوق و مزایای آنچنانی میگیره ؟
از سال ۱۳۶۷ از کارمندان نفت سه برابر قانون مالیات می گیرید روز قیامت چطور میخواهید جواب حق الناس را بدهید؟ بعد از روی ریا می‌گویید دریافت یک ریال مالیات به ناحق خزانه را بی برکت می‌کند، انشالله خداوند در همین دنیا حقمان را از شما بگیرد.
رئیس اخذ مالیات کشور !
خزانه بی برکته که اوضاعمون اینجوریه .
هر روز بدبخت تر و عقب افتاده تر از دیروز
آخه الان هر چی داره میره توی خزانه به حقه ! برای همینه که اینقدر برکت داره این خزانه :-)


بازی با کلمات برای خودشیرینی و ماندن در قدرت
دولت قیمت تمام خدمات خودش به مردم رو چند برابر کرده اونوقت به مردم میگه هوای مستاجرها رو داشته باشید و قیمت اجاره هاتون رو بالا نبرید !!!

یک و بام و دو هوای ۶ کلاسی ها
خرج که از کیسه مهمان بود ؛ آقا خوبه شدن آسان بود شیش کلاسه !
این مجموعه خبرها که من البته فقط تیترها را خوندم حاوی مطالب جلبی هست که بهتره بهش کمی فکر کنیم . یکی اینکه پول نا حق بیبرکت میکنه خزانه را درسته و متاسفانه بیشتر درآمد دولت نامشروعه شما فکر‌کنید مگر میشه ماشین را سه برابر ارزشش تا چهل سال فروخت لذا گمرکیها بیشترش نامشروع هست حالا اسمش هر چی می‌خواد باشه و بی برکتیش را هم میبینیم . بعد جریمه ها همه نامشروعه چون مبنای آنهای بر اساس اشتباه و گرفتاری پرداخت کننده است . نمیشه نگرفت ولی باید برای خودش و کاهش جریمه ها خرج بشه . نکته بعدی اتومبیل خورشیدی هست که نشان از پیشرفت همه دنیا داره و خواب سنگین ما در انرژی‌های تجدید پذیر در کل کشور ما تابش بینطیره چرا در این تابستان داغ هم آفتاب سوزان داریم و هم گاز میسوزانیم کجای این اسلامی هست ؟ اینجا باید اسلام و دین به داد اقتصاد برسه جایی که توجیه اقتصادی نداره و توجیه شرعی و محیط زیستی داره پس الان خوب بود کل پشت بام‌های ما پنل خورشیدی بود و ایران یکی از کشورهای پیشرو در تولید پنل خورشیدی ارزان در دنیا بود اگر واقعا اسلامی بود ….
درصورت ورود تتلو به کشور ، علم الهدی به همراه جناب دکتر
پرزیدنت به استقبال ایشان در فرودگاه بروند
تو به فکر برکت خزانه ای نجومی بگیر مرفه بی درد ؟
تورم ۳۰۰درصدی
خدا وکیلی همه مسیولین کشور شومن هستند.
ولی چرا ضربات اونا رو میبینیم؟
این ضرغامی جدیدا زیاد افاضه میکنه
چ خبره ؟
بله
فکر کنم عصای عیسی هم شهرداری رو هک کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
نزدیک ۳ هفته است تمام سیستم ها و اپلیکیشن های شهرداری زاکانی از دسترس خارج شده
فکر کنم زور عصای عیسی از عصای موسی بیشتر باشه
آقای تتلو که رفیق گرمابه و گلستان آقای رییسی بود، قاعدتا نباید مشکلی براش پیش بیاد!!!!!
ورود یک ریال ناحق ....
خروجش چی ؟ الحمدالله ورود نداشتیم . همش خروج ناحق بوده
چرا سلطان سکه رو نمیگیریدش ؟
اولین کنسرت تتلو باید در مشهد برگزار شود
پ عامل این همه بی برکتی درکشور مشخص شد لطفا مسئولین پیگیرباشن
اقای رئیس امور مالیاتی یادت باشه رضایت در امری دو طرفه هستش
آقای سازمان مالیاتی، در حالی که تورم و رکود تورمی هست دارید مالیات ناحق میگیرید. وقتی پول چاپ میکنید و پول توی جیب مردم را بی ارزش میکنید درحقیقت مالیات غیر مستقیم گرفتید. وقتی تورم رسمی 40 درصد خودتون اعلام میکنید یعنی 40 درصد قدرت خرید و ارزش پول مردم را کم کردید و حاصل دست رنج و درآمد مردم را غیر مستقیم گرفتید بماند که تورمهایی مثل مسکن، اجاره مسکن، درمان، آموزش، خودرو، تفریح ..... در نظر شما در محاسبات تورم لحاظ نمیگردد، شک نکن خزانه با ناحق پر و بی برکت است. قوانین درست مالیاتی را در بدترین شرایط اقتصادی مردم اجرا کردن هنر نیست. مدیون هستید
به جای 10 ضربه چراغ خاموش 1 ضربه چراغ روشن بزنید
لطفی عضو هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک : تنها کاری که در شرایط فعلی می‌توان کرد، این است که صاحبخانه‌ها هوای مستاجر‌ها را داشته باشند و مشاوران املاک هم از کار بر روی فایل‌های اجاره دارای قیمت‌های نامتعارف خودداری کنند.
چشم آقای لطفی...امر دیگه ای نیست ؟؟؟ شما اینقدر کار می کنید خسته نمی یشید برادر... یه کم استراحت کن. زیاد به خودت فشار نیار... ما مستاجرین راضی به اینهمه زحمت شما و سایر مسئولین نیستیم والله.....
.
تتلو لازمه به ایران برگرده فقط در وضع فعلی افرادی مثل ایشان کم داریم
دقیقا ایشان حرف درست را برعکس گفته است دقیقا قرار است به هر بهانه‌ای از مردم مالیات بگیرید و مالیات سازی میکنید ( رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: نه قرار است به هر بهانه‌ای مالیات بگیریم و نه قرار است حق دولت را اخذ نکنیم. )
با سلام واحترام
لطفا متن نامه آقای مطهری به رئیس جمهور را چاپ کنید. برای مردم مهم است.نامه ای منطقی واز سردلسوزی برای مردم مظلوم.امیدواریم آقای رئیسی به آن توجه کافی کنند وعمل کنند.
خلاصه نامه" با بازگشت شجاعانه به برجام کشور را ازناهنجاری نجات دهید"
اقای منظور جک خنده داری بود؟حالا فهمیدیم چرا خزانه مملکت بی برکت و داغونه!؟
آقای رئیس سازمان مالیاتی آیا گرفتن مالیات از کارگر و کارمندان حداقلی بگیر زیر خط فقر در حالیکه خط فقر در سال گذشته حداقل بالای 10 میلیون تومان بود به حق است؟
کلا وجه اشتراک بی بی سی و رسانه های راست وچپ اینکه همه دارند ملت را با اخبار بد نابود می کنند
فقط یک کامنت جالب بود کوتاه و سوالی اگر گفتید کدوم
اقای رئس امور مالیاتی چی گفتی دوباره میشه تکرار کنید یعنی همه چیز حلال و حلال است مطمئنی?!!!!!!
جواب كامنت 22:06

عزيزم يك مثل هست كه ميگه : ميهمان ميهمان را دوست ندارد وصاحب خانه هيچكدوما ماملت از هردو طيف اصولگرا واصلاح طالب متنفريم
اقای نماینده این دستگاه متدین سنج که با آن تشخیص دادی زیر فشار هستند را از کجا آوردی که فهمیدی فشار زیادی بر انهاست و غیر متدین ها در نعمت و رفاه زندگی می کنند
امثال عباسی ها و شریعت مداری ها کشور را به چه فلاکتی کشاندند، رفاه و آسایش را تز مردم سلب کردید، مردم فقط دارن یه لقمه نان خالی میخورن که از گرسنگی نمیرن، ببینید چه به روز مردم و ملت آوردین، خجالت هم نمیکشید.
اگر خدای ناکرده جنگی با اسرائیل دربگیره
هدف ما هم نابودی کامل اسرائیل هست دیگه
فکر میکنید کشوری که در حال نابوری هست از تمام امکانات خودش برای دفاع استفاده نمیکنه؟(مثلا یکی از اون ۳۰۰ بمب هسته ای که داره)
اونوقت چی کار باید بکنیم؟
برنامه ای برای اونروز دارید؟
لطفا یکی از نظامیان و سیاستمداران محترم که این پیام رو میخونه پاسخ بده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار