تحلیل ثشاهد امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ثشاهد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ثشاهد در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 15 June 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام ثشاهد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد ثشاهد در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش ثشاهد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل ثشاهد امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

تحلیل ثشاهد امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
 

قیمت ثشاهد همچنان با احتیاط فراوان معامله می‌شود و به نظر می‌رسد که با تکمیل مراحل پایانی اصلاح قیمتی روی محدوده‌های فعلی بتوان گفت که قیمت در مسیر جدید و بصورت صعودی گام نهاده است. این در حالی است که طی هفته‌های گذشته واگرایی مثبتی که میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شکل گرفته بود را همچنان حفظ کرده است و در ادامه روند صعودی RSI همچنان محفوظ است. همانطور که انتظار می‌رفت واکنش قیمت به رشد اخیر در قیمت‌های کنونی این بود که اندکی قیمت اصلاح کرد و توانست به محدوده‌ی منحنی میانگین ۴۰ روزه برسد. در ادامه انتظار می‌رود که واکنش قیمت به منحنی میانگین ۴۰ روزه مثبت باشد.

اگر قیمت بالای منحنی میانگین ۴۰ روزه بتواند تثبیت شود، می‌شود انتظار داشت که تغییر فاز صورت گرفته در سهم ادامه داشته باشد و قیمت روند صعودی را ادامه دهد. در گام بعدی با پول بک قیمت به خط روند نزولی در نمودار قیمت می‌تواند سیگنال تغییر فاز قیمت را از اصلاح به رشد تائید کند.

 

خلاصه تحلیل تکنیکال ثشاهد

حمایت اول: ۸۰۰ تومان
حمایت دوم: ۶۷۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI همچنان ادامه دارد
واگرایی: واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و RSI
مقاومت اول: ۱,۰۰۰ تومان
مقاومت دوم: ۱,۳۰۰ تومان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار