بازدید 8453
۱
اعتراض سرمربی کروات به هوا و زمین دوحه

اسکوچیچ طلبکار شد: اردوی بد قطر دیگر تکرار نشود!

22 ساعت در پرواز باشیم و پس از یک بازی برگردیم؟ نرمال نیست. استقبال می‌کردیم اگر(در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی می‌کردیم!
کد خبر: ۱۱۲۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱ 14 June 2022

دراگان اسکوچیچ پس از بازگشت اعضای تیم ملی فوتبال به ایران گفت: مشکلات زیادی برای برگزاری این اردو وجود داشت و تلاش کردیم راه حل را به گونه‌ای پیش ببریم که در قطر اردو بزنیم. هوا گرم بود و زمین بدی داشتیم که کار بازیکنان را سخت می‌کرد. با این حال باید به آینده فکر کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی در مورد شکست در دیدار دوستانه مقابل الجزایر تصریح کرد: این یک بازی دوستانه بود. بهانه نمی‌آوریم، اما مشکلات زیادی برای آماده‌سازی داشتیم. از عملکرد تیم در نیمه اول راضی نیستم، اما در نیمه دوم بهتر بودیم. اشنباهات بچگانه‌ای مرتکب شدیم و به الجزایر بابت این برد تبریک می‌گویم، اما ما باختیم؛ آنها نبردند.

اسکوچیچ طلبکار شد: اردوی بد قطر دیگر تکرار نشود!

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا از شرایط اردویی تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: نمی‌‌توانم راضی باشم؛ چون من سه بازی از فدراسیون خواستم و تنها یک بازی کردیم. از فدراسیون خواستم از الان کارها را برای فیفادی بعدی (در شهریور) انجام بدهیم و امیدوارم شرایط این اردو هیچ‌وقت تکرار نشود. 

اسکوچیچ در خصوص انتقادات مطرح شده علیه تیم ملی عنوان کرد: اولین منتقد خودم هستم و انتقادات پذیرفته است، اما پنج بازیکن مهم از جمله دو مدافع وسط خودمان را در اختیار نداشتیم. برخی از آنها مانند وحید امیری اهمیت زیادی برای تیم ملی داشتند. به نظرم اینقدر انتقاد برای بازی دوستانه منصفانه نیست. ما سریع‌ترین صعود تاریخ آسیا به جام جهانی را داشتیم.

وی درباره بازی دادن به امید نورافکن در قلب دفاع تیم ملی گفت: من مربی هستم و چنین تشخیصی دادم. اگر شما بودید، به چه کسی بازی می‌دادید؟ من همان مربی‌ای هستم که وقتی تیم ملی امید حداقلی به حذف از انتخابی جام جهانی فاصله داشت، به مسابقات صعود کردیم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد مخالفت خود با دیدار دوستانه با تیم ملی اروگوئه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنید نرمال بود بود که 22 ساعت در پرواز باشیم و پس از یک بازی برگردیم؟ نرمال نیست. دو ماه پیش درخواست کردم بهترین بازی‌ها فراهم شود و در اردوی کانادا خواستم پس از کانادا و اکوادور، با تیم دیگری بازی کنیم. باید به مصاف تیم‌هایی برویم که مشابه رقبای خودمان در جام جهانی باشند. استقبال می‌کردیم اگر(در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی می‌کردیم!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
راست میگه دیگه ! طلبکار شد یعنی چی ؟؟!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار